بیمارستان دکتر خدادوست شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۶۲۷۷۰۷۰
فارس، شيراز، بلوار مطهري، نبش تقاطع ستارخان
دکتر علیاصغر خدادوست بیمارستان خدادوست شیراز را با استعانت از خدای متعال و بهمنظور ارائه خدمات بیمارستانی با تخصص چشمپزشکی از سال ۱۳۸۲، رسماً بنانهاده، تجهیز و راهاندازی کردند. این مرکز فوق تخصصی چشم با بهرهگیری از مجربترین و متعهدترین پزشکان و جراحان چشم در کشور باهدف ارائه بالاترین سطح خدمات جراحی و درمانی، همچنان در حال فعالیت است. در همین راستا و بهمنظور ارتقا کیفیت و بهبود مستمر خدمات درمانی و پرستاری خود، اقدام به بهرهگیری الزامات استاندارد نموده، سیاست و رویکردهای اصلی خود را جهت اطلاع تمام طرفهای ISO 9001 ،2008 اعتباربخشی، ایمنی و استاندار بینالمللی ذینفع (کارکنان، مراجعین و ...) تعیین نموده و اقدامات رسیدن به اهداف کیفی و ایمنی مرتبط با آنها را توسط کلیه پزشکان، مدیران و کارکنان بیمارستان را متعهد میشود.
**توجه**
مراجعین محترم: بینایی سنجی توسط پزشکان این مرکز انجام نمی شود.
آدرس وبسایت بیمارستان: http://khodadoust.info
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان دکتر خدادوست بنویسید.
سلام،دکتر در دوران کرونا عمل prk انجام میدن؟
خدا خیرش بده بسیار خوش برخورد و متین
سلام ببخشید انجراف چشم فقط کودکان یا جوانان هم ؟.
واقعن عالیه
بسیار عالی
دکتر عالی هستند
ماه قبل دخترم توسط خانم دکتر معاینه شد بخاطر انحراف بعد از معاینه عینک تجویز کردن دخترم 9ماهشه بعضی وقتها عینک رو برمیداره از رو چشمش و باهاش بازی میکنه.یعنی ممکنه عینک واسش مناسب نباشه و شماره چشمش اشتباه تشخیص دادن تو معاینه؟ یا طبیعی هست؟ کاش جایی بود که خانم دکتر یا بقیه دکترا میتونستن سوالات ما رو پاسخ بدن.
با سلام. دخترم 9ماهشه یکی دو ماه هست که متوجه انحراف شدیم. حدود یک ماه قبل به پزشک مراجعه کردیم واسه چشمش عینک تجویز کردن بخاطر شماره چشم مثبت. سوالم اینه امکان داره شماره چشم اشتباه شده باشه در معاینه؟ چون عینک رو برمیدار از رو چشمش؟ از کجا باید مطمئن بشم دید چشماش با عینک بهتره؟ ممنونم از شما
سلام خسته نباشید تو را خدا نوبتا رو کنسل کنید فقط اینایی رو بزارید بیان که حاد باشه ممنون میشم .لطفا بررسی کنید از همین هفته شروع کنید مرسی عزیزان
سلام فقط برای کودکان یا همه رده های سنی نوبت میدن ایشون؟!!!
برای اطفال
دکتری بسیار مهربان و مودب با بهترین اخلاق در برخورد با بیماران خود انشاالله همیشه موفق باشن