پروین باستانی
دکتر پروین باستانی

نظرات بیماران دکتر پروین باستانی

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.

زینب | | 1403/03/24

برای حاملگی هم میتونیم پیش خانم دکتر باستانی بریم؟

captcha
= reload
فاطمه | | 1401/10/12

سلام، میتونم بپرسم هزینه دقیق ویزیت چنده؟

captcha
= reload
بتول | | 1401/09/29

سلام، ببخشید دکتر باستانی سه شنبه ها الزهرا میاد؟ ممنون میشم جواب بدید

captcha
= reload
سحر | | 1401/08/13

خیلی باسواد، خوش اخلاق . آدم همه جوره اطمینان میکنه

captcha
= reload
فاطمه | | 1401/01/22

سلام کسی از هزینهای وی اف در بیمارستان الزهرا خبر داره لطفا راهنماییم کنید

captcha
= reload
رسول | | 1400/11/27

ما رضایت کامل از سرکار خانم دکتر باستانی عزیز داریم بخاطر مهارت و زبردستی در عمل همسرم خانم فاطمه نجفی گل تپه و برخورد ستودنی خانم دکتر . زنده باشین خانم دکتر عزیز 🙏🌹❤ رسول سلیمانی

captcha
= reload
بهروز | | 1400/10/15

ببخشید پنج شنبه ها خانم دکتر تو بیمارستان تشریف ندارن

captcha
= reload
نسرین | | 1400/08/27

خانم دکتربرای عمل دربیمارستان دولتی پولی دریافت میکنه؟

captcha
= reload
نسرین | | 1400/08/27

سلام کسی عمل افتادگی رحم انجام داده؟ میشه بگیدچطورانجام میشه وچه اندازه وازکاروتوجه خانم دکترراصی هستین

captcha
= reload
ایپک | | 1400/08/25

سلام خسته نباشید ما وقت گرفته بودیم زنگ زدین گفتین دکتر نیست هر وقت اومدن ما به شما اطلاع میدیم ولی زنگ نزدین پولمونم به باد رفت حالا ما چیکار کنیم؟

captcha
= reload
علی | | 1400/08/12

سلام خود دکتر چهارشنبه هستن ولی تو رزرو نوشته سه شنبه اخه

captcha
= reload
حسن | | 1400/07/20

مزخرف ترین دکتری بودن که تاحالا دیده بودن.تشخیص نادرست و رعایت نکردن حقوق بیمار .

captcha
= reload
مریم | | 1400/05/04

من به خاطر عفونتم دکترای زیادی رفته بودم اوایلش داروهاشون به طور موقت اثر میکرد ولی دیگه به مرور زمان داروها عفونتم رو تشدید کرد ولی داروهای خانوم دکتر باستانی خیلی خوب بودن و از ایشون خیلی سپاسگذارم که خیلی بهتر شدم و به جرات میتونم بگم یکی از بهترین دکترای زنان هست

captcha
= reload
معصومه | | 1399/11/12

سلام من ۱۸‌ هفته باردارم اموکس سلین بخورم برای درد دندونم ضرر دارد

captcha
= reload
فاطمه | | 1399/09/15

ما مریض خانم دکتر بودیم...یک بار که جواب آزمایش برده بودیم هنوز خانم دکتر مطب نیامده بودند منشی از ما پول ویزیت گرفت و جواب آزمایشم نگاه کرد و گفت چیزی نیست میتونین برین...یعنی ما رو منشی ویزیت کرد...و چون مطب مدیریت نداشت دیگه اونجا نرفتیم...

captcha
= reload
سکینه | | 1399/02/13

خانم دکتر برای شهرستانیها بیشتر ارزش قایل بشید واقعا وقتی میان باید ۴ساعتی معطل بمونند با تشکر

captcha
= reload
معصومه | | 1399/01/13

سلام خسته نباشی دکتر ۱۸ ماه فروردین هستن

captcha
= reload
بهرام | | 1398/11/28

مطب دکتر کجاست

captcha
= reload
سعیده | | 1398/10/16

متاسفانه معاینه توسط رزیدنت ها انجام میشه.و کار آموزان آقا از خانم ها شرح حال میگیرن.هیچ احساس امنیتی نمیشه داشت چون آقایون درست پشت در اتاق های معاینه هستند

captcha
= reload
زهرا | | 1398/06/11

میبخشین من رزرو کردم ولی حالا میخوام لغوش کنم ۲۴ شهریور ۹/۳۰ الی ۱۰/۳۰ یکشنبه نام بیمار: زینب محمدیان

captcha
= reload
زهرا | | 1398/06/09

خیلی عالی هستن

captcha
= reload
بستی | | 1398/05/27

سلام ببخشید خانم دکتر امروز تا کی تو بیمارستان طالقانی هستن

captcha
= reload
ربابه | | 1398/05/13

ربابه رسولزاده سلام دکتر باستانی من اومدم بیمارستان ولی شما نبودین و رزدینت ها به من اجازه ی منتظر موندن شما رو ندادن وحالا هر چقدر سعی میکنم ویزیت رزرو کنم رزرو برای شما نیس من حالاچیکار کنم😔

captcha
= reload
الهه | | 1398/04/16

سلام خسته نباشید ما که رفتم خانوم دکتر رو ندیدم دو سه تا کار آموز ویزیت کردند مدیریت بیمارستان هم افتضاح مزخرف

captcha
= reload
نسرین | | 1398/03/08

سلام کسی میدونه خانم دکترکی بیمارستان الزهراهست

captcha
= reload
سحر | | 1398/03/02

خودشون ویزیت میکنن یا دانشجو ها؟

captcha
= reload
تعرفه | | 1398/02/17

عرض سلام و ادب خواهشمندم بفرمائید خانم دکتر پروین باستانی چه روزهایی جهت ویزیت و درمان در بیمارستان الزهراء تبریز تشریف می آورند. باتشکر

captcha
= reload
ناهیده | | 1398/02/01

خوب

captcha
= reload
ناهیده | | 1398/01/31

خیلی پزشک خوبیه

captcha
= reload
مهری | | 1398/01/29

سلام دکتر تجلای منو معرفی کرده ولی هرچه تو لیست بیمارستان الزهره رو نگاه میکنم شما اونجا نیستین من از مراغه هستم

captcha
= reload
صادق | | 1398/01/15

خیلی خوبه .فقط ویزیتش برا شهرستانیا خیلی سخته

captcha
= reload
فاطمه | | 1397/11/18

سلام چطور از طریق سامانه شفا داک وقت بگیرم آخه هر وقت نگاه میکنم مینویسه وقتی برای رزرو تعیین نشده است. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر

captcha
= reload
زهرا | | 1397/08/02

خانم دکتر واقعا حرف نداره ولی اصلا مدیریت ندارن فرقی نداره از اینجا وقت بگیری یا زنگ بزنی یا حضوری وقت بگیری در کل هر وقت رسیدی نفر اخری وقت ادم رو خیلی تلف میکنن

captcha
= reload
مریم | | 1397/07/05

با عرض سلام و خسته نباشید چطور قبل از روز کامل زمان حضور رو مشاهده کنیم

captcha
= reload
ملیحه | | 1397/06/25

با سلام خدمت شما . گلایه ای داشتم من برای خانم دکتر باستانی در بیمارستان طالقانی ویزیت گرفتم اما موقع مراجعه متاسفانه ایشان را ندیدم و نگذاشتند ببینم و توسط یک خانم دکتر رزیدنت معاینه شدم و دیگر مراجعه نکردم .

captcha
= reload
فائزه | | 1397/04/27

سلام کسی این دکتر میشناسه ؟چطور دکتری هست؟زایمان طبیعی هم میکنه ؟

captcha
= reload
اعظم | | 1397/04/03

سلام.دوستان کسی که دفترچه بیمه تامین اجتماعی داره وازشفاداک وقت رزرو میکنه برای دکتر موردنیازش تعرفه ها چطوره؟ رایگانه؟ چقدرهست هزینه ویزیت؟ لطفا جواب بدین.ممنونم

captcha
= reload
غلامعلی | | 1397/03/13

با تشکر از خانم باستانی که بسیار صبور و با حوصله جواب مریضهاشون رو میدن

captcha
= reload
معصومه | | 1396/12/21

سلام مخاستم یه پیشنهاد بدم اگه امکان داره بعد از رزو دکتر از طرف بیمار لیست بیماران را بزارید تو سایت بیمارستان

captcha
= reload
فاطمه | | 1396/11/08

سلام.ببخشیددرمانگاه جنرال کجاست.من دفعه اولمه.ممنون

captcha
= reload
معصومه | | 1396/10/22

چراظرفیت تکمیله خانم دکتر مال مااورژانسی بخداناراحتم.....

captcha
= reload
راهنمای سیستم | | 1396/08/11

با سلام در صورتی که مرکز درمانی برای پزشک زمان حضور تعریف نکند، امکان رزرو اینترنتی برای کاربران وجود نخواهد داشت. و دکمه ی رزرو غیرفعال خواهد بود. علت عدم تنظیم تقویم نیز ممکن است به علت عدم ویزیت پزشک در درمانگاه، عدم حضور پزشک (مسافرت، مرخصی)، یا سیاست خود مرکز درمانی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می بایست با مرکز درمانی مربوطه تماس حاصل فرمایید.

captcha
= reload
راهنمای سیستم | | 1396/08/11

با سلام در صورتی که مرکز درمانی برای پزشک زمان حضور تعریف نکند، امکان رزرو اینترنتی برای کاربران وجود نخواهد داشت. و دکمه ی رزرو غیرفعال خواهد بود. علت عدم تنظیم تقویم نیز ممکن است به علت عدم ویزیت پزشک در درمانگاه، عدم حضور پزشک (مسافرت، مرخصی)، یا سیاست خود مرکز درمانی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می بایست با مرکز درمانی مربوطه تماس حاصل فرمایید.

captcha
= reload
فندق | | 1396/08/01

سلام و خسته نباشید ممنون از زحمتای شما خانم دکتر ولی الان من شنبه و 2شنبه این هفته دارم زنگ میزنم وقت بگیرم کسی جواب گو تلفن نیس تا ی وقت بده ن هم میتونم اینترنتی وقت بگیرم اهل تبریز هم نیستم بیام ی سر بزنم وقت بگیرم راهمون دوره و مریضمم بدحال

captcha
= reload
عهدیه | | 1396/07/28

سلام من چندین بار نوبت گرفتم لغو شده میشه راهنمایی بفرماید کی نوبت رزرو دوباره باز میشه؟

captcha
= reload
مریم | | 1396/07/20

سلام من دوبار تاحالا ویزیت گرفتم لغو شده خانم دکتر از کی هستم ممنونم

captcha
= reload
زینب | | 1396/07/18

سلام من ده روز منتظر نوبت گیری هستم ولی نمیتونم لطفا راهنمایی کنید

captcha
= reload
معصومه | | 1396/06/29

عالی اززحماتشان نهایت تشکررادارم.

captcha
= reload

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.