بیمارستان دکتر خدادوست شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۶۲۷۷۰۷۰
فارس، شيراز، بلوار مطهري، نبش تقاطع ستارخان
دکتر علیاصغر خدادوست بیمارستان خدادوست شیراز را با استعانت از خدای متعال و بهمنظور ارائه خدمات بیمارستانی با تخصص چشمپزشکی از سال ۱۳۸۲، رسماً بنانهاده، تجهیز و راهاندازی کردند. این مرکز فوق تخصصی چشم با بهرهگیری از مجربترین و متعهدترین پزشکان و جراحان چشم در کشور باهدف ارائه بالاترین سطح خدمات جراحی و درمانی، همچنان در حال فعالیت است. در همین راستا و بهمنظور ارتقا کیفیت و بهبود مستمر خدمات درمانی و پرستاری خود، اقدام به بهرهگیری الزامات استاندارد نموده، سیاست و رویکردهای اصلی خود را جهت اطلاع تمام طرفهای ISO 9001 ،2008 اعتباربخشی، ایمنی و استاندار بینالمللی ذینفع (کارکنان، مراجعین و ...) تعیین نموده و اقدامات رسیدن به اهداف کیفی و ایمنی مرتبط با آنها را توسط کلیه پزشکان، مدیران و کارکنان بیمارستان را متعهد میشود.
**توجه**
مراجعین محترم: بینایی سنجی توسط پزشکان این مرکز انجام نمی شود.
آدرس وبسایت بیمارستان: http://khodadoust.info
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان دکتر خدادوست بنویسید.
به نظرم بیمارستان واسه ویزیت نوبت نگیرید .خیلی اذیت میشید اگه سوال کردن قبلا دکتر رفتین بگین نه وگرنه نمیبینه واسه ویزیت بهتره برید مطلبش
با سلام.متاسفانه ایشون خیلی خسته بودن و حوصله صحبت کردن با مریض رو نداشتن.بنظرم حداقل دکتر یکم روحیه داشته باشه خوبه
ضمن عرض سلام و خسته نباشید از اخلاق خوب شما خیلی خیلی متشکریم دکتر
باسلام....اززحمات جناب آقای دکتر نعمتی کمال تقدیر وتشکررا دارم....خداقوت.....اجرکم من الله.....انشاالله همیشه شادو تندرست باشید....از طرف بیمارشما باران شعبانی....
very very good
سلام دکتر کارشون عالیه .فقط یک نکته واینکه متاسفانه چرا خود بیمارستان خارج از این برنامه به بیماران نوبت می دهد درصورتی که اونها سریع نوبتشون میشه وکارشون راه میفته ولی ما که ازاین سامانه اقدام میکنیم 3الی 4ساعت باید معطل بشیم .باتشکر
نوبت گرفتم واسه یک ماه دیگه چشمامو لیزیک کنم امیدوارم کارش خوب باشه
عمل لیزیک رو انجام دادید؟ راضی هستید؟
کارش عالیه و خیلی راضی هستیم
دکتری فوق العاده با اخلاق و حرفه ای..ترس من از عمل بخاطر اعتماد ب ایشون از بین رفت.الانم کاملا راضی ام
چشم چپم قوز قرنیه داشت عمل پیوند قرنیه انجام دادن کارشون بسیار عالی و رای هستم
باسلام...من چشم راستم را عمل آب مروارید دکتر انجام دادن که خیلی راضی هستم...جالب وقت هوشیاری بعد از عمل بود که هیچگونه عارضه ای نداشتم...دست شما درد نکنه دکتر پویان