لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
بنفشه
|
|
1404/02/05
عدم رضایت
فاطمه
|
|
1401/07/26
ایشون عالی هستن، بی نظیرن تو کرج. پنجه طلا هستن، پای پسرم و عمل کردن، بینهایت راضی هستم
شقایق
|
|
1401/06/09
از این دکترها واقعا کمه. هم علمش رو داره هم واقعا تشخیصشون عالی هست
مینا
|
|
1401/06/08
دکتر بسیارعالی
مینا
|
|
1401/06/08
بهترین دکتر با اخلاق عالی
فاطمه سادات
|
|
1401/01/24
عالی هستن ایشون
دلبر
|
|
1400/12/18
عالیترین
مصطفی
|
|
1400/12/09
بعلت اینکه فقط یک ارتوپد هست نوبتگیری راحت نیست . لطفا متخصص اضافه شود .
فاطمه
|
|
1400/09/29
کارشون علیه
فاطمه
|
|
1400/09/21
ایشون آقای بسیار با کمالاتی هستند
مهناز
|
|
1400/04/11
سلام من میخام برای بچم وقت دکتر بگیرم چجوری باید بفهمم که پزشک کودک رو ویزیت میکنه یا بزرگسال رو؟؟
حمید
|
|
1400/03/02
ایشان فوق العاده خوب هستن پای برادر من رو جراحی کردن دوبار در اثر تصادف و الان خیلی راضی هستن و از مدت عملشون هم حداقل شش سالی هست که میگذره.درود بر ایشان.
شهزاد
|
|
1399/10/29
کارشون واقعا عالیه پای برادرم کامل خورد شده بود همه دکترها گفتند باید قطع بشه ولی ایشون با کار جراحی خوبشون و مراقبتهای زیاد حفظش کردند ازشون ممنونم
زهرا
|
|
1398/12/12
خیلی خوب
والیه
|
|
1398/12/04
دکتر فوق العاده بی مسئولیت که به وقت مریض و ناراحتی بیمار ارزش قائل نیست
مهسا
|
|
1398/11/24
دکتر خوبی هستن
فرامرز
|
|
1398/11/10
خیلی دکتر خوبی هستند
مهسا
|
|
1398/09/22
دوبار نوبت گرفتم دوبارشم تا بیمارستان اومدم پزشک نبوده لطفا برای لغو پزشک پیام رساتی کنید و هزینه ی ویزیت رو به حساب برگردونید
نظرات بیماران دکتر علی شهسواری
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
عدم رضایت
ایشون عالی هستن، بی نظیرن تو کرج. پنجه طلا هستن، پای پسرم و عمل کردن، بینهایت راضی هستم
از این دکترها واقعا کمه. هم علمش رو داره هم واقعا تشخیصشون عالی هست
دکتر بسیارعالی
بهترین دکتر با اخلاق عالی
عالی هستن ایشون
عالیترین
بعلت اینکه فقط یک ارتوپد هست نوبتگیری راحت نیست . لطفا متخصص اضافه شود .
کارشون علیه
ایشون آقای بسیار با کمالاتی هستند
سلام من میخام برای بچم وقت دکتر بگیرم چجوری باید بفهمم که پزشک کودک رو ویزیت میکنه یا بزرگسال رو؟؟
ایشان فوق العاده خوب هستن پای برادر من رو جراحی کردن دوبار در اثر تصادف و الان خیلی راضی هستن و از مدت عملشون هم حداقل شش سالی هست که میگذره.درود بر ایشان.
کارشون واقعا عالیه پای برادرم کامل خورد شده بود همه دکترها گفتند باید قطع بشه ولی ایشون با کار جراحی خوبشون و مراقبتهای زیاد حفظش کردند ازشون ممنونم
خیلی خوب
دکتر فوق العاده بی مسئولیت که به وقت مریض و ناراحتی بیمار ارزش قائل نیست
دکتر خوبی هستن
خیلی دکتر خوبی هستند
دوبار نوبت گرفتم دوبارشم تا بیمارستان اومدم پزشک نبوده لطفا برای لغو پزشک پیام رساتی کنید و هزینه ی ویزیت رو به حساب برگردونید
کارشون حرف نداره
طبابتشون واقعا عالیه
برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.