این بیمارستان جنرال و ۱۰۰ تختی بوده و دارای پذیرش بیمار در تخصص‌های داخلی، کودکان و نوزادان، قلب و عروق، زانان و زایمان، جراحی و روان‌پزشکی فعالیت دارد و دارای بخش‌های پاراکلینیکی رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی، آزمایشگاه و پاتولوژی می‌باشد.

 

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 35 از 42 (مجموع: 413 نظر)
حسین | دکتر مجید بانه ای - جراحی عمومی | 1398/10/06

من‌ خیلی ‌ازشون ‌راضی‌ ام

captcha
= reload
امینه | دکتر رسول زهی بخش - داخلی | 1398/10/04

عالی

captcha
= reload
امینه | دکتر رسول زهی بخش - داخلی | 1398/10/04

خوب

captcha
= reload
امینه | دکتر رسول زهی بخش - داخلی | 1398/10/04

عالی

captcha
= reload
مریم | دکتر مجید بانه ای - جراحی عمومی | 1398/09/27

بسیار دکتور حرفه ای و خوش اخلاقی هستد من کاملا راضی هستم‌

captcha
= reload
مریم | دکتر مهرداد بایزیدچی - داخلی | 1398/09/27

بسیار دکتور حرفه ای و خوش اخلاقی هستند

captcha
= reload
مریم | دکتر مجید بانه ای - جراحی عمومی | 1398/09/27

عالی

captcha
= reload
مناف | دکتر مجید بانه ای - جراحی عمومی | 1401/08/29

👍👍👍👍

captcha
= reload
مریم | دکتر مجید بانه ای - جراحی عمومی | 1398/09/27

بسیار دکتور خوبو عالی هستن در کارشون‌هم‌بسیار حرفه ای هستند

captcha
= reload
سانیار | دکتر یونس عظیمی - کودکان | 1398/09/25

خیلی خوب

captcha
= reload
محمد | دکتر رسول زهی بخش - داخلی | 1398/09/24

متاسفانه بشخصه رفتار دوگانه ایشان با مریضهای درمانگاه ومطب رادیدم دردرمانگاه فقط جهت وقت گذرانی حاضر میشوند وحتی یک فشار خون ساده راهم وقت نمیگذارند که بگیرند درحالیکه موظفند برای بیمار چه در مطب وچه دردرمانگاه به یک اندازه وقت بگذارند

captcha
= reload
ذلیخا | دکتر رسول زهی بخش - داخلی | 1398/10/19

در مطب رفتم خوب بوده حالا دردرمانگاه ببینیم جطوراست

captcha
= reload