بیمارستان سینا تبریز
تلفن: ۰۴۱۳۵۴۹۸۴۱۰
آذربايجان شرقي، تبريز، خيابان آزادي، بين چهار راه مارالان و حافظ
درمانگاه
تاریخچه مختصر ساخت مرکز آموزشی درمانی سینا
مرکز آموزشی و درمانی سینا تبریز در سال ۱۳۳۰ با اهداف امداد و درمان، بنام پایگاه امداد و درمان كه كار امداد جادهها و حوادث را انجام میداد با درمانگاههای عمومی زیر نظر جمعیت شیر و خورشید سرخ تبریز شروع به فعالیت نمود. در سال ۱۳۴۰ ساختمان فعلی جراحی كه ساختمان اصلی جمعیت شیر و خورشید سرخ تبریز كه یكی از بیمارستانهای مجهز و تكمیل آن زمان بود، با بخشهای ۱ ،۲، ۳ شامل ارتوپدی، زنان و زایمان و مغز و اعصاب و جراحی عمومی با ۲ اتاق عمل با همان اهداف اولیه مذكور به بهرهبرداری رسید. ساختمان گلخانه و پاویون و لنژری جدید و نانوایی فعلی در سال ۱۳۴۳ به بهرهبرداری رسیده است. محل آمفیتئاتر و بخش عفونی و پوست فعلی در سال ۱۳۵۰ با عنوان واحد عملی آموزشی بهمنظور تشكیل كلاسهای آموزشی آموزشگاه بهیاری آن زمان با نمای آجری آماده بهرهبرداری شدند. محل نقلیه مركزی و نگهبانی فعلی از ساختمانهایی هستند كه مابین سالهای ۶۳، ۶۵ ساختهشده و به بهرهبرداری رسیدهاند.
مركز آموزشی و درمانی سینا تبریز فعلی با همین منوال و نام تا سال ۵۷ به فعالیت خود ادامه میداد كه در سال ۵۶ خیابان آزادی فعلی احداث و به بهرهبرداری رسیده كه محل درب اصلی بیمارستان از كوچه شیر و خورشید به محل جدید انتقالیافته است و از سال ۶۰ به بهرهبرداری رسیده است. همزمان با تغییر نام بسیاری از مراكز و خیابانها و سازمانهای سابق كلیه مراكزی كه بانام جمعیت شیر و خورشید سرخ فعالیت میکردند به هلالاحمر تغییر نام یافتند و این مراكز با تغییر موضوع فعالیت زیر نظر سازمان بهداری و بهزیستی متشكل از دو سازمان بهداری و بهزیستی سابق به فعالیت خود ادامه میداد.
- تعداد تخت فعال: ۲۹۷
- نوع تخصص: جنرال
مرکز در حال حاضر دارای بخشها و واحدهای زیر است:
- بخشهای بستری :ICU جنرال، ارولوژی، جراحی عمومی، داخلی، سوختگی، عفونی، پوست، گوش حلق بینی و جراحی ترمیمی، MDR ،Undefined
- بخشهای ستارهدار: اتاق عمل، اتاق عمل اورژانس، تختهای بخش اورژانس، تختهای تحت نظر اورژانس، دیالیز
- بخشهای پاراکلینیک: سیتیاسکن، آزمایشگاه پاتولوژی، آندوسکوپی، اکوکاردیوگرافی، دانسیتومتری، رادیولوژی، آزمایشگاه طبی، آزمون ورزش، اسپیرومتری، الکترمیوگرافی، سونوگرافی، ماموگرافی
- بخشهای درمانگاهی: درمانگاه ارولوژی، درمانگاه ENT، درمانگاه اعصاب و روان (روانپزشکی)، درمانگاه پوست، درمانگاه ترک اعتیاد UROD، درمانگاه جراحی عمومی، درمانگاه جراحی مغز و اعصاب، درمانگاه چشم، درمانگاه داخلی، درمانگاه داخلی اعصاب (نورولوژی)، درمانگاه سوختگی، درمانگاه عفونی، درمانگاه فوق تخصصی جراحی فک و صورت، درمانگاه فوق تخصصی داخلی روماتولوژی، درمانگاه فوق تخصصی داخلی غدد (اندوکراینولوژی)، درمانگاه فیزیوتراپی، درمانگاه قلب، درمانگاه تغذیه، پوا، طب سنتی، ارتوپدی، درمانگاه ریه، داخلی کلیه، نفرولوژی
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان سینا بنویسید.
امروز کسی تونست نوبت بگیره؟
برابر رفتار وبرخوردی که ازش دیدم پزشک متعهد و خوش اخلاقی هستن
سلام من علیرضا شهابی سفیدخوان هستم برادر خانوم راشما عمل کردی محمد استادیان ازشما خیلی راضی هستیم از مرگ اول خدا بعدشما من رودهام مشکل پیدا کرده نمیتوام بیرون بروم اگه امکان داره به من وقت بدی
سلام خسته نباشین میخواستم ببینم آقای دکتر پیروزه کدوم روزها هستن ممنون میشم
سلام .شهرستان آزمایش تیرویید 5 بود.چهار ماهه حامله هستم .تجدید آزمایش کردید. آزمایشگاه جهاد دانشگاهی anti mullerian hormone 0.11 ng/ml فرستادم به ایمیل تون . دوتا از آزمایش ها رو یادشون رفت انجام بدن. freeT4------TSH آذربایجان غربی(سلماس) بدم . چطور ویزیت بشم .خیلی ممنون. رفتید مراغه چرا !!!!! 09141460036 دکتر خیلی خیلی خوبی هستند
اصلا دکتر خوبی نیستن . بی حوصله . اصلا از پشت میزشون تکون نخوردن که ببینن کجای کمر من درد میکنه . حوصله ندارین بشینین خونتون خب
سلام، اتفاقا من مادرم رو برای کمردردش بردم برای ویزیت، بلند شد معاینه کرد و تشخیصش واقعا درست بود
سلام بنده الان جلوی درب مطب جناب دکتر هستم ولی همچنان درب بسته است. آخه من نمیدونم چرا این قدر اذیت میکنن آدم رو. اگه تو این مملکت یه کم به خودمون ارزش میذاشتیم. الان مملکت بهتر از اینا بود. آدم چی بگه آخه چی بگه
من دقیقا 9 خرداد 400 رفتم پیشش بهم گفت باید عمل بشی.. رفتم پیش دکتر ظفربخش در بیمارستان عالی نسب با یه نسخه حل شد.. دکتر خوبی اصلا نیست به مریض ها احترام نمیذاره
سلام من الان ی ماهه میخوام وقت بگیرم هر موقع نگاه میکنم رزو باز نشده قراره جواب آزمایشمو بیارم.
پیداشون کردید؟
خانم دکتر رو کجا میشه پیدا کرد.بیمارستان سینا بچه ها رو ویزیت نمیکنه.وقت ازمایش دخترم گذشت میترسم دیر بشه...