بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.

در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.

این مرکز درمانی دارای بخش‌های اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، دندانپزشکی و همچنین بخش‌های ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز می‌باشد.

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 117 از 130 (مجموع: 1294 نظر)
محمود | دکتر عباس سپهری نیا - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/05/19

از این همه تعریف. خیری از این دکتر به همشهریانش که نرسید

captcha
= reload
محمود | دکتر سیدحسن میرحسینی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/05/18

دکتری با اخلاق.متدین.وقت شناس. احترام خاصی برای بیمار قائل است.بیمار رو سرگردون و معطل نمیگذاره.به کار خودش ایمان داره و با اقتدار و یقین کارش رو انجام میده . با تجربه و مسلط به کارش هست . کارش هم عالیه .... کارش عالیه ... درجه 1. سپاسگزارم از زحمات شما

captcha
= reload
محمود | دکتر عباس سپهری نیا - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/05/18

سنگ کلیه داشتم با کلی تحقیق شما رو معرفی کردن و گفتن همشهریت هم هست خلاصه از ماهشهر نوبت گرفتم اومدم شیراز . در اولین برخورد به گونه ای برخورد کرد که بطور کلی ازت بدم اومد و برگشتم .از شما آدم های پول دوست بشدت متنفرم . تو مردم جایگاهی نداری . جایگاه تو فقط پول .... متاسفم برای خودم که تو همشهری من شدی . ازت بدم میاد . بی ادب و بی تربیت

captcha
= reload
علی | دکتر عباس سپهری نیا - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/08/12

سلام نمی‌دونم ازش چی شنیدی ویا از حرفاش سو برداشت داشتی چون من دکتر رو میشناسم بسیار خوش اخلاقه و اگه نگاه کنی میبینی همه از خوش اخلاقیش و کار درستیش تعریف کردن.یاعلی

captcha
= reload
حجت | دکتر سیدحسن میرحسینی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/05/18

سلام دکترسیدحسن میرحسینی خوب وعالی ولی ساعت هظورش خیلی خیلی بد از زندگی وازمشویم والا

captcha
= reload
محمود | دکتر سیدحسن میرحسینی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/05/16

سلام سید بزرگوار ... دستت درد نکنه .... کارت عالی بود ممنونتم... انشاالله همیشه موفق و موید باشی .... مرسی سپاسگزارم

captcha
= reload
طاهره | دکتر زهرا آقایی - زنان و زایمان | 1398/05/15

سربلند باشید شما انسانی شایسته و امید بخش هستید وجود و حضور شما ارامش بخش و امیدوار کنند هستید وقتی هستید ادم احساس می کند تحت حمایت همه عضای فامیل هست. موفق و پیروز باشید خیلی آقایی د

captcha
= reload
سیدمحمود | دکتر زهرا صارمی - ارتوپدی | 1398/05/15

ازلحاظ اخلاقی وآداب معاشرت خیلی خیلی ضعیفه فکرمیکنه فقط خودش شخصی راستگوهست وبقیه رو دروغگومیبینه ازلحاظ علمی ضعیف بودوتجویزوتشخیص خوبی نداشت

captcha
= reload
مسعود | دکتر زهرا صارمی - ارتوپدی | 1398/05/13

دکتر بسیار خوبی هستند بسیار با تقوا و با حوصله گوش میدهند

captcha
= reload
علیرضا | دکتر زهرا صارمی - ارتوپدی | 1399/05/04

بسیار بسیار دکتر خوبی هستن

captcha
= reload
مسعود | دکتر یداله محمودی - قلب و عروق | 1398/05/13

اقای دکتر محمودی دکتر خوب و با تقوایی هستند و تاکنون 2 مرتبه بنده را مورد عمل انژیو قرار داده اند و یک مرتبه هم فنر قلب برای اینجانب نصب کرده اند و از ایشان تشکر مینمایم

captcha
= reload
حسن | دکتر یداله محمودی - قلب و عروق | 1400/12/27

درود خدا بردکتریدالله محمودی مهربان خوش اخلاق یک بار من انژیو زد مرتب هم میروم درمانگاه مسلمین ازش راضی راضی هستم خدا وند به ایشان سلامتی دهد حسن شیرزاده استان خوزستان

captcha
= reload
جلال | دکتر سید امیرحسن موسی نیا - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/05/12

امروز نیستش

captcha
= reload