بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.

در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.

این مرکز درمانی دارای بخش‌های اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، دندانپزشکی و همچنین بخش‌های ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز می‌باشد.

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 113 از 131 (مجموع: 1302 نظر)
سمیرا | دکتر زهرا اسدالهی دباغ - زنان و زایمان | 1398/11/14

دکتر خوب وخوش برخوردی بودن

captcha
= reload
طلا | دکتر محمدصادق مسعودی - جراحی مغز و اعصاب | 1398/11/13

سلام مادرم 8 بهمن. 98 دکتر مسعودی کمروشو عمل کردی گفته یک ماه دیگه درمانگاه اورو مبینم رفتم سایت ثبت نام کنم ظرفیت تکمیل است چگارکنم ؟

captcha
= reload
عسکر | دکتر محمدصادق مسعودی - جراحی مغز و اعصاب | 1398/11/12

سلام لطفا اگر دکتر مطب دارن آدرس رو بهم بدین چون باید حتما قبل از عید پدرم رو ببینن

captcha
= reload
زهرا | دکتر زهرا اسدالهی دباغ - زنان و زایمان | 1398/11/10

دکتر بی نظیری در زمینه بارداری هستن خداقوت

captcha
= reload
هادی | دکتر پیمانه طباطبایی - زنان و زایمان | 1398/11/07

افتضاح اصلا وقت برای مریض نمیزاره فقط میخواد زود معاینه کنه و بره مریض بعدی

captcha
= reload
فرزانه | دکتر پیمانه طباطبایی - زنان و زایمان | 1399/07/28

دکتر زنان هستند.شما چطور نظر دادید؟

captcha
= reload
زهرا | دکتر پیمانه طباطبایی - زنان و زایمان | 1400/04/28

اره واقعا

captcha
= reload
پژمان | دکتر امیر رضاخواه - جراحی مغز و اعصاب | 1398/11/07

مر30 زنده باشی اقای دکتر

captcha
= reload
طیبه | دکتر زهرا آقایی - زنان و زایمان | 1398/11/02

اصلا به هیچ عنوان از دکتر اقایی راضی نیستم یادرمانگاه نیستن یا دیر میان درست جواب نیمدن.

captcha
= reload
عبدالرضا | دکتر اسداله بازیاری - گوش، حلق و بینی | 1398/10/23

سلام خدمت همه،دکتر اسدالله بازیاری واقعا دکتر خوب و خوش اخلاقی هستن و مریضها رو واقعا درک میکنن وبرخوردشون واقعا عالی هست،و کارشون و نظرشون واقعا مورد قبول حق تعالی هست اصلا فکر پول ومنفعت خودشون نیستن،من که شخصا از ایشون راضی هستم

captcha
= reload
رضا | دکتر محمدحسن شفیعی - داخلی | 1398/10/22

البته من تو درمانگاه شهرراز اندوسکوپی و ویزیت شدم بعد از چند هفته الان خیلی مشکلم بهتر شده

captcha
= reload
جواد | دکتر محمدحسن شفیعی - داخلی | 1398/10/20

من پارسال رژیمی که داده بود رو چند ماه رعایت کردم الان خیلی دردم کمتر شده‌ ولی هر از مدتی باید رانیتیدین بخورم در کل راضی بودم

captcha
= reload