بیمارستان دکتر خدادوست شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۶۲۷۷۰۷۰
فارس، شيراز، بلوار مطهري، نبش تقاطع ستارخان
دکتر علیاصغر خدادوست بیمارستان خدادوست شیراز را با استعانت از خدای متعال و بهمنظور ارائه خدمات بیمارستانی با تخصص چشمپزشکی از سال ۱۳۸۲، رسماً بنانهاده، تجهیز و راهاندازی کردند. این مرکز فوق تخصصی چشم با بهرهگیری از مجربترین و متعهدترین پزشکان و جراحان چشم در کشور باهدف ارائه بالاترین سطح خدمات جراحی و درمانی، همچنان در حال فعالیت است. در همین راستا و بهمنظور ارتقا کیفیت و بهبود مستمر خدمات درمانی و پرستاری خود، اقدام به بهرهگیری الزامات استاندارد نموده، سیاست و رویکردهای اصلی خود را جهت اطلاع تمام طرفهای ISO 9001 ،2008 اعتباربخشی، ایمنی و استاندار بینالمللی ذینفع (کارکنان، مراجعین و ...) تعیین نموده و اقدامات رسیدن به اهداف کیفی و ایمنی مرتبط با آنها را توسط کلیه پزشکان، مدیران و کارکنان بیمارستان را متعهد میشود.
**توجه**
مراجعین محترم: بینایی سنجی توسط پزشکان این مرکز انجام نمی شود.
آدرس وبسایت بیمارستان: http://khodadoust.info
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان دکتر خدادوست بنویسید.
عمل کاشت لنز هم انجام میدن؟
ببخشید من قوز قرنیه دارم، آیا میشه عینک را حذف کنم؟
سلام وقت بخیر یه سوال از آقای دکتر پویان دارم ، ده روز قبل، پدرم پیش آقای دکتر پویان عمل جراحی آب مروارید و نصب لنز روی هر دو چشم رو انجام دادن ، اگر روز ششم یا هفتم بعد از عمل چشمهاش رو سهوا مالش داده باشه ، مشکلی براشون پیش میاد ؟ ضمنا قطره چشمی که هر سه ساعت میریخته تموم شده و چشماش خیلی خشک هست ، نیاز به تجویز مجدد قطره دارن یا نه ؟
سلام دوستان میگم دکتر نوزادان نارس هم ویزیت میکنن یا نه؟ ممنون میشم پاسخ بدید
اره حتی اگه قوز قرنیه شدید باشه امکان داره به شبکه چشمت اسیب بزنه من خودم قوز قرنیه دارم و مشکل دیگه هم داره دکترای شهرمون تشخص ندادن گفتن باید برم شیراز
سلام امروز نوبت داشتم نتونستم بیام میتونم جابه جا کنم؟
سلام وقت بخیر من نزدیک ۲ماه چشم سمت راستم تارشده
سلام و عرض ادب، برا تاریخ 5 تیر 1401 نوبت گرفتم، فک کنم عصب چشمم صدمه دیده، آیا در تخصص جناب دکتر هست یا نه. اسکندر کیخوایی از اهواز
باسلام، شبکیه چشمم در اثر ترکش موشک از بین رفته. دکترهای ارومیه و تبریز هم گفتند کاری نمیشه کرد. امیدی هست بیام برای درمان؟ ممنون.
خانم دکتر صاکی یک پزشک نمونه است که بنده افتخار داشتم دوسال در کلینک بوشهر همکارشان باشم. فردی با شخصیت و کار بلد و پزشکی خارق العاده
با عرض سلام کارشون عالیه واقعا بی نظیرن ،خدا بهشون سلامتی بده