بیمارستان مسلمین شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۲۱۳۵۰۰۰
فارس، شيراز، چهارراه خيرات، خيابان خيام
درمانگاه
بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.
در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.
این مرکز درمانی دارای بخشهای اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنواییسنجی، بیناییسنجی، دندانپزشکی و همچنین بخشهای ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز میباشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.
بهترین دکتر اورولوژی بیمارستان مسلمین
کارش عالی بوده، ما که راضی راضی، هم از اخلاق و هم از تخصص ...
سلام، با تشکر از آقای دکتر خلیلی بابت برگرداندن بلع مادرم، با توجه به پیشرفت پارکینسون مادرم، و بستری شدن در ای سی یو و غذا خوردن از طریق لوله بینی، تحت درمان قرار گرفتند و الان از دهان غذا می خورند
سلام، من از ایشون خیلی راضی هستم، صبر و حوصله زیاد و ارتباط خوب با بچه ها. پسرم پیشرفت خوبی داشته، واقعا خوب هستند. سپاسگذارم
من بیش از یکسال هست که بچه ام که تشنج داره و اتیسم میبرم پیشش. از صفر شروع کرده با بچه ام، خیلی پیشرفت کرده. غذا خوردنش درست شده، غذا نمی جوید، وضعیتش بهتر شده. با ملایمت با بچه ام رفتار میکنه و صبورانه کار میکنه.
با علاقه و محبت پیگیر درمان پارکینسون مادرمان بودند و لوله تغذیه از راه بینی را جدا کردند و مادرم دوباره لذت غذا خوردن از راه دهان را تجربه کردند. از لطف آقای دکتر مجید خلیلی ممنون.
از زحمات آقای دکتر ممنونم. لوله ی غذا دادن از بینی را از مادر ما جدا کردند و بلع شان را دوباره برگرداندند. درمان بلع بسیار خوب بود و حرفه ای.
من مریض سکته مغزی داشتم و ضعیف شدن عضلات بلعیدن و استفاده از لوله تغذیه دماغی و ندلشتن وضوح گفتار، در بیمارستان مسلمین با دکتر آشنا شدم و ویزیت شدن مریضم پیششون، بسیار با سواد، آشنایی کامل با کارشون، بسیار با وجدان و شبانه روزی پیگر وضعیت بیمار و اهمیت به بیمار. ما بسیار از ایشان راضی بودیم
عالی، خیلی خوب و بی نظیره. با اینکه کلی گفتار درمانگر دیده بودم، هیچکس نتونست به اندازه آقای خلیلی من رو درمان کنه
لکنت داشتم و درمان شدم. از شر لکنت راحت شدم. تشکر از آقای دکتر خلیلی
بیمار ما مشکل بلع به علت سکته مغزی دارن و آقای دکتر خیلی با حوصله و صبر و تجربه بالا هستن و وقت زیادی برای مریض صرف می کند
بیمار ما از طریق لوله بینی و معده تغذیه میکردن و دکتر با مشاوره های خوب و در ۲ جلسه مشکل بلع رو برطرف کردن و لوله رو جدا کردن. بهترین دکتر در زمینه گفتار درمان هستن