بیمارستان امام خمینی اسکو
تلفن: ۰۴۱۳۳۲۲۶۶۰۱
آذربايجان شرقي، اسکو، خيابان امام
بیمارستان امام خمینی اسکو به مساحت ۷۳۹۵ متر در سال ۱۳۳۲ تأسیس و در سال ۱۳۳۵ به بهرهبرداری رسید. این بیمارستان در ابتدا در چهار رشته اصلی (کودکان، زنان، داخلی، جراحی) شروع به فعالیت نمود. ولی بعدها به علت نیاز شهرستان به بعضی از تخصصها، واحدهای درمانی به این بیمارستان اضافه گردید. بطوریکه در سال ۱۳۸۰ بخش همودیالیز با ۲ دستگاه شروع به فعالیت نمود که در حال حاضر تعداد دستگاههای دیالیز به ۱۱ عدد رسیده و کلیه بیماران دیالیزی اسکو و حومه را پوشش میدهد. بخش سلامت روان بیمارستان در سال ۱۳۹۴ با ۱۰ تخت و بخش ICU در سال ۱۳۹۵ با ۴ تخت افتتاح گردید.
ساخت ساختمان اورژانس، کلینیک و پلی کلینیک در سال ۱۳۹۴ شروع نموده و در تیرماه سال ۱۳۹۷ به بهرهبرداری خواهد رسید. آزمایشگاه و رادیولوژی بیمارستان بهصورت شبانهروزی فعال بوده و تقریباً ۹۵٪ آزمایشها در این بیمارستان انجام میگیرد. اتاق عمل بیمارستان با ۲ اتاق، فعال است. البته ساخت ساختمان جدید اتاق عمل در اردیبهشتماه سال ۱۳۹۷ شروعشده که در صورت اتمام و افتتاح یکی از اتاق عملهای استاندارد استان خواهد بود.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.
سلام ما هفته قبل رزرو کردیم اقا دکتر نیومدن این هفته هم انگارنمیشه رزرو کرد
نوبت گرفتن حضوری برای ما که از شهردورهستیم خیلی سخت است
لطفا به کافی نت مراجعه فرمایید یا خودتان از نرم افزار شفاداک با ثبت نام و ثبت شهر بیجار و انتخاب گزینه مطب در زمان مورد دلخواه بدون صرف وقت نوبت ویزیت تهیه فرمایید.
عالیه
واقعادکتربی حوصله هستن اصلا به درد ادم گوش نمیده دردداشتم تازه بدترم شدم
خخخخ
منم موافقم کمی بد اخلاق و بی حوصله هستن ولی کارشون خوبه
با سلام و احترام وتشکر فراوان از آقای دکتر اکبری ایشون هم خوش اخلاق و انسان دوستن هم متخصص در تشخیص و درمان بیماری.
راضی هستیم
واقعا دکتر خوبی هستن .ممنونم از مهارت و برخورد خوبشان.ناخنک چشم پدر منو عمل کردن خیلی راضی هستیم
سپاس
با دفترچه تامین اجتماعی رایگان هستش؟؟
با عرض سلام واحترام بنده از آقای دکتر محمد اکبری خیلی راضی هستم ماشاالله خیلی مهربان و خوش اخلاق هستن و تشخیص و راهنمایی هاشون واقعا بی نظیر هست. خیلی ممنونم از آقای دکتر اکبری انشاالله همیشه سلامت و موفق باشن.
خدا حفظشون کنه.پزشک حاذق و متعهدی هستن. بسیار بسیار خوش برخورد و انسان.
خدا شما رو هم حفظ کنه:-)
اينترنتي چطوري وقت ميگيرين کارتتون چيه
سلام.من مشخصات خودم رو در سامانه ثبت کردم.چطور میتونم واسه مادرم وقت ویزیت رزرو کنم؟ممنون.
باید از حساب خودت خروج رو بزنی بعد واسه مادرتون یه حساب دیگه باز کنی بعد واسه هر کی خواستی رزرو کنی ، از اون یکی حساب خارج بشی و وارد حسابی بشی که میخوای براش وقت ویزیت کنی
مادرتون رو از قسمت تنظیمات، زیر مجموعه خودتون قرار بدین تا بتونین برای ایشون هم وقت بگیرین.
ازتوتنظیمات مادرتونوزیرمجوعه خودتون بکنیدمیتونین برااون هم وقت رزروکنین
شما میتونی در همون حساب خودت مادرتون رو بعنوان زیر مجموعه تعریف کنی.
سلام علیر ضا جعفری در مورده دکتر خوب هست اینسان با شرف است کم تر پیدا میشه
لازم نیست از حسابت خارج بشی. فقط کافیه به زیر مجموعه ات اضافه کنی.