لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
زینب
|
|
1403/03/24
برای حاملگی هم میتونیم پیش خانم دکتر باستانی بریم؟
فاطمه
|
|
1401/10/12
سلام، میتونم بپرسم هزینه دقیق ویزیت چنده؟
بتول
|
|
1401/09/29
سلام، ببخشید دکتر باستانی سه شنبه ها الزهرا میاد؟ ممنون میشم جواب بدید
سحر
|
|
1401/08/13
خیلی باسواد، خوش اخلاق . آدم همه جوره اطمینان میکنه
فاطمه
|
|
1401/01/22
سلام کسی از هزینهای وی اف در بیمارستان الزهرا خبر داره لطفا راهنماییم کنید
رسول
|
|
1400/11/27
ما رضایت کامل از سرکار خانم دکتر باستانی عزیز داریم بخاطر مهارت و زبردستی در عمل همسرم خانم فاطمه نجفی گل تپه و برخورد ستودنی خانم دکتر .
زنده باشین خانم دکتر عزیز 🙏🌹❤
رسول سلیمانی
بهروز
|
|
1400/10/15
ببخشید پنج شنبه ها خانم دکتر تو بیمارستان تشریف ندارن
نسرین
|
|
1400/08/27
خانم دکتربرای عمل دربیمارستان دولتی پولی دریافت میکنه؟
نسرین
|
|
1400/08/27
سلام کسی عمل افتادگی رحم انجام داده؟ میشه بگیدچطورانجام میشه وچه اندازه وازکاروتوجه خانم دکترراصی هستین
ایپک
|
|
1400/08/25
سلام خسته نباشید ما وقت گرفته بودیم زنگ زدین گفتین دکتر نیست هر وقت اومدن ما به شما اطلاع میدیم ولی زنگ نزدین پولمونم به باد رفت حالا ما چیکار کنیم؟
علی
|
|
1400/08/12
سلام خود دکتر چهارشنبه هستن ولی تو رزرو نوشته سه شنبه اخه
حسن
|
|
1400/07/20
مزخرف ترین دکتری بودن که تاحالا دیده بودن.تشخیص نادرست و رعایت نکردن حقوق بیمار .
مریم
|
|
1400/05/04
من به خاطر عفونتم دکترای زیادی رفته بودم اوایلش داروهاشون به طور موقت اثر میکرد ولی دیگه به مرور زمان داروها عفونتم رو تشدید کرد ولی داروهای خانوم دکتر باستانی خیلی خوب بودن و از ایشون خیلی سپاسگذارم که خیلی بهتر شدم و به جرات میتونم بگم یکی از بهترین دکترای زنان هست
معصومه
|
|
1399/11/12
سلام من ۱۸ هفته باردارم اموکس سلین بخورم برای درد دندونم ضرر دارد
فاطمه
|
|
1399/09/15
ما مریض خانم دکتر بودیم...یک بار که جواب آزمایش برده بودیم هنوز خانم دکتر مطب نیامده بودند منشی از ما پول ویزیت گرفت و جواب آزمایشم نگاه کرد و گفت چیزی نیست میتونین برین...یعنی ما رو منشی ویزیت کرد...و چون مطب مدیریت نداشت دیگه اونجا نرفتیم...
سکینه
|
|
1399/02/13
خانم دکتر برای شهرستانیها بیشتر ارزش قایل بشید واقعا وقتی میان باید ۴ساعتی معطل بمونند با تشکر
معصومه
|
|
1399/01/13
سلام خسته نباشی
دکتر ۱۸ ماه فروردین هستن
بهرام
|
|
1398/11/28
مطب دکتر کجاست
سعیده
|
|
1398/10/16
متاسفانه معاینه توسط رزیدنت ها انجام میشه.و کار آموزان آقا از خانم ها شرح حال میگیرن.هیچ احساس امنیتی نمیشه داشت چون آقایون درست پشت در اتاق های معاینه هستند
زهرا
|
|
1398/06/11
میبخشین من رزرو کردم ولی حالا میخوام لغوش کنم ۲۴ شهریور ۹/۳۰ الی ۱۰/۳۰ یکشنبه نام بیمار: زینب محمدیان
زهرا
|
|
1398/06/09
خیلی عالی هستن
بستی
|
|
1398/05/27
سلام ببخشید خانم دکتر امروز تا کی تو بیمارستان طالقانی هستن
ربابه
|
|
1398/05/13
ربابه رسولزاده
سلام دکتر باستانی من اومدم بیمارستان ولی شما نبودین و رزدینت ها به من اجازه ی منتظر موندن شما رو ندادن وحالا هر چقدر سعی میکنم ویزیت رزرو کنم رزرو برای شما نیس من حالاچیکار کنم😔
الهه
|
|
1398/04/16
سلام خسته نباشید ما که رفتم خانوم دکتر رو ندیدم دو سه تا کار آموز ویزیت کردند مدیریت بیمارستان هم افتضاح مزخرف
نسرین
|
|
1398/03/08
سلام کسی میدونه خانم دکترکی بیمارستان الزهراهست
سحر
|
|
1398/03/02
خودشون ویزیت میکنن یا دانشجو ها؟
تعرفه
|
|
1398/02/17
عرض سلام و ادب
خواهشمندم بفرمائید خانم دکتر پروین باستانی چه روزهایی جهت ویزیت و درمان در بیمارستان الزهراء تبریز تشریف می آورند. باتشکر
ناهیده
|
|
1398/02/01
خوب
ناهیده
|
|
1398/01/31
خیلی پزشک خوبیه
مهری
|
|
1398/01/29
سلام دکتر تجلای منو معرفی کرده ولی هرچه تو لیست بیمارستان الزهره رو نگاه میکنم شما اونجا نیستین من از مراغه هستم
صادق
|
|
1398/01/15
خیلی خوبه .فقط ویزیتش برا شهرستانیا خیلی سخته
فاطمه
|
|
1397/11/18
سلام چطور از طریق سامانه شفا داک وقت بگیرم آخه هر وقت نگاه میکنم مینویسه وقتی برای رزرو تعیین نشده است.
لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر
زهرا
|
|
1397/08/02
خانم دکتر واقعا حرف نداره ولی اصلا مدیریت ندارن فرقی نداره از اینجا وقت بگیری یا زنگ بزنی یا حضوری وقت بگیری در کل هر وقت رسیدی نفر اخری
وقت ادم رو خیلی تلف میکنن
مریم
|
|
1397/07/05
با عرض سلام و خسته نباشید چطور قبل از روز کامل زمان حضور رو مشاهده کنیم
ملیحه
|
|
1397/06/25
با سلام خدمت شما . گلایه ای داشتم من برای خانم دکتر باستانی در بیمارستان طالقانی ویزیت گرفتم اما موقع مراجعه متاسفانه ایشان را ندیدم و نگذاشتند ببینم و توسط یک خانم دکتر رزیدنت معاینه شدم و دیگر مراجعه نکردم .
فائزه
|
|
1397/04/27
سلام کسی این دکتر میشناسه ؟چطور دکتری هست؟زایمان طبیعی هم میکنه ؟
اعظم
|
|
1397/04/03
سلام.دوستان کسی که دفترچه بیمه تامین اجتماعی داره وازشفاداک وقت رزرو میکنه برای دکتر موردنیازش تعرفه ها چطوره؟ رایگانه؟ چقدرهست هزینه ویزیت؟ لطفا جواب بدین.ممنونم
غلامعلی
|
|
1397/03/13
با تشکر از خانم باستانی که بسیار صبور و با حوصله جواب مریضهاشون رو میدن
معصومه
|
|
1396/12/21
سلام مخاستم یه پیشنهاد بدم
اگه امکان داره بعد از رزو دکتر از طرف بیمار لیست بیماران را بزارید تو سایت بیمارستان
چراظرفیت تکمیله خانم دکتر مال مااورژانسی بخداناراحتم.....
راهنمای سیستم
|
|
1396/08/11
با سلام
در صورتی که مرکز درمانی برای پزشک زمان حضور تعریف نکند، امکان رزرو اینترنتی برای کاربران وجود نخواهد داشت. و دکمه ی رزرو غیرفعال خواهد بود. علت عدم تنظیم تقویم نیز ممکن است به علت عدم ویزیت پزشک در درمانگاه، عدم حضور پزشک (مسافرت، مرخصی)، یا سیاست خود مرکز درمانی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می بایست با مرکز درمانی مربوطه تماس حاصل فرمایید.
راهنمای سیستم
|
|
1396/08/11
با سلام
در صورتی که مرکز درمانی برای پزشک زمان حضور تعریف نکند، امکان رزرو اینترنتی برای کاربران وجود نخواهد داشت. و دکمه ی رزرو غیرفعال خواهد بود. علت عدم تنظیم تقویم نیز ممکن است به علت عدم ویزیت پزشک در درمانگاه، عدم حضور پزشک (مسافرت، مرخصی)، یا سیاست خود مرکز درمانی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می بایست با مرکز درمانی مربوطه تماس حاصل فرمایید.
فندق
|
|
1396/08/01
سلام و خسته نباشید ممنون از زحمتای شما خانم دکتر ولی الان من شنبه و 2شنبه این هفته دارم زنگ میزنم وقت بگیرم کسی جواب گو تلفن نیس تا ی وقت بده ن هم میتونم اینترنتی وقت بگیرم اهل تبریز هم نیستم بیام ی سر بزنم وقت بگیرم راهمون دوره و مریضمم بدحال
عهدیه
|
|
1396/07/28
سلام
من چندین بار نوبت گرفتم لغو شده
میشه راهنمایی بفرماید
کی نوبت رزرو دوباره باز میشه؟
مریم
|
|
1396/07/20
سلام من دوبار تاحالا ویزیت گرفتم لغو شده خانم دکتر از کی هستم ممنونم
زینب
|
|
1396/07/18
سلام من ده روز منتظر نوبت گیری هستم ولی نمیتونم لطفا راهنمایی کنید
نظرات بیماران دکتر پروین باستانی
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
برای حاملگی هم میتونیم پیش خانم دکتر باستانی بریم؟
سلام، میتونم بپرسم هزینه دقیق ویزیت چنده؟
سلام، ببخشید دکتر باستانی سه شنبه ها الزهرا میاد؟ ممنون میشم جواب بدید
خیلی باسواد، خوش اخلاق . آدم همه جوره اطمینان میکنه
سلام کسی از هزینهای وی اف در بیمارستان الزهرا خبر داره لطفا راهنماییم کنید
ما رضایت کامل از سرکار خانم دکتر باستانی عزیز داریم بخاطر مهارت و زبردستی در عمل همسرم خانم فاطمه نجفی گل تپه و برخورد ستودنی خانم دکتر . زنده باشین خانم دکتر عزیز 🙏🌹❤ رسول سلیمانی
ببخشید پنج شنبه ها خانم دکتر تو بیمارستان تشریف ندارن
خانم دکتربرای عمل دربیمارستان دولتی پولی دریافت میکنه؟
سلام کسی عمل افتادگی رحم انجام داده؟ میشه بگیدچطورانجام میشه وچه اندازه وازکاروتوجه خانم دکترراصی هستین
سلام خسته نباشید ما وقت گرفته بودیم زنگ زدین گفتین دکتر نیست هر وقت اومدن ما به شما اطلاع میدیم ولی زنگ نزدین پولمونم به باد رفت حالا ما چیکار کنیم؟
سلام خود دکتر چهارشنبه هستن ولی تو رزرو نوشته سه شنبه اخه
مزخرف ترین دکتری بودن که تاحالا دیده بودن.تشخیص نادرست و رعایت نکردن حقوق بیمار .
من به خاطر عفونتم دکترای زیادی رفته بودم اوایلش داروهاشون به طور موقت اثر میکرد ولی دیگه به مرور زمان داروها عفونتم رو تشدید کرد ولی داروهای خانوم دکتر باستانی خیلی خوب بودن و از ایشون خیلی سپاسگذارم که خیلی بهتر شدم و به جرات میتونم بگم یکی از بهترین دکترای زنان هست
سلام من ۱۸ هفته باردارم اموکس سلین بخورم برای درد دندونم ضرر دارد
ما مریض خانم دکتر بودیم...یک بار که جواب آزمایش برده بودیم هنوز خانم دکتر مطب نیامده بودند منشی از ما پول ویزیت گرفت و جواب آزمایشم نگاه کرد و گفت چیزی نیست میتونین برین...یعنی ما رو منشی ویزیت کرد...و چون مطب مدیریت نداشت دیگه اونجا نرفتیم...
خانم دکتر برای شهرستانیها بیشتر ارزش قایل بشید واقعا وقتی میان باید ۴ساعتی معطل بمونند با تشکر
سلام خسته نباشی دکتر ۱۸ ماه فروردین هستن
مطب دکتر کجاست
متاسفانه معاینه توسط رزیدنت ها انجام میشه.و کار آموزان آقا از خانم ها شرح حال میگیرن.هیچ احساس امنیتی نمیشه داشت چون آقایون درست پشت در اتاق های معاینه هستند
میبخشین من رزرو کردم ولی حالا میخوام لغوش کنم ۲۴ شهریور ۹/۳۰ الی ۱۰/۳۰ یکشنبه نام بیمار: زینب محمدیان
خیلی عالی هستن
سلام ببخشید خانم دکتر امروز تا کی تو بیمارستان طالقانی هستن
ربابه رسولزاده سلام دکتر باستانی من اومدم بیمارستان ولی شما نبودین و رزدینت ها به من اجازه ی منتظر موندن شما رو ندادن وحالا هر چقدر سعی میکنم ویزیت رزرو کنم رزرو برای شما نیس من حالاچیکار کنم😔
سلام خسته نباشید ما که رفتم خانوم دکتر رو ندیدم دو سه تا کار آموز ویزیت کردند مدیریت بیمارستان هم افتضاح مزخرف
سلام کسی میدونه خانم دکترکی بیمارستان الزهراهست
خودشون ویزیت میکنن یا دانشجو ها؟
عرض سلام و ادب خواهشمندم بفرمائید خانم دکتر پروین باستانی چه روزهایی جهت ویزیت و درمان در بیمارستان الزهراء تبریز تشریف می آورند. باتشکر
خوب
خیلی پزشک خوبیه
سلام دکتر تجلای منو معرفی کرده ولی هرچه تو لیست بیمارستان الزهره رو نگاه میکنم شما اونجا نیستین من از مراغه هستم
خیلی خوبه .فقط ویزیتش برا شهرستانیا خیلی سخته
سلام چطور از طریق سامانه شفا داک وقت بگیرم آخه هر وقت نگاه میکنم مینویسه وقتی برای رزرو تعیین نشده است. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر
خانم دکتر واقعا حرف نداره ولی اصلا مدیریت ندارن فرقی نداره از اینجا وقت بگیری یا زنگ بزنی یا حضوری وقت بگیری در کل هر وقت رسیدی نفر اخری وقت ادم رو خیلی تلف میکنن
با عرض سلام و خسته نباشید چطور قبل از روز کامل زمان حضور رو مشاهده کنیم
با سلام خدمت شما . گلایه ای داشتم من برای خانم دکتر باستانی در بیمارستان طالقانی ویزیت گرفتم اما موقع مراجعه متاسفانه ایشان را ندیدم و نگذاشتند ببینم و توسط یک خانم دکتر رزیدنت معاینه شدم و دیگر مراجعه نکردم .
سلام کسی این دکتر میشناسه ؟چطور دکتری هست؟زایمان طبیعی هم میکنه ؟
سلام.دوستان کسی که دفترچه بیمه تامین اجتماعی داره وازشفاداک وقت رزرو میکنه برای دکتر موردنیازش تعرفه ها چطوره؟ رایگانه؟ چقدرهست هزینه ویزیت؟ لطفا جواب بدین.ممنونم
با تشکر از خانم باستانی که بسیار صبور و با حوصله جواب مریضهاشون رو میدن
سلام مخاستم یه پیشنهاد بدم اگه امکان داره بعد از رزو دکتر از طرف بیمار لیست بیماران را بزارید تو سایت بیمارستان
سلام.ببخشیددرمانگاه جنرال کجاست.من دفعه اولمه.ممنون
چراظرفیت تکمیله خانم دکتر مال مااورژانسی بخداناراحتم.....
با سلام در صورتی که مرکز درمانی برای پزشک زمان حضور تعریف نکند، امکان رزرو اینترنتی برای کاربران وجود نخواهد داشت. و دکمه ی رزرو غیرفعال خواهد بود. علت عدم تنظیم تقویم نیز ممکن است به علت عدم ویزیت پزشک در درمانگاه، عدم حضور پزشک (مسافرت، مرخصی)، یا سیاست خود مرکز درمانی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می بایست با مرکز درمانی مربوطه تماس حاصل فرمایید.
با سلام در صورتی که مرکز درمانی برای پزشک زمان حضور تعریف نکند، امکان رزرو اینترنتی برای کاربران وجود نخواهد داشت. و دکمه ی رزرو غیرفعال خواهد بود. علت عدم تنظیم تقویم نیز ممکن است به علت عدم ویزیت پزشک در درمانگاه، عدم حضور پزشک (مسافرت، مرخصی)، یا سیاست خود مرکز درمانی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می بایست با مرکز درمانی مربوطه تماس حاصل فرمایید.
سلام و خسته نباشید ممنون از زحمتای شما خانم دکتر ولی الان من شنبه و 2شنبه این هفته دارم زنگ میزنم وقت بگیرم کسی جواب گو تلفن نیس تا ی وقت بده ن هم میتونم اینترنتی وقت بگیرم اهل تبریز هم نیستم بیام ی سر بزنم وقت بگیرم راهمون دوره و مریضمم بدحال
سلام من چندین بار نوبت گرفتم لغو شده میشه راهنمایی بفرماید کی نوبت رزرو دوباره باز میشه؟
سلام من دوبار تاحالا ویزیت گرفتم لغو شده خانم دکتر از کی هستم ممنونم
سلام من ده روز منتظر نوبت گیری هستم ولی نمیتونم لطفا راهنمایی کنید
عالی اززحماتشان نهایت تشکررادارم.
برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.