بیمارستان شهدا تبریز
تلفن: ۰۴۱۳۳۸۹۳۳۳۶
آذربايجان شرقي، تبريز، جاده ائل گلي گلشهر، درمانگاه امام خميني
مرکز آموزش درمانی شهدا
مركز آموزشی درمانی شهدا قبل از انقلاب بهعنوان آسایشگاه ۴۰۰ تخت خوابی توسط مسئولین تبریز احداث گردید ولی به علت عدم تجهیز تا سال ۱۳۶۳ مورداستفاده قرار نگرفت. به علت نیاز خاص دوران دفاع مقدس جهت خدمترسانی بهموقع به مجروحین جنگی، مسئولین درمان استان این بیمارستان را جهت تبدیل به یک مركز ارتوپدی انتخاب كرده و باهمت آقای دكتر لواسانی ریاست محترم وقت بیمارستان تلاش گسترده برای تكمیل كارهای ساختمانی و تجهیز این مركز معمول شد و نهایتاً همان سال بهعنوان مركز تخصصی جراحیهای ارتوپدی افتتاح گردید و طی سالهای دفاع مقدس با تلاش جمعی پزشكان محترم و كادر دلسوز با تمام توان در خدمت مجروحین عزیز قرار گرفت.
از اواخر سال ۱۳۷۴ بخش آموزشی ارتوپدی از مركز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) به بیمارستان شهدا منتقل شد و با تصمیم مسئولین محترم دانشگاه، فعالیتهای خاصی در جهت تأمین امكانات لازم و تبدیل بیمارستان درمانی شهدا به یک مركز آموزشی درمانی با حضور اعضا محترم هیئتعلمی و رزیدنتها آغاز گردید.
در طی چند سال اخیر با مساعدت مسئولین محترم دانشگاه بخشهای آموزشی جراحی مغز و اعصاب، توانبخشی، بیهوشی، آزمایشگاه، رادیولوژی و سیتیاسكن نیز در این مركز ایجادشده است. از بدو تأسیس روسای محترم مرکز، به ترتیب جناب آقای دکتر لواسانی، جناب آقای دكتر حجت حسین پور فیضی، جناب آقای دكتر علی صدیقی، جناب آقای دكتر علیرضا صادق پور، جناب آقای دکتر گنج پور و در حال حاضر جناب آقای دکتر صادق پور عهدهدار ریاست مرکز و جناب آقای پاشایی فر بهعنوان مدیر مركز هستند.
مشخصات مركز آموزشی درمانی شهدای تبریز
- مساحت كل زمین: ۵۱۸۰۰ مترمربع
- زیربنای كل ساختمان: ۱۷۹۶۰ مترمربع
- مساحت فضای سبز: ۱۶۳۳۰ مترمربع
- تعداد تخت مصوب: ۳۶۰
- تعداد تخت فعال: ۲۶۵
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهدا بنویسید.
مطب دکتر سلیمان پور کجاست
ارتش جنوبی ،خیابان پاستور جدید روبروی ساختمان پژاک مجتمع اریا نوبت دهی در روزای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 5تا8هست.
ببخشید شماره تلفن مرکز درمانی کلینیک امام خمینی رو میخوام میشه لطف کنین بفرمایین
سلام جوابگو نیستن باید حضوری برین
آددس مطب دکتر کجاس????
سلام آدرس مطب کجاست
سلام. متاسفانه در تاریخ 98/4/31 ساعت 5 بعد از ظهر وقت گرفتیم حضور نداشتین
اهر مطب دارن آقای دکتر ؟؟
از پزشک موردنظر خیلی راضی هستیم
خدا ازشون راضی باشین
از اقای دکتر تشکر میکنم بخازر تشخیص خوب عالیشون من کرج ساکن بودم وبخازر توده داخل سینم منو تا پای عمل بردن ولی بعد به تشخیص یه دکتر دیگه گفتن برو ام ار ای دیگه بعدم نتونستم برم ومدتی هست که ساکن تبریز شدیم اومدم پیش این اقای دکتر وبرامن نمونه برداری تجویز کردن ورفتم انجام دادم وگفتن خداروشکر چیزی نیست اگه به دکترای دیگه بود باید عمل میکردم.
سلام لطفا شماره کلنیک میزاری رو صفحه
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب دکتر امیدوارم مثل همیشه درکارهایتان موفق باشید وباتشکر از زحماتی که بدون هیچ چشمداشتی برای مردم میکشید شما باعث افتخار شهر ما هستید
دکتر خوش اخلاق انشالله همیشه زنده و موفق و پیروز باشین با تشکر ظهوری