بیمارستان امام خمینی اسکو
تلفن: ۰۴۱۳۳۲۲۶۶۰۱
آذربايجان شرقي، اسکو، خيابان امام
بیمارستان امام خمینی اسکو به مساحت ۷۳۹۵ متر در سال ۱۳۳۲ تأسیس و در سال ۱۳۳۵ به بهرهبرداری رسید. این بیمارستان در ابتدا در چهار رشته اصلی (کودکان، زنان، داخلی، جراحی) شروع به فعالیت نمود. ولی بعدها به علت نیاز شهرستان به بعضی از تخصصها، واحدهای درمانی به این بیمارستان اضافه گردید. بطوریکه در سال ۱۳۸۰ بخش همودیالیز با ۲ دستگاه شروع به فعالیت نمود که در حال حاضر تعداد دستگاههای دیالیز به ۱۱ عدد رسیده و کلیه بیماران دیالیزی اسکو و حومه را پوشش میدهد. بخش سلامت روان بیمارستان در سال ۱۳۹۴ با ۱۰ تخت و بخش ICU در سال ۱۳۹۵ با ۴ تخت افتتاح گردید.
ساخت ساختمان اورژانس، کلینیک و پلی کلینیک در سال ۱۳۹۴ شروع نموده و در تیرماه سال ۱۳۹۷ به بهرهبرداری خواهد رسید. آزمایشگاه و رادیولوژی بیمارستان بهصورت شبانهروزی فعال بوده و تقریباً ۹۵٪ آزمایشها در این بیمارستان انجام میگیرد. اتاق عمل بیمارستان با ۲ اتاق، فعال است. البته ساخت ساختمان جدید اتاق عمل در اردیبهشتماه سال ۱۳۹۷ شروعشده که در صورت اتمام و افتتاح یکی از اتاق عملهای استاندارد استان خواهد بود.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.
پزشک جوان و بسیار ماهری هست عمه من رفته بود بیمارستان دولتی پیش یه چشم پزشک معروف و با سابقه زده بود یه چشمشو کور کرده بود مراجعه کردیم به ایشون بیناییش کامل برگشت عمه ام همیشه دعاش میکنه خدا خیرش بده ما مدیونشیم یکی از اشناهامون سردرد داشت که به چشمش میزد حتی اونو هم درست تشخیص دادن که تب مالت گرفته! فوق العاده پزشک با سوادی هستن
با سلام و احترام.جنابعالی بزرگوارید.بنده انجام وظیفه میکنم.از لطفتان ممنونم.در این شرایط کرونایی باید در مطب تمام جوانب مراقبتی و محافظتی که متاسفانه بسیار گران قیمت هستند(بخاطر جلوگیری از اثر خوردگی مواد روی دستگاه ها) بنده شخصا مبلغ ۴۲۰۰۰۰ریال از طرف خودم به همه هموطنان تخفیف میدهم.امیدوارم این بیماری منحوس ریشه کن بشه
یک دکتر خوب و باسواد و متخصص و یک انسان خوب و متین و مردمدار
واقعا حرف نداره خیلی خوش اخلاق انسان با تجربه هرچه قدر بگم بازم کم گفتم عالیئییئیئییی
با سلام خدمت دکتر عزیزتر از جانم. باتوجه به اینکه وضعیتم حاد شده بود ولی همینکه دکتر رو میدیدم که باچه علاقه ی میادوبه مریض هارو تک تک احوالپرسی ورسیدگی وراهنمایی میکردند من وخانوادهام بابت نجات جونم از دکتر مهربانیها خیلی خیلی ممنون ومتشکرم خدا خفظشون کنه ایشالله
واقعا دکتر بااخلاق وبامتانت ،مهربان با بیمارانش هست،،،اجرکم عندالله
با سلام وخسته نباشید میخوام عمل لیزیک کنم هزینه چند است
توبیمارستان آذرشهرعمل میکنه
سلام نمره چشم کامپیوتری مگیرید
دکتر با ایمان و بسیار با اخلاق هستند
کسی دماغشوعمل کرده منظورم این دکتر
چه روزایی خانم دکترتوبیمارستان ویزیت میکنن
بله
اول خداااا بعد دکتر مصحفی جان منو نجات دادن با تشخیص درس و بموقع
خوب