بیمارستان کوثر کرج
تلفن: ۰۲۶۳۴۵۴۴۰۶۱
البرز، کرج، حصارک، بلوار خوارزمي، نرسيده به شهرک ياس
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
- وب سایت بیمارستان : Newkosarhp.abzums.ac.ir
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان کوثر بنویسید.
دکتری بسیار مهربان و باسواد هستند و انقدر علاوه بر علمشون اخلاق خوب و بی نظیری دارن که از درد بیمار به شدت کاهش میده من یه سال پیش تو شرایط خیلی بدی به دکتر مراجعه کردم و ایشون انقدر خوش برخوردو دلسوزانه رفتار میکردند که خیلی تسلی من بود من همیشه براشون دعامیکنم و شک ندارم ایشون از بهترینها خواهند بود و هستند
واقعا دکتر خوبی هستند پیششون دو ماهه عمل اسلیو انجام دادم ازشون ممنونم
سلام عزیز، جسارت میکنم این سوال رو میپرسم، هزینه عملتون چقدر شد؟
دکتر واقعا عالی و بینظیر برادرم عمل صفرا پیش ایشون انجام دا د واقعا دستشون سبک و تشخیص عالی خودمم وقت اسلیو دارم پیششون
سلام، کسی به تازگی عمل شده ؟ دکتر در شرایط کنونی عمل میکنه؟
سلام، ببخشید آقای دکترساکشن شکم و پهلو انجام میدن؟ یعنی چربی شکم و پهلو رو تخلیه کنن و تزریق کنن به باسن
سلام، من وزنم ۱۵۳ کیلو هست و ۳ ماهه تو نوبتم برای عمل معده و خیلی تعریف دکتر بزرگمهر رو شنیدم، دکتر با اخلاق و صبور هست و با حوصله جواب مریض ها رو میده. آرزوی قلبی منه که زودتر عمل شم، اول خدا و بعد قدرت دستهای دکتر مهربون، آقای بزرگمهر 🙏انشالله سلامت باشن
سلام من پیش ایشون عمل اسلیو کردم. با اینکه مشکل ریه داشتم هیچ کس قبولم نمیکردن.ایشون خیلی لطف کردن الان یکسال عمل شدم و کل زندگیم رو مدیون ایشان هستم. فرشته نجات من بودن.ممنونم اقای دکتر الهی هرچی ازخدا میخاد بهش بده.امین سایشون بالاسرمون باشه
سلام، من عمل خروج کیسه صفرا و عمل شقاق مقعدی رو به صورت هم زمان انجام دادم و دو روز بعد از عمل هیچ مشکل و دردی در هیچ کدوم از عمل ها نداشتم. پنجه طلای واقعی هستن، من دو ساعت بعد از عمل راحت راه می رفتم و بعد از ۴۸ ساعت اصلا انگار عملی نکردم، خدا خیرشون بده. درجه یک و مسئولیت پذیر هستن
خیلی دکتر متخصص و دلسوزی هستند، من یک مدت با بیخوابی مشکل داشتم و خیلی اذیتم میکرد. با کمک خانم دکتر تونستم مشکلم رو حل کنم.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای آقای دکتر. خدا شما رو برای ما و امثالهم نگهداری کنه، از همه نظر تمام و کمال هستید
بهمن سال قبل عمل میومکتومی انجام دادم، عالی هستن ایشون، خدا خیرشون بده. خانم دکتر تا آخر عمر دعاگوتون هستم. مریم اسدی💞