بیمارستان امام خمینی نقده

 تلفن: ۰۴۴۳۵۶۶۱۸۲۰

 آذربايجان غربي، نقده، ابتداي خيابان دانشگاه

موقعیت روی نقشه

توجه: در انتخاب زمان نوبت دقت فرمایید. امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نمی‌باشد.

جهت لغو نوبت با شماره تلفن های 5-35661820 داخلی 1276 و1246 و1247 این مرکز درمانی تماس حاصل بفرمائید.

شماره تلفن گویا کلینیک تخصصی جهت رزرو نوبت به شرح زیر می‌باشد.

۰۴۴-۳۵۶۷۸۳۸۸

۰۴۴-۳۵۶۷۸۳۸۹

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 24 از 50 (مجموع: 494 نظر)
ایلیا | دکتر طاهر احمدی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1401/08/23

دکتر شوخ طبع. عالی

captcha
= reload
ایلیا | دکتر علی ملکی - کودکان | 1401/08/15

عالی

captcha
= reload
صابر | دکتر کامران آبدار - گوش، حلق و بینی | 1401/08/06

سلام ،آقای دکتر مطب دارن؟

captcha
= reload
مجید | دکتر کامران آبدار - گوش، حلق و بینی | 1401/10/22

ارومیه مطب دارن

captcha
= reload
شراره | دکتر مینا یاسمن - زنان و زایمان | 1401/08/01

چند شنبه ها تو بیمارستان هستن خانم دکتر ؟؟

captcha
= reload
فاطمه | دکتر کیوان علیاری - ارتوپدی | 1401/07/26

دکتربسیارخوبی هستن، با علم وتشخیص عالی. موفق باشن

captcha
= reload
نوید | دکتر کیوان علیاری - ارتوپدی | 1401/07/25

آیا کسی می دونه هنوز دکتر علیاری تو کلینیک هستش یانه؟

captcha
= reload
معین | دکتر آرش باقری حمیدی - پوست و مو | 1401/07/22

سلام من کف موی سرم چندین سال بود که خشک بود و شوره و خوارش شدید داشت و شامپو های مختلفی امتحان کرده بودم ولی خوب نمیشد تا اینکه شانسی رفتم پیش آقای دکتر و الحمدلله الان نتیجه خوبی گرفتم

captcha
= reload
اسماعیل | دکتر آرش باقری حمیدی - پوست و مو | 1401/10/06

سلام آقای داننده، وقت بخیر. میشه بگید چه کار کردین؟ من هم ریزش مو و شدید خوارش دارم

captcha
= reload
حمید | دکتر محمدتقی ولی زاده - داخلی | 1401/07/21

باسلام به دکتر مهربان، من ازکوچکی باایشان درهمسایگی هم بزرگ شدیم. هرموقع که ایشان راملاقات میکنم میبینم واقعا خوب نشناختمش. سه روزه ازبیمارستان مرخص شدم، نمیدونم چجوری تشکرکنم . باورکنید عاجزم خداوند هیچی رو از این مرد دریغ نکرده. تشخیص ودرمان بموقع، صبوری درامررسیدگی به مریض، اخلاق، رفتار، امیدوارکردن، طوری برای ویزیت میاد انگارخانوده خودته. ضمن درمان احساس میکردم انرژی خاصی برام میده، فقط میتونم بگم خیلی دوستتدارم

captcha
= reload
شادی | دکتر سلمان حقی - کودکان | 1401/07/18

من شخصا چندین ساله، دکتر حقی پزشک بچه هام هستن. تنش سلامت. من که راضیم، خدا حفظشون کنه. با تشکر رحمانی

captcha
= reload
رعنا | دکتر طاهره عباسی - داخلی | 1401/07/18

خیلی پزشک با حوصله و صبوری هستن. ممنون ازتون خانم دکتر

captcha
= reload