بیمارستان کوثر کرج
تلفن: ۰۲۶۳۴۵۴۴۰۶۱
البرز، کرج، حصارک، بلوار خوارزمي، نرسيده به شهرک ياس
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
- وب سایت بیمارستان : Newkosarhp.abzums.ac.ir
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان کوثر بنویسید.
غده زیر بغل رو عمل میکنن؟
خسته نباشید، آقای دکتر شما لوزه سوم هم عمل میکنید؟
دکتر خوبیه؟؟
عالی
برای لاغرکردن نتیجه میده مراجعه کنیم؟
فوق العاده است. من رفتم پیششون، خیلی جواب داد 🙏
انسان بودن سخته؛ فرشته بودن محاله. لیلا حاج مقصودی بودن غیر ممکنه. بافته ای از فرشته و انسانیت + ایزد یارت باد
باسلام وخسته نباشید خدمت اقای دکتر زبرجدی خیلی ممنون ومتشکرم واقعا دستشون درد نکنه عمل ریه برای پدرم انجام دادن خیلی دکتر زحمتکش وکاربلد هستن ممنون وسپاسگزارم تورانی
با سلام و تشکر فراوان از آقای دکتر زبرجدی، بدون شک و تردید ایشون جراحی لایق، مهربان و خوش برخورد هستند. واقعا از زحماتی که برای جراحی مادرم کشیدید سپاسگزارم. به امید موفقیت هر چه بیشتر و روز افزون شما
سلام بدون تردید، معالجه زیر دستان پزشک حاذقی چون دکتر زبرجدی عزیز، آرامشی مضاعف به بیمار خواهد داد. خدای بزرگ به ایشون درایت و حسن خلقی داده است که بسیاری از افراد و اطباء از آن بی بهره اند. دکتر جان، سپاس از وقتی که بابت معالجه عارضه حقیر گذاشتید 🙏دوام توفیقات تان رو در تمام مراحل زندگی از خدای منان خواستارم
سلام، ببخشید خانم دکتر در کلنیک البرز آیودی چک میکنن؟
واقعا دکتر با معرفت و کاربلد و مهربان ودلسوز و خوش اخلاق مثل آقای زبرجدی ندیدم .با کمال تشکر از زحمات دکتر عزیز جناب زبرجدی که کیسه صفرا ی بنده رو لاپاراسکوپی کردن.
سلام، ببخشید تو کدوم بیمارستان با لاپاراسکوپی انجام میدهید؟
سلام، وقت بخیر. کی انجام دادین عملتون رو؟ چند روز بستری بودین؟ راضی هستین؟