بیمارستان امام خمینی مهاباد
تلفن: ۰۴۴۴۲۲۲۶۱۶۶
آذربايجان غربی، مهاباد، بلوار شهيد عبدالله پور
مرکز دولتی درمانی امام خمینی (ره) مهاباد، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بهعنوان بلوک جنوب استان در زمینی به مساحت ۱۴۱۷۷۵ مترمربع و زیربنا ۲۵۰۳۵ مترمربع میباشد. کلنگانی آن در سال ۱۳۵۶ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۶۳ آغاز به کار نمود و در حال حاضر با ۳۰۰ تخت مصوب و ۲۵۲ تخت فعال بهعنوان یک بیمارستان جنرال و درجهیک علاوه بر درمان بیماران مراجعهکننده بهعنوان یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان رشتههای پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد ایفای نقش مینماید. این مرکز در ۴ طبقه دارای بخشهایی از قبیل داخلی و جراحی (زنان، مردان)، زنان، مغز و اعصاب، اورژانس (با حضور شبانهروزی متخصصین طب اورژانس) دیالیز، آی سی یو جنرال، آی سی یو، نورولوژی،PICU ،NICU ،CCU، زایمان (درمانگاه و زایشگاه مجهز به LDR)، نوزادان، کودکان، فیزیوتراپی و شنواییسنجی و گفتاردرمانی، اتاق عمل، آزمایشگاه، سونوگرافی و تصویربرداری (CT SCAN ،MRI) و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سرطان میباشد. همچنین واحدهای مختلف دیگری در این مرکز مستقر است ازجمله واحد اطلاعات سلامت و اسناد پزشکی، کارشناسی امور بیمه گری و مددکاری اجتماعی که وظیفه خدمات حمایتی واداری بیماران به عهده این واحدها است.
مراجعین محترمی که اقدام به رزرو اینترنتی نوبت پزشکان می نمایند، بدون توجه به ساعت درج شده در پیامک دریافتی لطفا در ابتدای ساعت حضور پزشک، در درمانگاه تخصصی حضور یابند.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.
از شما آقای دکتر تشکر و قدردانی میکنم. جون برادرمو اول خدا بعدا شما نجات دادی. خیلی آقایی، خیلی محترمی با بیماران و همراه بیمار. خیلی باصبر و حوصله و احترام برخورد می کنید. از خداوند منان خواهانم که همیشه سالم و سرحال و موفق باشید. با تشکر فراوان، بدوی.
بهترین تشخیص و درمان به موقع.
دکتر منصورپور خیلی با صبر و حوصله و آرام و خوش اخلاق و مهربان هستن. تشخیص شون عالیه. امید که همیشه پایدار و سلامت باشند.
لطفا شماره مطبو برام بنویسید.
واقعا صادق و با نزاکت هستن.
انشاالله همیشه سلامت و سربلند باشن. واقعا تک هستن.
دکتر خوب و با صبر و حوصله هستن، از هر نظر عالی.
بسیار دکتر کاربلد و باوجدانی هستند و تشخیصشون عالیه.
خیلی دکتر با سواد و خوش اخلاق و خوش برخورد هست، تشخیصش عالیه
دکتر متخصص و با وجدانی هستن، تشخیصشون عالیه و کارشون عالیه.