بیمارستان شهدا تبریز

 تلفن: ۰۴۱۳۳۸۹۳۳۳۶

 آذربايجان شرقي، تبريز، جاده ائل گلي گلشهر، درمانگاه امام خميني

موقعیت روی نقشه

مرکز آموزش درمانی شهدا

 مركز آموزشی درمانی شهدا قبل از انقلاب به‌عنوان آسایشگاه ۴۰۰ تخت خوابی توسط مسئولین تبریز احداث گردید ولی به علت عدم تجهیز تا سال ۱۳۶۳ مورداستفاده قرار نگرفت. به علت نیاز خاص دوران دفاع مقدس جهت خدمت‌رسانی به‌موقع به مجروحین جنگی، مسئولین درمان استان این بیمارستان را جهت تبدیل به یک مركز ارتوپدی انتخاب كرده و باهمت آقای دكتر لواسانی ریاست محترم وقت بیمارستان تلاش گسترده برای تكمیل كارهای ساختمانی و تجهیز این مركز معمول شد و نهایتاً همان سال به‌عنوان مركز تخصصی جراحی‌های ارتوپدی افتتاح گردید و طی سال‌های دفاع مقدس با تلاش جمعی پزشكان محترم و كادر دلسوز با تمام توان در خدمت مجروحین عزیز قرار گرفت.

 از اواخر سال ۱۳۷۴ بخش آموزشی ارتوپدی از مركز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) به بیمارستان شهدا منتقل شد و با تصمیم مسئولین محترم دانشگاه، فعالیت‌های خاصی در جهت تأمین امكانات لازم و تبدیل بیمارستان درمانی شهدا به یک مركز آموزشی درمانی با حضور اعضا محترم هیئت‌علمی و رزیدنت‌ها آغاز گردید.

در طی چند سال اخیر با مساعدت مسئولین محترم دانشگاه بخش‌های آموزشی جراحی مغز و اعصاب، توان‌بخشی، بیهوشی، آزمایشگاه، رادیولوژی و سی‌تی‌اسكن نیز در این مركز ایجادشده است. از بدو تأسیس روسای محترم مرکز، به ترتیب جناب آقای دکتر لواسانی، جناب آقای دكتر حجت حسین پور فیضی، جناب آقای دكتر علی صدیقی، جناب آقای دكتر علیرضا صادق پور، جناب آقای دکتر گنج پور و در حال حاضر جناب آقای دکتر صادق پور عهده‌دار ریاست مرکز و جناب آقای پاشایی فر به‌عنوان مدیر مركز هستند.

مشخصات مركز آموزشی درمانی شهدای تبریز

  • مساحت كل زمین: ۵۱۸۰۰ مترمربع
  • زیربنای كل ساختمان: ۱۷۹۶۰ مترمربع
  • مساحت فضای سبز: ۱۶۳۳۰ مترمربع
  • تعداد تخت مصوب: ۳۶۰
  • تعداد تخت فعال: ۲۶۵

 

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهدا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 56 از 87 (مجموع: 864 نظر)
علی | دکتر علیرضا صادقپور - ارتوپدی | 1398/06/04

نه مطب داره هفته ای هم یبار ویزیت میشه

captcha
= reload
سولماز | دکتر علیرضا صادقپور - ارتوپدی | 1399/07/28

سلام آقای دکتر من مریضتون بودم در بیمارستان عمل کردید هنگام ترخیص پرستارا گفتن که اینترنتی نوبت بگیرم .الان چند روزه موفق نشدم هی مینویسه ظرفیت تکمیله. لطفا راهنمایی بفرمایید چکار باید بکنم. بهزادی هستم. ممنون

captcha
= reload
علی | دکتر علیرضا صادقپور - ارتوپدی | 1398/06/04

عشقه،آقای به تمام معناست،انسان خدایی است،دوسش دارم.

captcha
= reload
احمد | دکتر علیرضا روحانی - ارتوپدی | 1398/06/03

ویزیتش رایگانه؟

captcha
= reload
علی | دکتر امین مرادی - ارتوپدی | 1398/06/02

دکتر عزیزم علی مرادی هستم جریان شلوغ بازی که چند روز پیش راه افتاده بود فردای روز قربان عمل شدم تحت نظر شماا و پرستاران دلسوز بیمه و بهداشت .کی میتونم در مطب ببینمتون با تشکر از زحمات گران قدر شما.

captcha
= reload
ساسان | دکتر پرهام معروفی - ارتوپدی | 1398/05/29

نهایت سپاس روازتون دارم همیشه دعا گوی شما وپدرومادر وخانواده تون هستم

captcha
= reload
فرهان | دکتر حسین اصلانی - ارتوپدی | 1398/05/27

شفا داک رو نصب کردیم و امکان رزرو هم هستش. اما نوشته اونایی که عمل شدن پذیرش میشن. ما برای اولین بار میخواییم مراجعه کنیم.

captcha
= reload
فرهان | دکتر حسین اصلانی - ارتوپدی | 1398/05/27

لطفا راهنمایی کنید:اونایی که برای اولین بار میخوان به آقای دکتر مراجعه کنند باید چکار کنن؟ چطوری نوبت بگیرن؟تو رزرو اینترنتی نوشته فقط اونایی که عمل شدن پذیرش میشن. این که نمیشه.لطفا جواب بدین.ما از شهرستان نمیتونیم که برای یه سوال بیاییم اونجا خیلی خیلی سخته.

captcha
= reload
لیلا | دکتر حسین اصلانی - ارتوپدی | 1398/07/01

باسلام اونایی که برای اولین بار مراجعه میکنند باید از یک دکتر دیگه معرفی داشته باشند.(فرقی نمیکنه دکتر چه تخصصی داشته باشه).ومنشی نسبت به اولویت واورژانسی بودن بیمارتون از ۱ هفته تا ۳ماه وقت میده. آدرس مطب هم هستش تبریز کمربندی (آزادی) جنب پمپ بنزین مارالان .ساختمان بهاران ط۶ واحد۹ آخر سالن چسبیده به طرف پمپ بنزین.

captcha
= reload
حسین | دکتر علیرضا صادقپور - ارتوپدی | 1398/05/27

عالی

captcha
= reload
حسین | دکتر علیرضا صادقپور - ارتوپدی | 1398/05/27

خوب

captcha
= reload
اسماعیل | دکتر الیار فهمی - جراحی مغز و اعصاب | 1398/05/26

سلام.جناب دکتر فهمی از انسانهای والای جامعه میباشن درپناه حق زنده و پاینده باشن.ارادتمند. صادق زاده-- ذاکری

captcha
= reload