بیمارستان امام خمینی نقده

 تلفن: ۰۴۴۳۵۶۶۱۸۲۰

 آذربايجان غربي، نقده، ابتداي خيابان دانشگاه

موقعیت روی نقشه

توجه: در انتخاب زمان نوبت دقت فرمایید. امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نمی‌باشد.

جهت لغو نوبت با شماره تلفن های 5-35661820 داخلی 1276 و1246 و1247 این مرکز درمانی تماس حاصل بفرمائید.

شماره تلفن گویا کلینیک تخصصی جهت رزرو نوبت به شرح زیر می‌باشد.

۰۴۴-۳۵۶۷۸۳۸۸

۰۴۴-۳۵۶۷۸۳۸۹

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 2 از 50 (مجموع: 494 نظر)
سیده فاطمه | دکتر کامران آبدار - گوش، حلق و بینی | 1404/10/25

سلام، میشه شماره مطب آقای دکترو بگین؟

captcha
= reload
شمسی | دکتر کامران آبدار - گوش، حلق و بینی | 1404/10/16

سلام، ببخشید آقای دکتر عمل بینی انجام میدن؟

captcha
= reload
یوسف | دکتر عذرا کهوریان - قلب و عروق | 1404/09/08

انشاالله خداوند آروزی شما را دراین دنیا وآخرت برآورده کند، آفرین بر اخلاق خوب شما وتشخیص بیماری.

captcha
= reload
صادقصادق | دکتر مینو مهرکیا - اعصاب و روان | 1404/09/07

دکتر مهربونی هستند و درکار خود مهارت دارند دوسال تحت نظرایشون هستم وخیلی ازش رضایت دارم.

captcha
= reload
مرضیه | دکتر لیلا زینالی - زنان و زایمان | 1404/08/18

واقعا خیلی دکتر خوبی و مهربونی هستن و تشخیصشون هم عالیه موفق باشین خانم دکتر عزیز ❤️🙏🏻

captcha
= reload
حسن | دکتر سولما مونسی راد - اعصاب و روان | 1404/08/03

دکتر بسیار خوبیه ،انشالله موفق باشه .

captcha
= reload
لیلا | دکتر شهرام صفری - داخلی | 1404/07/30

باتشکر از زحمات دکتر شهرام صفری واقعا دکتر صبوری هستن. 🌹🌹🌹

captcha
= reload
مجتبی | دکتر محمدرضا طیب قاسمی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1404/07/26

دکتر بسیار باشخصیت و کار بلد، تشخیص درست، انسان با لیاقت، خدا خیرش بده.

captcha
= reload
رقیه | دکتر شیلا طیب قاسمی - زنان و زایمان | 1404/07/22

خیلی عالی، بنده اولین بارمه، اما راضی هستم.

captcha
= reload
طاهر | دکتر هادی محمدزاده - جراحی مغز و اعصاب | 1404/07/13

سلام دکتر خوش برخوردی هستن، با اخلاق و پنجه طلا هستن ایشون هیچ دکتری انقدر با حوصله با بیماراش حرف نمیزنه و بیماری رو توضیح نمیده، واقعا ایشون یه دونه هستن

captcha
= reload