شفاداک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک:
shafadoc

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.
{{$select.selected.service_caption}}

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان قائم بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 2 از 30 (مجموع: 296 نظر)
عبدالرضا | دکتر سلمان کوثری - گوش، حلق و بینی | 1404/11/29

دکتر خوب، کار درست، بی نظیر و خوش اخلاق.

captcha
= reload
شایان | دکتر سیدجمال الدین طباطبائی - جراحی عمومی | 1404/11/19

سللم، دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد هستن. انشاالا خدا بهشون سلامتی بده و عاقبت بخیر بشن. دکتر بسیار عالی هستن.

captcha
= reload
حسین | دکتر سید سعید دریاباری - ارتوپدی | 1404/11/08

عالی هستن من پام تاندونش پاره شده بود، در عرض یک هفته خوب شد.

captcha
= reload
زهرا | دکتر سلمان کوثری - گوش، حلق و بینی | 1404/10/14

سلام، آقای دکتر بسیار دقیق و دلسوز هستن، با تشخیص عالی. خدا خیرتون بده که انقدر وقت میزارید برای مریض.

captcha
= reload
رخسانا | دکتر سلمان کوثری - گوش، حلق و بینی | 1404/10/01

دکتر خوش برخورد و کاردرست، خدا خیرش بده، خدا رحمت کند امواتش را

captcha
= reload
فاطمه | دکتر لیلیا عباسی - زنان و زایمان | 1404/09/29

خانم دکتر عالی هستن. حرف ندارن

captcha
= reload
اسما | دکتر زینب کنعان نژاد - زنان و زایمان | 1404/09/20

ازتنبلی تخمدان تابارداری وسزارین زیرنظرشون بودم همه چی عالی بود.

captcha
= reload
نصرت | دکتر سعید سیاهی - طب فیزیکی و توانبخشی | 1404/09/09

ادم خوش اخلاق، خوش برخورد وعالی.

captcha
= reload
زینب | دکتر سعید سیاهی - طب فیزیکی و توانبخشی | 1404/11/29

بسیار عالی هستند، هم از نظر تشخیص و هم از نظر اخلاق.

captcha
= reload
مریم | دکتر ذکیه بخشی پور - زنان و زایمان | 1404/08/15

عالی

captcha
= reload
صبا | دکتر زینب کنعان نژاد - زنان و زایمان | 1404/08/03

اگه یه دکتر زنان درجه یک تو بوشهرباشه اونم دکتر کنعان نژاده. دستش برای زایمان من سبک و شفا بود‌ اینقدر دقیق و با حوصله من و ویزیت کرد که لذت بردم. سال ۹۷باردار شدم ایشون عید بوشهر نبودن بالاجبار رفتم زیردست یکی دیگه که تا مدتها حالم بد بود.ازته دلم دعاگوی ایشان هستم🙏

captcha
= reload