بیمارستان امام خمینی نقده

 تلفن: ۰۴۴۳۵۶۶۱۸۲۰

 آذربايجان غربي، نقده، ابتداي خيابان دانشگاه

موقعیت روی نقشه

توجه: در انتخاب زمان نوبت دقت فرمایید. امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نمی‌باشد.

جهت لغو نوبت با شماره تلفن های 5-35661820 داخلی 1276 و1246 و1247 این مرکز درمانی تماس حاصل بفرمائید.

شماره تلفن گویا کلینیک تخصصی جهت رزرو نوبت به شرح زیر می‌باشد.

۰۴۴-۳۵۶۷۸۳۸۸

۰۴۴-۳۵۶۷۸۳۸۹

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 8 از 50 (مجموع: 494 نظر)
کلثوم | دکتر پری آقا علی نژاد - داخلی | 1403/07/08

خیلی با صبر و حوصله هستند. راضی هستم از ایشون.

captcha
= reload
صدیقه | دکتر بختیار کسرائی - مغز و اعصاب | 1403/07/06

مدتی بود که دچار سردردهای بی امان و بی وقفه و بدون هیچ دلیل خاصی شده بودم. با یک بار ویزیت و استفاده از داروهای تجویز شده توسط ایشان به طور کامل درمان شدم. بسیار راضیم از ایشان.

captcha
= reload
احمد | دکتر هادی محمدزاده - جراحی مغز و اعصاب | 1403/07/03

من رو عمل جراحی کردند، بهترین دکتر هستند، دستش درد نکنه، خیلی دکتر خوبی هستند.

captcha
= reload
احمد | دکتر بختیار کسرائی - مغز و اعصاب | 1403/06/24

دکتر خیلی خوبی است، راضیم

captcha
= reload
زینب | دکتر سلمان حقی - کودکان | 1403/06/17

خدا خیرشان بدهد، واقعا عالی هستند. من دو تا بچه دارم دوتاش هم زیر نظر دکتر بزرگ کردم. خدا رو شکر ایشون هستند. زنده باشند انشالله

captcha
= reload
لیلا | دکتر کیوان علیاری - ارتوپدی | 1403/06/12

بسیار دکتر با سواد و با شخصیت و با احترام و خوش برخورد هستن. با دقت زیاد به توضیحات مریض گوش میدن و به دقت راهنمایی میکنن، آنقدر اعتماد به نفس دارند که مریض ازشون انرژی مثبت میگیره. خیلی خوشحالم که چنین شخص با لیاقت به طبابت در این شهر مشغول هستند و برایشان آرزوی سلامتی و شادابی دارم و بسیار متشکرم از ایشون و منشی با اخلاقشون 

captcha
= reload
اصغر | دکتر حکیمه خوشبوی - اعصاب و روان | 1403/06/05

سلام، خانم دکتر حرف ندارن. خیلی دکتر خوبی هستش

captcha
= reload
علیرضا | دکتر محمدتقی ولی زاده - داخلی | 1403/05/31

دکتر حاذق، خوش اخلاق، مردم مدار، وقت شناس، انشالله همیشه تندرست و سلامت باشن.

captcha
= reload
حکیمه | دکتر علی ملکی - کودکان | 1403/05/06

سلام، واقعا دکتر خوبی است. خیلی با شخصیت، خوش برخورد، در طبابت نیز بی نظیر

captcha
= reload
فاطمه | دکتر وحید فولادی - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1403/04/21

عالی ترین تشخیص، با اخلاق، صبور. واقعا دکتر خوبیه🙏❤️❤️

captcha
= reload