بیمارستان مسلمین شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۲۱۳۵۰۰۰
فارس، شيراز، چهارراه خيرات، خيابان خيام
درمانگاه
بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.
در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.
این مرکز درمانی دارای بخشهای اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنواییسنجی، بیناییسنجی، دندانپزشکی و همچنین بخشهای ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز میباشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.
عالی هستند.
پسرم سه سالشه، تاخیر کلامی و مشکل حسی ناحیه دهان داشت. با اینکه مدت کوتاهی هست مراجعه کردیم، اما صدا سازیش بیشتر شده و تاثیر مثبتش رو دیدیم، آقای دکتر خلیلی بسیار با حوصله و با دقت کار میکنند با پسرم.
بسیار بسیار عالی و با سواد و دانش بالا دارند. کار بلد و با تجربه، وجود ایشان معجزه ای برای پسر ۲۱ ساله اتیستیک من بود که با وجود دو زبانه بودن هیچ گفتار درمانی قادر به کمک نبودند. با توجه به تسلط کامل ایشان به چند زبان توانستند بسیار بسیار موثر باشند. جلسات ایشان به جز گفتار درمانی شامل روان درمانی و خانواده درمانی و.... هست. در یک کلام بی نظیر هستند.
عالی هستند آقای دکتر رنجبر. خدا قوت.
جناب دکتر خلیلی خیلی با حوصله هستن، پسر من لکنت خیلی شدید داره، چند تا گفتار درمان بردم جواب نگرفتم، ولی الان داره پیشرفت میکنه. ممنون، خیلی با حوصله و صبور هستند
مادر من که 85 سال سن دارند اختلال در غذا خوردن داشتند و غذا در گلویشان گیر میکرد و با توجه به اینکه قبلاً سکته مغزی هم داشتند. تا امروز 5-4 جلسه ویزیت شدند، خیلی تاثیر مثبت داشته و غذا خوردنشان خیلی خوب شده. خدا رو شکر
با سلام، آقای دکتر خیلی لطف دارن و خیلی وقت میزارن و با حوصله هستند. پسرم لکنت خیلی شدید داشت، خیلی دکتر بردم، ولی جواب نگرفتم، الان میبرم پیش آقای خلیلی، خیلی بهتر شده و پیشرفت کرده. ممنون
من درمان بچه ام را چند جلسه است پیش آقای خلیلی شروع کردم، خدا را شکر دارم، پیشرفتش رو میبینم. آبریزش دهانیش کمتر شده. صدا سازیش بیشتر شده. خدا خیرش بده
بسیار عالی و حاذق
مراجعه کردم به آقای دکتر خلیلی برای گرفتن زبان بچه ام که سه سالشه و کم حرف شدنش که خدا خیرش بدهد، مشکل بچه ام حل شد و زبونش دیگه نمیگیره و روون حرف میزنه