بیمارستان دکتر خدادوست شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۶۲۷۷۰۷۰
فارس، شيراز، بلوار مطهري، نبش تقاطع ستارخان
دکتر علیاصغر خدادوست بیمارستان خدادوست شیراز را با استعانت از خدای متعال و بهمنظور ارائه خدمات بیمارستانی با تخصص چشمپزشکی از سال ۱۳۸۲، رسماً بنانهاده، تجهیز و راهاندازی کردند. این مرکز فوق تخصصی چشم با بهرهگیری از مجربترین و متعهدترین پزشکان و جراحان چشم در کشور باهدف ارائه بالاترین سطح خدمات جراحی و درمانی، همچنان در حال فعالیت است. در همین راستا و بهمنظور ارتقا کیفیت و بهبود مستمر خدمات درمانی و پرستاری خود، اقدام به بهرهگیری الزامات استاندارد نموده، سیاست و رویکردهای اصلی خود را جهت اطلاع تمام طرفهای ISO 9001 ،2008 اعتباربخشی، ایمنی و استاندار بینالمللی ذینفع (کارکنان، مراجعین و ...) تعیین نموده و اقدامات رسیدن به اهداف کیفی و ایمنی مرتبط با آنها را توسط کلیه پزشکان، مدیران و کارکنان بیمارستان را متعهد میشود.
**توجه**
مراجعین محترم: بینایی سنجی توسط پزشکان این مرکز انجام نمی شود.
آدرس وبسایت بیمارستان: http://khodadoust.info
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان دکتر خدادوست بنویسید.
فوقالعاده خوب و بسیار کار آمد. خیلی خوش شانس بودم که بیمار ایشان شدم. انشالله همیشه پایدار باشید
واقعا دکتر مثل فامیلش عالی هستش. خدا براش خوب بخواد
سلام، آقای دکتر حیدریان واقعا بسیار عالی هستند. خوش اخلاق، توصیه می کنم به ایشان مراجعه کنید
سلام، بسیار عالی هستند و خوش اخلاق
سلام، وقت شما بخیر. من از سال 85، 86 آقای دکتر را میشناسم، اون موقع بوشهر تو ساختمان مهر بودن، برازجان تو باغ نخل کار میکردم، خارنخل رفت تو چشمم و قرنیه چشمم پاره شد، خیلی نا امید شده بودم ولی جناب دکتر هم خار را از چشمم درآورد و هم قرنیه چشمم را ترمیم کرد. خدا حفظش کنه، هر جا که هست من از دور دستش را میبوسم. ایشون هم برخوردش ( اخلاق رفتار ) هم استادی در کار، واقعا بی نظیر بود .
با سلام خدمت جناب دکتر و مراجعه کنندگان عزیز. بدون اغراق عرض میکنم دکتر فوق العاده خوش اخلاق، خوش برخورد، برای مریضش احترام قائله و وقت میگزاره و کیسه ای برای پرداخت هزینه مریض هاش ندوخته و.. برای جناب دکتر بهترینها و برای همه مریض ها شفای عاجل آرزومندم.
کارشون واقعا عالیه، تسلط کامل به کارشون دارن. پسرم روعمل کردن کارشون فوق العاده عالی بود. خدا خیرشون بده، سلامت و تندرست باشن انشاالله
سلام، خسته نباشید. آقای دکتر افروزی چشم شوهرم رو عمل کردن، بخاطر آب سیاه، دستگاه شانت گذاشتن براشون. الان یک ماه گذشته خدا رو شکر فشار بالای چشمش کنترل شده
دکتر خوب و خوش برخورد. موفق باشه
سلام، میخواستم از دکتر بابت عمل چشم مادرم تشکر کنم، واقعا کارتون عالی بود. مامانم بخاطر چشمش افسرده شده بود، از وقتی چشمش روعمل کردید و دیدش خوب شده حالش خیلی خوبه خدا رو شکر و از شما هم خیلی راضی بود. دستتون درد نکنه 🙏🏻🌷