بیمارستان شهدا تبریز
تلفن: ۰۴۱۳۳۸۹۳۳۳۶
آذربايجان شرقي، تبريز، جاده ائل گلي گلشهر، درمانگاه امام خميني
مرکز آموزش درمانی شهدا
مركز آموزشی درمانی شهدا قبل از انقلاب بهعنوان آسایشگاه ۴۰۰ تخت خوابی توسط مسئولین تبریز احداث گردید ولی به علت عدم تجهیز تا سال ۱۳۶۳ مورداستفاده قرار نگرفت. به علت نیاز خاص دوران دفاع مقدس جهت خدمترسانی بهموقع به مجروحین جنگی، مسئولین درمان استان این بیمارستان را جهت تبدیل به یک مركز ارتوپدی انتخاب كرده و باهمت آقای دكتر لواسانی ریاست محترم وقت بیمارستان تلاش گسترده برای تكمیل كارهای ساختمانی و تجهیز این مركز معمول شد و نهایتاً همان سال بهعنوان مركز تخصصی جراحیهای ارتوپدی افتتاح گردید و طی سالهای دفاع مقدس با تلاش جمعی پزشكان محترم و كادر دلسوز با تمام توان در خدمت مجروحین عزیز قرار گرفت.
از اواخر سال ۱۳۷۴ بخش آموزشی ارتوپدی از مركز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) به بیمارستان شهدا منتقل شد و با تصمیم مسئولین محترم دانشگاه، فعالیتهای خاصی در جهت تأمین امكانات لازم و تبدیل بیمارستان درمانی شهدا به یک مركز آموزشی درمانی با حضور اعضا محترم هیئتعلمی و رزیدنتها آغاز گردید.
در طی چند سال اخیر با مساعدت مسئولین محترم دانشگاه بخشهای آموزشی جراحی مغز و اعصاب، توانبخشی، بیهوشی، آزمایشگاه، رادیولوژی و سیتیاسكن نیز در این مركز ایجادشده است. از بدو تأسیس روسای محترم مرکز، به ترتیب جناب آقای دکتر لواسانی، جناب آقای دكتر حجت حسین پور فیضی، جناب آقای دكتر علی صدیقی، جناب آقای دكتر علیرضا صادق پور، جناب آقای دکتر گنج پور و در حال حاضر جناب آقای دکتر صادق پور عهدهدار ریاست مرکز و جناب آقای پاشایی فر بهعنوان مدیر مركز هستند.
مشخصات مركز آموزشی درمانی شهدای تبریز
- مساحت كل زمین: ۵۱۸۰۰ مترمربع
- زیربنای كل ساختمان: ۱۷۹۶۰ مترمربع
- مساحت فضای سبز: ۱۶۳۳۰ مترمربع
- تعداد تخت مصوب: ۳۶۰
- تعداد تخت فعال: ۲۶۵
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهدا بنویسید.
بهترین دکتر کشور ایران....
عالی
سلام خوب است
سلام آقای دکتر من میخوام نوبت بگیرم از شهرستان مهاباد ولی هر چه سعی میکنم نمیدونم نوبت بگیرم مارا راهنمای کن. با تشکر
خیلی عالی
این هفته نمیاد آقای دکتر به بیمارستان شهدا؟؟؟
باسلام این عمل شده هارو دکتر قبل ازعمل چطورویزیت کردن که شدن عمل شده ها>لطفا راهنمایی بفرمایین
بله حرف منم همینه
باید دکتر قبلیتون معرفی بدن.
ایشان پزشکی بسیار دقیق و دلسوز و خوش اخلاق می باشند وانسان بسیار وارسته ای می باشند
بسیار دکتر با تجربه وعالی.بابت مداوای مادرم همیشه دعای خیر من و خانواده ام پشت سوشون هست
عزیزان دکتر مطبش ساختمان بعاران هستش و فقط حضوری ویزیت میدن.یعنی گرفتم ویزتشون دردسر داره اما واقعا میارزه.دکتر جان پاینده باشی
ر نظر خودمو نمینوشتم احساس گناه میکردم واقعا جامعه به مهچین دکنرایی خیلی احتیاج داره.5 سال رفت و اومد دکتر کردم واسه دختر 5 سالم بخاطر دستش.اما دکترا همشون جوابایی متفاوتی میدادن.خدا دکتر اصلانی رو سرراهمون گذاشت.نمیدونم چی بگم از مهارتشون.الان 2ساله از عمل دخترم میگزره خیلی راضیم.خدا خیرش بده روز اخر خواستم دستشونو ماچ کنم نزاشتن.دکتر جان انشالله تنتون سالم باشه و هپیشه برقرار و دلشاد.
دکتر چه روز هایی درمانگاه وزیت میکنن؟