این مرکز اولین بیمارستان خصوصی کرج می‌باشد که به همت چندی از پزشکان در سال 1350 ساخته و در سال 1352 مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مرکز جراحی‌های جنرال ،ارتوپدی ،زنان، ارولوژی ، زیبایی و ... توسط کادری مجرب انجام می‌پذیرد.

مرکز شامل قسمت‌های پاراکلینیکی زیر می‌باشد:

- آزمایشگاه

- آسیب شناسی

- تصویربرداری

- داروخانه

- فیزیوتراپی

- درمانگاه تخصصی

این بیمارستان طرف قرارداد با اکثر بیمه‌ها می‌باشد.

مانند: ایران، دی، سینا، پارسیان، دانا، تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح و ...

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان کسری بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 51 از 53 (مجموع: 521 نظر)
مهناز | دکتر فاطمه مقیمیان - زنان و زایمان | 1398/09/12

من نرفتم ولی خواهرم میگه خیلی خوش اخلاق وخوبه

captcha
= reload
ناهید | دکتر مسعود افشاری - تغذیه | 1398/09/12

اقای دکتر اطلاعات دیابتی بسیار عالی دارند .و بسیار خوش برخورد هستند

captcha
= reload
ناهید | دکتر شکوفه ذوالنوریان - داخلی | 1398/09/10

خانم دکتر جزو با اخلاق ترین ودلسوزترین پزشکان هستن

captcha
= reload
پروین | دکتر شکوفه ذوالنوریان - داخلی | 1398/10/11

بسیار دلسوز ومهربان

captcha
= reload
بهزاد | دکتر علی ناصربخت - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/09/09

اصلا دکتر خوبی نیست

captcha
= reload
علی | دکتر علی ناصربخت - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1402/12/21

جراح کلیه درجه یک البرز

captcha
= reload
مریم | دکتر سودابه وطن خواه - زنان و زایمان | 1398/09/09

خیلی ممنونم ازش که پسرمنوصحیح وسالم به دنیاآوورد

captcha
= reload
منصوره | دکتر فاطمه مقیمیان - زنان و زایمان | 1398/09/08

دکترعالی خوب

captcha
= reload
سیده نازنین | دکتر فاطمه مقیمیان - زنان و زایمان | 1398/09/03

خانم دکتر خیلی دکتر خوبیه

captcha
= reload
نصیبه | دکتر جانانه سلطانی - زنان و زایمان | 1398/08/30

خیلی دکتر خوبی است

captcha
= reload
کامران | دکتر حسین فاتحی - جراحی عمومی | 1398/08/28

آقای دکتر در بیمارستان لطف میکنن روی کاغذ سفید که هیچ لوگوی بیمارستانی نداره و مهر هم نمیزنن برای مشکلات صفراوی دارو های گیاهی تجویز میکنن که فقط در بوفه ی بیمارستان موجود است و در ضمن در بوفه هم برخلاف سایر مواد سفارشات آقای دکتر قابل کارت کشیدن نیست و باید نقدی داده بشه دستشون درد نکنه

captcha
= reload
مریم | دکتر علی شهسواری - ارتوپدی | 1398/08/27

کارشون حرف نداره

captcha
= reload
زهرا | دکتر علی شهسواری - ارتوپدی | 1398/09/20

واقعا حرف نداره

captcha
= reload