بیمارستان شهدا تبریز
تلفن: ۰۴۱۳۳۸۹۳۳۳۶
آذربايجان شرقي، تبريز، جاده ائل گلي گلشهر، درمانگاه امام خميني
مرکز آموزش درمانی شهدا
مركز آموزشی درمانی شهدا قبل از انقلاب بهعنوان آسایشگاه ۴۰۰ تخت خوابی توسط مسئولین تبریز احداث گردید ولی به علت عدم تجهیز تا سال ۱۳۶۳ مورداستفاده قرار نگرفت. به علت نیاز خاص دوران دفاع مقدس جهت خدمترسانی بهموقع به مجروحین جنگی، مسئولین درمان استان این بیمارستان را جهت تبدیل به یک مركز ارتوپدی انتخاب كرده و باهمت آقای دكتر لواسانی ریاست محترم وقت بیمارستان تلاش گسترده برای تكمیل كارهای ساختمانی و تجهیز این مركز معمول شد و نهایتاً همان سال بهعنوان مركز تخصصی جراحیهای ارتوپدی افتتاح گردید و طی سالهای دفاع مقدس با تلاش جمعی پزشكان محترم و كادر دلسوز با تمام توان در خدمت مجروحین عزیز قرار گرفت.
از اواخر سال ۱۳۷۴ بخش آموزشی ارتوپدی از مركز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) به بیمارستان شهدا منتقل شد و با تصمیم مسئولین محترم دانشگاه، فعالیتهای خاصی در جهت تأمین امكانات لازم و تبدیل بیمارستان درمانی شهدا به یک مركز آموزشی درمانی با حضور اعضا محترم هیئتعلمی و رزیدنتها آغاز گردید.
در طی چند سال اخیر با مساعدت مسئولین محترم دانشگاه بخشهای آموزشی جراحی مغز و اعصاب، توانبخشی، بیهوشی، آزمایشگاه، رادیولوژی و سیتیاسكن نیز در این مركز ایجادشده است. از بدو تأسیس روسای محترم مرکز، به ترتیب جناب آقای دکتر لواسانی، جناب آقای دكتر حجت حسین پور فیضی، جناب آقای دكتر علی صدیقی، جناب آقای دكتر علیرضا صادق پور، جناب آقای دکتر گنج پور و در حال حاضر جناب آقای دکتر صادق پور عهدهدار ریاست مرکز و جناب آقای پاشایی فر بهعنوان مدیر مركز هستند.
مشخصات مركز آموزشی درمانی شهدای تبریز
- مساحت كل زمین: ۵۱۸۰۰ مترمربع
- زیربنای كل ساختمان: ۱۷۹۶۰ مترمربع
- مساحت فضای سبز: ۱۶۳۳۰ مترمربع
- تعداد تخت مصوب: ۳۶۰
- تعداد تخت فعال: ۲۶۵
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهدا بنویسید.
بسیار دکتر بدی هستند چون برای وقت مریض هایش هیچ ارزشی قایل نیست متاسفم
چرااین حرف ومیزنین مادوماه تمام میرفتیم کلینیک پیششون.واقعا زحمت کش هستن.اون وقتی که میگین بخاطر شلوغیه کارشونه.ازبس سرشون شلو غه اونطوری میشه
موافقم باهاتون، برخلاف رای اکثریت من تجربه خوبی ندارم ازشون! البته از اخلاقشون. من مچ پام شکسته بود تو اون حال بد و اول کار انقدددر انرژی منفی دادن که ممکنه این پا مثل اولش نشه و دوباره عمل بخواد و آمبولی ریه بشه و این چیزا که من واقعا خودمو باختم و اینکه بدون رضایت کت و کلفت اصلا دست نمیزنن به مریض بعدشم که پای شکسته مو که دررفتگی هم داشت محکم پیچوندن 😑 که اخرشم بعد یه شب من رفتم بیمارستان شمس جراحی کردم یه جراحی ساده که فقط ۵ تا پین خورد!
با سلام ، فقط در یک جمله، علاوه بر اینکه پزشکی با توان بسیار بالا هستند ، انسان بسیار شریفی هستند .
ازاین طریق از ازآقای دکتر علمی تشکر میکنم ارنج پسرم شکسته بود خیلی با حوصله معاینه کرد. سلامتی طول عمر برای اقای دکتر وخانواده محترمشان ازخداوند متعال خواستاریم... به امید صحت برای همه بیماران... ارادتمند آقایی (تبریز_کرکج)
بهترین پزشکی که تو عمرم دیدم من واقعا مدیون دکتر اصلانی هستم خداروشکر به لطف ایشون هر دو عملمم عالی پیش رفت کاری که از پزشکان دیگه نمیونست بر بیاد همیشه دعاشون میکنم خدا خیرشون بده واقعا از هر نظر پزشک عالی و فوق العاده ای هستن هر چقدر بگمم بازم کمه انشالله خدا پزشکایی مثل دکتر اصلانی و زیاد کنه یه دنیا ممنونم ازشون🌼🙏
ایشون دکتر بسیار خوبی هستند من فتق دیسک کمر دارم رفتم پیشش خیلی خوب راهنماییم کرد و مثل همه نگفت باید عمل بشه و بعد یک ماه رفتم پیش دکتر بران دقیقا همون چیزایی رو گفت که آقای دکتر پورفیض گفته بودند.
مطبشون روازکجا میتوان گرفت
سلم من نزدیک سه ماهه عمل کردن تاندوم های انگشت 3.4.2. الان کمی ورم گرده من چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
با سلام انصافا پزشک متخصص و خوش برخوردی هستند کارشون واقعا درسته آدرسشون گلگشت ساختمان بهاران است روزهای یکشنبه و پنج شنبه ساعت یازده و نیم دوازده زنگ بزنید و وقت بگیرید این هم شمارشون: 3346529
با سلام...جناب آقای دکتر بازآور بدون اغراق بهترین دکتر خطه آذربایجان هستند، چند روز قبل تومور ران پای راستم رو بدون عوارض عمل کردند و الان هیچ مشکلی ندارم🙏🙏🙏🙏🙏
سلام من وقت رزروکردم چطور میتونم ببینم
به قسمت لیست رزروها مراجعه فرمایید