بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.

در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.

این مرکز درمانی دارای بخش‌های اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، دندانپزشکی و همچنین بخش‌های ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز می‌باشد.

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 107 از 130 (مجموع: 1298 نظر)
الهام | دکتر محمدصادق مسعودی - جراحی مغز و اعصاب | 1400/01/18

فوق العاده هستن دکتر مسعودی انشاءالله هرچی از خدا میخوان بهشون بده.

captcha
= reload
سید کرم الله | دکتر سیدعلیرضا اصلانی - چشم پزشکی | 1400/01/14

دکتر خوش اخلاق و منصفی است.چشای خانمم را لیزیک کرد و خداروشکر دیگه برا ده سال است که از شر عینک رها شده

captcha
= reload
زهرا | دکتر زهرا صارمی - ارتوپدی | 1400/01/13

چه نظرات متفاوتی!!!

captcha
= reload
مهرزاد | دکتر عباس سپهری نیا - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1400/01/09

ببخشید پزشکای بوشهر میگن سنگ کلیه ام پایین قرار داره و با این دستگاه های که بوشهر هست نمیشه خوب لیزرش کرد. میخواستم ببینم در کل دستگاه مربوطه تو مسلمین پیشرفته هست یا باید برم دنا

captcha
= reload
سمیه | دکتر علی مهدی زاده - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1400/01/06

والا دکتر من بود به کم سختگیره اونم به خاطر طول درمان

captcha
= reload
محمد | دکتر محمدحسن شفیعی - داخلی | 1400/01/01

ایشان دکتر بااخلاق و با حوصله ای هستن وبرای مریض واقعا وقت میذارن از لحاظ تخصصی هم خیلی خوب ومسلط هستن ما که واقعا جواب گرفتیم. ازایشان کمال تقدیر وتشکر دارم.

captcha
= reload
مهناز | دکتر زهرا آقایی - زنان و زایمان | 1399/12/24

دکتر اقایی بسیار دکتر بداخلاقی هستن. اصلا برا زمان عمل دقیق نیستن. اصلا. به ما گفتن 8 بیاید الان اومدیم دکتر ول کردن رفتن بیمارستان زنبیه.میگه اگه حال بد داشتیم زنگ بزنید..عمل میفته عصر. واقعا متاسفم برا همچین افرادی که مردمو رو معطل میکنن.

captcha
= reload
داریوش | دکتر اسداله بازیاری - گوش، حلق و بینی | 1399/12/22

دکتر بسیار عالی و با تجربه ای هستن

captcha
= reload
مهنار | دکتر زهرا اسدالهی دباغ - زنان و زایمان | 1399/12/18

باتجربه و باحوصله هستند.

captcha
= reload
مرضیه | دکتر مریم نصیری - اعصاب و روان | 1399/12/16

خوب

captcha
= reload