بیمارستان کوثر کرج
تلفن: ۰۲۶۳۴۵۴۴۰۶۱
البرز، کرج، حصارک، بلوار خوارزمي، نرسيده به شهرک ياس
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
- وب سایت بیمارستان : Newkosarhp.abzums.ac.ir
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان کوثر بنویسید.
سلام من پیش دکترعبدالهی عزیزم سزارین انجام دادم دوسال پیش،هرچی ازخوبیشون بگم کم گفتم عالی هستن انشاالله خداعمر با عزت بهشون بدن خدا درپناه خودش حفظشون کنه.دوستت دارم خانم دکترمهربون زنده باشی همیشه
سلام و درود! مهران هاشمی هستم. امروز به تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ برای اولین بار خانم دکتر مرتاضیان من رو ویزیت کردن! خیلی خوش برخورد و باشخصیت هستن و کاملا به حرفا گوش میدن و دنبال راهکارن و همین برای شروع برام یه قوت قلب بود! من ده سالی هست که مشکلات اعصاب و روان دارم و پیش دکتر های زیادی هم رفتم اما امروز حس میکنم که واقعا پیش دکتر درستی رفتم! امیدوارم که درمانی که با ایشون شروع کردم نتیجه بخش باشه.
ببخشید خانم دکتر بچه هم ویزیت میکنن؟ شما بیشتردرجریان هستین، ممنون میشم پاسخگو باشین. پسرم ۱۲ سالشه.
واقعاجراح ودکتر عالی هستن وخیلی حاذق وپیگیر
سلام. یداله صادقی هستم. درتاریخ۰۱/۳/۳ به دکتر مرتضایان برای اولین سری مراجعه کردم. موارد تحسین برانگیز ایشون ۱.خوش برخورد ۲.گوش سپردن کامل مشکل بیمار ۳.همفکری درباره راه حل مشکل ۴.و از همه مهمتر ایجادتعامل وپیگیری با بیمار و مشکل آن تا رفع مشکل
واقعا عالی از هر لحاظ
سلام خیلی ممنونم از آقای دکتر، واقعا دکتر خوبی هستن دکتر مودب، متشخص ،با وقار ،خوش اخلاق،متین و.... هستن خیلی خیلی دکتر خوبی هستن ایشون واقعا دستشون شفا بخشه خدا خیرشون بده ایشون پای مادر من رو جراحی کردن و واقعا کارشون حرف نداره تو کارشون خبره و ماهر هستن واقعا دکتر با سوادی هستن
من پیش ایشون کورتاژ بقایا داشته م هم خوش اخلاقند . من ازعملم راضی هستم
سلام ودرود. دکترفتوحی یه پنجه طلای تمام عیار هست وما ایرانیان عادت بدی داریم قدراین گوهرهای نایاب رونمی دونیم بنده ازنزدیک ودربیمارستان کوثر مشاهده زحمت وتلاشی که برای مریضهاشون می کشیدن رودیدم.خدا طول عمر وعاقبت بخیری بهشون بده وهمیشه سالم وسلامت باشن وسایه شون بالای نظام پزشکی ایران باشه. (دشتی) ازکرج
مهربون ترین دکتردنیاعاشقتم خانوم دکترباصبرحوصله خوش اخلاق
خانم دکتر فلاح پور خانم باسواد وبا شخصیت هستند من برای تنظیم تغذیه به ایشان مراجعه میکنم وخیلی ازایشان راضی هستم وارزوی موفقیت برای ایشان دارم
خیلی خانم باسواد وباشخصیت هستند من برای تنظیم تغذیه به ایشان مراجعه میکنم وخیلی از ایشان راضیم وآرزوی موفقیت برای ایشان دارم
خانم دکتر فلاح پور بسیار دکتر با شخصیت و مهربان هستند. من برای تغذیه پیش خانم دکتر رفتم، خیلی نتیجه گرفتم و ار این خانم دکتر مهربان خیلی خیلی راضی هستم. انشالله موفق باشند خانم دکتر عزیز