نوبت‌دهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.

  • مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.

 این مرکز واقع در شمال شرقی شهر کرج هست و تنها مرکز بهداشتی درمانی ویژه کودکان این شهر است.

این بیمارستان دارای بخش‌های CCU، نوزادان، تالاسمی، دیالیز، جراحی، PICU ،ICU، داخلی، ICU، جراحی، NICU، اطفال، داخلی فوق تخصصی، اورژانس، آندوسکوپی، کلونوسکوپی، عفونی، آنکولوژی و خون، واحدهای اتاق عمل، بلوک زایمان، کلینیک اطفال شبانه‌روزی و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی اطفال و بزرگ‌سالان است.

بیمارستان دارای ۵۰۰ تخت فعال است.

مراجعين محترم توجه داشته باشند كه از 28 ام هر ماه ، براي ماه بعد نوبت هاتعريف مي شوند ولي  حداكثر يك هفته نوبت ها قابل رويت می‌باشد.

مراجعين محترم فعلاً امكان كنسلی نوبت و عودت وجه بصورت اينترنتی وجود ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اصلی بیمارستان به آدرس emamali.abzums.ac.ir مراجعه فرمایید.

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.
{{$select.selected.service_caption}}

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام علی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 309 از 363 (مجموع: 3626 نظر)
مینا | دکتر علیرضا سلیمانی - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1400/05/04

خیلی دکتر خوب و خوش برخوردی هستن.خداوند حفظشون کنه.خوب به حرف مریض گوش میدن و تشخیصشون هم حرف نداره.

captcha
= reload
مهرسام | دکتر صباحت حقی - کودکان | 1400/05/03

خیلی عالی و خوش برخورد بودند

captcha
= reload
هادی | دکتر علیرضا سلیمانی - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1400/05/03

من به تازگی در بیمارستان امام علی بستری شدم و با دستور آقای دکتر در بخش ICUهم بستری شدم.بعد از لطف خداوند، زحمات ایشون و پرسنل بیمارستان نجات بخش من شد. ایشون واقعا پزشک حاذق و کاربلدی هستند از خداوند براشون سلامتی و شادکامی آرزو میکنم.

captcha
= reload
رقیه | دکتر ریحانه محمودیان | 1400/05/03

دکتر خوش اخلاق ومهربان هستن

captcha
= reload
مریم | دکتر فاطمه آقامهدی - کودکان | 1400/05/02

سلام برای این هفته نوبت گیری کی باید اقدام کنیم

captcha
= reload
مهدی | دکتر علیرضا سلیمانی - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1400/05/02

سلام.من بیمارستان امام علی در بخش عفونی بستری بودم وپزشک معالجم دکتر محمد علیزاده بودند و حالا میتونم برای چکاب بیام پیش دکتر سلیمانی ؟

captcha
= reload
مهدی | دکتر محمد علیزاده - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1400/05/01

سلام.من مدت ده روز هست که از بیمارستان ترخیص شدم و منتظر نوبت دهی ایشان می‌باشم ولی با وجود اینکه هر روز کنترل میکنم هنوز موفق نشده ام ....با تشکر ....راهنمایی کنید

captcha
= reload
فاطمه | دکتر حوریه علائین - پوست و مو | 1400/04/31

خود دکتر خوبه و کارشون حرفه ای هست ولی این حجم از دانشجو نو اتاق دکتر واقعا درست نیست اونم تو این اوضاع کرونایی

captcha
= reload
امیرحسام | دکتر شهاب نوریان - کودکان | 1400/04/31

سلام .من هرچی میخوام نوبت بگیرم ظرفیت تکمیله،بجز ایشون هم نمیخوام جای دیگه ای ببرم پسرمو.لطفا رسیدگی کنین

captcha
= reload
محمدمهدی | دکتر مجتبی هدایت یعقوبی - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1400/04/30

واقعا دکتر خوب مهربان مودب با شخصیت و با اطلاعات هستن.خدا خیرشون بده

captcha
= reload