بیمارستان سینا تبریز
تلفن: ۰۴۱۳۵۴۹۸۴۱۰
آذربايجان شرقي، تبريز، خيابان آزادي، بين چهار راه مارالان و حافظ
درمانگاه
تاریخچه مختصر ساخت مرکز آموزشی درمانی سینا
مرکز آموزشی و درمانی سینا تبریز در سال ۱۳۳۰ با اهداف امداد و درمان، بنام پایگاه امداد و درمان كه كار امداد جادهها و حوادث را انجام میداد با درمانگاههای عمومی زیر نظر جمعیت شیر و خورشید سرخ تبریز شروع به فعالیت نمود. در سال ۱۳۴۰ ساختمان فعلی جراحی كه ساختمان اصلی جمعیت شیر و خورشید سرخ تبریز كه یكی از بیمارستانهای مجهز و تكمیل آن زمان بود، با بخشهای ۱ ،۲، ۳ شامل ارتوپدی، زنان و زایمان و مغز و اعصاب و جراحی عمومی با ۲ اتاق عمل با همان اهداف اولیه مذكور به بهرهبرداری رسید. ساختمان گلخانه و پاویون و لنژری جدید و نانوایی فعلی در سال ۱۳۴۳ به بهرهبرداری رسیده است. محل آمفیتئاتر و بخش عفونی و پوست فعلی در سال ۱۳۵۰ با عنوان واحد عملی آموزشی بهمنظور تشكیل كلاسهای آموزشی آموزشگاه بهیاری آن زمان با نمای آجری آماده بهرهبرداری شدند. محل نقلیه مركزی و نگهبانی فعلی از ساختمانهایی هستند كه مابین سالهای ۶۳، ۶۵ ساختهشده و به بهرهبرداری رسیدهاند.
مركز آموزشی و درمانی سینا تبریز فعلی با همین منوال و نام تا سال ۵۷ به فعالیت خود ادامه میداد كه در سال ۵۶ خیابان آزادی فعلی احداث و به بهرهبرداری رسیده كه محل درب اصلی بیمارستان از كوچه شیر و خورشید به محل جدید انتقالیافته است و از سال ۶۰ به بهرهبرداری رسیده است. همزمان با تغییر نام بسیاری از مراكز و خیابانها و سازمانهای سابق كلیه مراكزی كه بانام جمعیت شیر و خورشید سرخ فعالیت میکردند به هلالاحمر تغییر نام یافتند و این مراكز با تغییر موضوع فعالیت زیر نظر سازمان بهداری و بهزیستی متشكل از دو سازمان بهداری و بهزیستی سابق به فعالیت خود ادامه میداد.
- تعداد تخت فعال: ۲۹۷
- نوع تخصص: جنرال
مرکز در حال حاضر دارای بخشها و واحدهای زیر است:
- بخشهای بستری :ICU جنرال، ارولوژی، جراحی عمومی، داخلی، سوختگی، عفونی، پوست، گوش حلق بینی و جراحی ترمیمی، MDR ،Undefined
- بخشهای ستارهدار: اتاق عمل، اتاق عمل اورژانس، تختهای بخش اورژانس، تختهای تحت نظر اورژانس، دیالیز
- بخشهای پاراکلینیک: سیتیاسکن، آزمایشگاه پاتولوژی، آندوسکوپی، اکوکاردیوگرافی، دانسیتومتری، رادیولوژی، آزمایشگاه طبی، آزمون ورزش، اسپیرومتری، الکترمیوگرافی، سونوگرافی، ماموگرافی
- بخشهای درمانگاهی: درمانگاه ارولوژی، درمانگاه ENT، درمانگاه اعصاب و روان (روانپزشکی)، درمانگاه پوست، درمانگاه ترک اعتیاد UROD، درمانگاه جراحی عمومی، درمانگاه جراحی مغز و اعصاب، درمانگاه چشم، درمانگاه داخلی، درمانگاه داخلی اعصاب (نورولوژی)، درمانگاه سوختگی، درمانگاه عفونی، درمانگاه فوق تخصصی جراحی فک و صورت، درمانگاه فوق تخصصی داخلی روماتولوژی، درمانگاه فوق تخصصی داخلی غدد (اندوکراینولوژی)، درمانگاه فیزیوتراپی، درمانگاه قلب، درمانگاه تغذیه، پوا، طب سنتی، ارتوپدی، درمانگاه ریه، داخلی کلیه، نفرولوژی
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان سینا بنویسید.
اينترنتي ميشه گرفت اون روزهاي كه نوبت هست ميشه گرفت من صب ساعت شيشو نيم نوبت اينترنتي گرفتم
خانم دکتر کی تشریف می اوران ممنون
دکتربسیارخوبیست.تشکرخانم هریزچی
سلام عمل زیبایی بینی ت بیمارستان سینا انجام میشه؟؟؟ و هزینش چقدره؟؟
سلام شما برای جراحی بینی رفتین از هزینش مطلع شدین؟
سلام عمل زیبایی بینی هم انجام میدن؟؟؟؟
سلام تیغه بینی من عمل کردین رفتم دوباره عکس خوب که نشده بد ترم کردین حالا چی میشه
قیمت زیبای چه قدر ممنون
خانم لشگری اقای دکترشماخیلی ادم خوب ودل رئوف دارید خداارشماراضی باسد
با سلام غلامرضا اکبری هستم ۳۰ ساله که منم توسط دکتر جعفرلو عمل شدم خیلیم راضی هستم هم اخلاق نمونه هم کار بلد فقط زبانم برای تشکر عاجز هس هر چقدر تشکر کنم بازم کمه فقط میتونم بگم فرشته نجات مخصوص خداست که برای بنده های فقیر مثل من آفریده شده انشالله همیشه شاد و سلامت با طول عمر عبدی با خانواده محترم داشته باشند والله نعمت بزرگی برای ما هستن الهی عامی
آقای دکتر واقعا یه فرشته هستن اول حرفها واخلاق خوبش به ادم انرژی میده دوم هم کارش که حرف نداره برای مریضش ارزش قایل هستن خدا به حق علی همیشه لبش به خنده باز بشه
سلام ببخشید می خواستم در مورد جراحی های دکتر لطفی اطلاعاتی داشته باشم می خواستم بیضه چپ پسرمو که پایین نیومده ایشون عمل کنن بیزحمت در مورد دکتر لطفی و جراحیهاشون بیشتر توضیح بدید چجور دکتری هستند
با خیال راحت برین پیش این دکتر کارشون عالیه حرف نداره موقع عمل پسرم یه بچه روهم بیضه چپشو عمل کرد خیلی راضی بودن من ازچند جا پرسیدم گفتن حساس ترین عمل ها رو دکتر بهزاد لطفی انجام میدن کارشون حرف نداره من همیشه براشون دعا میکنم خدا خیرشون بده
بیمارستان علوی مریض ما رو ویزیت کردن،کاری با تشخیص شون ندارم ولی اخلاقشون خوب نبود بر خلاف سایر نظراتی ک اینجا دیدیم،،،گمونم مطب ویزیت میکرد بهتر تحویل میگرفت!!!
منم موافقم
ی دکتر عالیییییییی بهتریننننننن اصلا محاله ازش راضی نباشی خیلی ممنون اقای دکتر بهترینید دمتون گرم