حسین اصلانی
دکتر حسین اصلانی

نظرات بیماران دکتر حسین اصلانی

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.

عدالاه | | 1404/12/22

سلام آقای دکتر، پسر م تازه به دنیا آمده. پای راستش مشکل داره، اگه الان جراحی نشه دیگه نمیتونه راه بره. میتونم بیارم پیش شما معاینه کنید؟

captcha
= reload
فاطمه | | 1404/06/28

دکتر نمونه که مادرم اول خدا بعد با ویزیت دکتر خوب شدن خدا سایتونو از سرما کم نکنه دکتر خوش اخلاق نعمته

captcha
= reload
مهدی | | 1402/05/21

یک دکتر نمونه، من کلاس دوم بودم ۹ سالم بود، لگنم‌ مشکل داشت با عمل دکتر من کاملا خوب‌ شدم، الان هیچ مشکلی ندارم. عالیی‌ نیست رو دستش، آرزوی سلامتی‌ دارم‌ براشون

captcha
= reload
حامد | | 1402/02/14

سلام، آقای دکتر پسرم الان نزدیک 2 سالش هست، میاندوآب دکتر گفت قفسه سینه اش کمی فرورفتگی دارد، گفت بزرگ شد دچار تنگی نفس میشه. شما دراین مورد معاینه میکنید بیام؟ دخترم نیز از مریض های شما بود، ما راضی هستیم

captcha
= reload
نسرین | | 1402/02/05

سلام آقای دکتر، شما خار پاشنه نوجوان رو هم ویزیت میکنید و لطفا ویزیت رو اینترنتی کنید تا راحتتر بتونیم وقت بگیریم. ممنونم

captcha
= reload
امیر | | 1401/11/14

سلام پسرم cp هستش، ۱۴ سالشه و نتیجه ی زایمان سخت هست، مشکل جسمی داره و در دو زانو مشکل خیلی جدی داره، حدود ۳ ماه پیش که دکتر اصلانی رو بهم معرفی کردند با مراجعه بهشون و بعد از عکسها و آزمایشاتی که طی کردیم، دیروز دوتا زانوی پسرم رو همزمان جراحی کردند که حدود ۴ الی ۵ ساعت طول کشید، این در حالتیه که واقعا به ندرت دکتری همچین عملی رو انجام میده. کارشون واقعا عالیه، خودم به نوعی در رشته ی هنری کار میکنم ولی هنر واقعی رو در ایشون دیدم، ایشون جزء سه دکتر برتر ایران در این زمینه هستند، تنبلی نکنید و استارت این پروسه رو بزنید و به خدا توکل داشته باشید

captcha
= reload
مریم | | 1401/10/01

سلام، دکتر اصلانی واقعا دکتر ماهر و کار بلدی هست. من دخترم پاهاش کلاب فوت بود. از ده روزگی گچ گرفتن، کاملا خوب شد. شش سالگی هم تاندوم هاش رو عمل کرد و مثل یک بچه معمولی راه میره. خدا ازشون راضی باشه و هرچی میخوان خدا بهشون بده

captcha
= reload
زهرا | | 1401/06/30

سلام آقای دکتر خسته نباشید. ببخشید مزاحمتون میشم، میشه به غیرازمریض هایی که عمل میکنیدرو هم براشون امکان ویزیت توبیمارستان رو بدهید. چون مدت دوری ویزیت میدن برای مطبتتون، هم شاید افرادی باشندکه هزینه ی مطب ومسائل دیگه براشون سخت باشه. هم اینکه خانواده هازودتر بدونند که دردبچه شون چیه که زودتر اقدام کنند. ممنون ازلطفتون.

captcha
= reload
م | | 1401/05/25

بهترین دکتر هستن خدا بهشون طول عمر بده، هرکس بچه اش در مورد دست و پا مشکل داره مثلا مشکلات مادرزادی مثل کلاب فوت یا، در رفتگی لگن یا خمیدگی دست و... فقط پیش دکتر اصلانی ببره، ایشون دختر بچه کوچک منو درمان کردن، ایشالا هرچی از خدا میخوان بهشون بده

captcha
= reload
حسن | | 1400/10/26

سلام آقای دکتراصلانی دوسال پیش مادرم افتاده بود زانوش خیلی بدجور شکسته بود که به مراغه بناب ارومیه بردم گفتن باید پاشوببریم آما یه نفرمعرفی کرد دکترگنج پور آوردمش پیش دکتر اونم به شما معرفی کرد که عملش کردی والانس پاش خیلی خوب شده ممنونم از ضحماتتون

captcha
= reload
کبری | | 1400/06/27

سلام آقا دکتر من می خواهم شماره بگیرم برای پسرم گورک پا دارد تازگی درد زیادی دارد خواهش میکنم وقت بدید بیایم خدمتتان. ممنون خلیلی هستم

captcha
= reload
مهدی | | 1400/01/07

سلام.دکتر مطب کدوم روزا تشریف دارین ؟ممنون میشم جواب بدین.

captcha
= reload
شهرام | | 1399/12/06

فقط واسه کودکان عمل میکنه

captcha
= reload
شهرام | | 1399/12/05

سلام خسته نباشین خانمم دوسال پیش پاش شکسته بود عمل رو خانم دکتر نیک مهر انجام داده بعد از دوسال متوجه شدیم جوش نخورده ۱۲سانت هم فاصله داره خانم دکتر نیک مهر واسه اقای امین مرادی نامه نوشته ولی بعد عکس و آزمایش اونم نامه نوشته واسه دکتر اصلانی ممنون میشم اگه جواب از دکتر اصلانی میگیریم کمکمون کنین

captcha
= reload
مهری | | 1399/12/02

سلام لطفاشماره مطب دکتراصلانی رو ثبت کنین

captcha
= reload
فاطمه | | 1399/11/08

سلام دختر من ۲سالشه راه نمیره برامون معرفی نامه داده دکترش ک بیاریمش پیش آقای دکتر.من چطور میتونم از مطبشون وقت بگیرم؟؟

captcha
= reload
زینب | | 1399/11/01

سلام نوبت دهی به صورت حضوریه و باید یه معارفی نامه از دکتر دیگه داشته باشید و حدودا برا ۳ ماه دیگه وقت میدن دکتر خوبی هستن خدا به همچنین پزشکایی عمربا عزت عطا کنه زندگی و آینده خیلی ها رو تغییر میدن 🌹🌹🌹🌹🌹

captcha
= reload
ابوالفضل | | 1399/04/18

سلام دکتر رزرومطب نداری نمیتونیم شماره بگیریم ممنون

captcha
= reload
رحیم | | 1399/02/10

دکتر اصلانی بهترین و با اخلاق ترین دکتری است که تو عمرم دیدم واقعاً مدیون دکتر هستم ایشون شش سال پیش آرنج پسر شش ساله ام را که بخاطر بی مسولیتی دکتر باز آور،که باید عمل می‌کرد ولی آتل بسته بود.وما بعد از شش ماه متوجه شدیم که مفصل آرنجش بزرگتر میشه .همه دکترهای تبریز عملش رو به عهده نگرفتن به خاطر تار های عصبی گفتن امکان داره بعدعمل این دستش حرکت نکنه.به یاری خدا دکتر اصلانی عمل کردن.وخوب شده.

captcha
= reload
طاهره | | 1398/11/30

متشکریم از دکتر عملش عالی بود

captcha
= reload
یلدا | | 1398/11/28

مطب آقای دکتر کجاست؟ کسی میدونه؟

captcha
= reload
ثنا | | 1398/11/20

بهترین پزشکی که تو عمرم دیدم من واقعا مدیون دکتر اصلانی هستم خداروشکر به لطف ایشون هر دو عملمم عالی پیش رفت کاری که از پزشکان دیگه نمیونست بر بیاد همیشه دعاشون میکنم خدا خیرشون بده واقعا از هر نظر پزشک عالی و فوق العاده ای هستن هر چقدر بگمم بازم کمه انشالله خدا پزشکایی مثل دکتر اصلانی و زیاد کنه یه دنیا ممنونم ازشون🌼🙏

captcha
= reload
ای نور | | 1398/11/06

سلام واقعا بسیار دکتر عالی هستن

captcha
= reload
افسانه | | 1398/09/26

عزیزان دکتر مطبش ساختمان بعاران هستش و فقط حضوری ویزیت میدن.یعنی گرفتم ویزتشون دردسر داره اما واقعا میارزه.دکتر جان پاینده باشی

captcha
= reload
افسانه | | 1398/09/26

ر نظر خودمو نمینوشتم احساس گناه میکردم واقعا جامعه به مهچین دکنرایی خیلی احتیاج داره.5 سال رفت و اومد دکتر کردم واسه دختر 5 سالم بخاطر دستش.اما دکترا همشون جوابایی متفاوتی میدادن.خدا دکتر اصلانی رو سرراهمون گذاشت.نمیدونم چی بگم از مهارتشون.الان 2ساله از عمل دخترم میگزره خیلی راضیم.خدا خیرش بده روز اخر خواستم دستشونو ماچ کنم نزاشتن.دکتر جان انشالله تنتون سالم باشه و هپیشه برقرار و دلشاد.

captcha
= reload
مهدیه | | 1398/09/23

درمانگاه بیمارستان شهدا تشریف نمیارن کاراموزهاشون ویزیت میکنن!!معمولا هم ارجاع میدن مطب آقای دکتر!!!برای ویزیت تو مطبم آنطور که متوجه شدم تا ۶ماهم وقت میدن! تو رو خدا یفکری برای بچه های مریض ما بکنید

captcha
= reload
محمود | | 1398/08/29

شماره مطب دکتر اصلانی هر کی داره بزاره ممنون

captcha
= reload
سجاد | | 1398/08/09

آقای دکتر مطب شما کجاست

captcha
= reload
حسینقلی | | 1398/07/28

نیار به نظر بنده نیست به امید خدا سلامت باشند دکتری حاذق و ماهر

captcha
= reload
کریم | | 1398/07/20

سلام من یک ماهه نتونستم نوبت بگیرم ازشهرستان میام میشه راهنمای کنیدممنون میشم

captcha
= reload
زهرا | | 1398/07/16

سلام ببخشید میخواستم ببینم آقای دکتر از ساعت چند تو مطب تشریف دارن و ویزیت میکنن برای فردا وقت گرفتیم برای ۸شب وقت دادن ؟

captcha
= reload
فرهاد | | 1398/07/14

سلام جناب دکتر اصلانی امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشید بدترین دوره زندگیم خبر دررفتگی لگن دخترم بود که اول خدا بعد با کمک شما بهبود یافته راه میره خوشحالیم رو مدیون شما هستم هر سالم میارم کنترل میکنین‌.الله سیزه جان سالغی ورسین

captcha
= reload
شبنم | | 1398/06/26

سلام جناب اقای دکتر اصلانی ازتون ممنونم هر دو پای دخترم هلیا کریم زاده خوب شده اول خدا دوم به لطف شما بهتره خیلی ممنون ازت وقتی دخترم خوشحاله دعا گویی شما میشم

captcha
= reload
سعیده | | 1398/06/26

ساعت چند مطب هستن وقتی حضوری بری وقت میدن اگه شماره تماس دارین بدین وقت بگیریم

captcha
= reload
تینا | | 1398/06/23

آقای دکتر من پام چرک کرده حالم خوب نیست.پام خیلی درد داره

captcha
= reload
فرهان | | 1398/05/27

شفا داک رو نصب کردیم و امکان رزرو هم هستش. اما نوشته اونایی که عمل شدن پذیرش میشن. ما برای اولین بار میخواییم مراجعه کنیم.

captcha
= reload
فرهان | | 1398/05/27

لطفا راهنمایی کنید:اونایی که برای اولین بار میخوان به آقای دکتر مراجعه کنند باید چکار کنن؟ چطوری نوبت بگیرن؟تو رزرو اینترنتی نوشته فقط اونایی که عمل شدن پذیرش میشن. این که نمیشه.لطفا جواب بدین.ما از شهرستان نمیتونیم که برای یه سوال بیاییم اونجا خیلی خیلی سخته.

captcha
= reload
سعید | | 1398/05/09

سلام در مورد سیستم ارجاع میشه توضیح بدید برای بار ؟؟؟

captcha
= reload
محمد | | 1398/04/22

تورو خدا نظرات رو دیگه سانسور نکنید بزارید مردم نظر واقعی شونو بنویسن الکی تعریف تمجید تاکی شعار تاکی دورویی هرچند میدونم اینم تایید نمیشه.

captcha
= reload
مهسان | | 1398/04/21

باسلام،من سامانه ثبت نام کردم ولی هربار میام نوبت دکتر حسین اصلانی رزرو کنم نوشته ظرفیت تکمیل.آیا نوبت دهی ماهانه انجام میشه؟رزرو نوبت تا تاریخی که نوبت میدن احتمالا چند روز طول میکشه؟آیا کسی به این سوال ها پاسخ میده؟ممنون میشم اگه جواب بدین. باتشکر

captcha
= reload
آیناز | | 1398/04/20

خواهش میکنم بگید چطوری از دکتر اصلانی وقت بگیرم واجبه برا پسرم

captcha
= reload
فاطمه | | 1398/04/17

عالیه

captcha
= reload
فاطمه | | 1398/04/17

دریک کلمه دکتر اصلانی حرف نداره دکتر خیلی خوبیه خیلی

captcha
= reload
آرسام | | 1398/04/16

ببخشید باید چه روزهای نوبت بگیریم

captcha
= reload
آرسام | | 1398/04/16

خوب

captcha
= reload
آرسام | | 1398/04/16

خوب

captcha
= reload
آرسام | | 1398/04/16

خوب

captcha
= reload
آرسام | | 1398/04/16

خوب

captcha
= reload
آرسام | | 1398/04/15

خیلی خوب

captcha
= reload
لیلا | | 1398/04/14

سلام ببخشید مریضمون ماه پیش عمله شده پیش اقای دکتر اصلانی الان گفتن برای خارج کردن پلاتین برن دیگ ن شماره تماسی هس ک وقت بگیریم ن حضوری میتونیم بریم راهمون دوره باید چیکار کنم؟؟؟

captcha
= reload
فریبا | | 1398/03/27

عالی

captcha
= reload
فریبا | | 1398/03/27

دکترخیلی خوبی است ومتعهد

captcha
= reload
امیرمهدی | | 1398/02/23

سلام امیرمهدی خلیلزاده هستم راهمون دوره چطوره میتونم تاسر این ماه به دکتراصلانی مراجعه کنم

captcha
= reload
آسیه | | 1398/02/21

سلام و خسته نباشید ببخشید در هفته چند روز در مطب هستند دکتر اصلانی

captcha
= reload
سمانه | | 1398/02/05

ساختمان بهاران هستن آقای دکتر،ویزیتشون ۷ صبح گرفتیم، از ۹ شب تا ۵ صبح بیمارانو دیدن

captcha
= reload
سمانه | | 1398/02/05

سلام آقای دکتر،هر روزو شب دعاگوی شما هستم،الهی خیر دنیا و آخرتو ببینین،دخترم مثل روز اولش داره راه میره ،بینهایت ممنونم

captcha
= reload
علي | | 1398/01/25

سلام.ادرس وشماره تلفن مطب دکتر حسین اصلانی رو می خوام از ارومیه مزاحم می شم پسرم مشکل را رفتن داره

captcha
= reload
پروین | | 1398/01/16

سلام .شفاداک فقط برای بیماران عمل شده ویزیت میده من پسرمو میخوام (برای بار اول)بیارم ویزیت چجوری وقت بگیرم از شفاداک. ممنون میشم راهنماییم کنین

captcha
= reload
محمدحسن | | 1397/12/14

سلام.فقط افرادعمل شده را پذیرش میکنن.خوب نیس

captcha
= reload
مينا | | 1397/12/02

فقط دکتر کودکانه؟

captcha
= reload
رضا | | 1397/11/30

سلام خسته نباشید دکتر من نوبت گرفتم با وقتش بیام شهدا یا بیمارستان دیگه ای؟؟؟

captcha
= reload
رجب | | 1397/09/14

با سلام اقای دکتر لطف کنید شماره تماس مطب و ادرس را برای مراجعه کنندگان بگذارید تشکر

captcha
= reload
وحیده | | 1397/06/24

با سلام و خسته نباشید چطور میتونیم از آقای دکتر اصلانی وقت بگیریم خیلی ضروری خواهشن

captcha
= reload
مهر داد | | 1397/05/21

سلام دکتر نوبت دهی برای 3 / 6 / 97 کی جلو ش باز میشود

captcha
= reload
نگار | | 1397/04/02

سلام، از شهرستان تماس میگیرم برای ویزیت بیمار، اما راهم طولانی نمیتونم بیام برگردم، پس چطور نوبت بگیرم درمانگاه هم برای کسانی که عمل شدن، پس چکار کنیم

captcha
= reload
محمد میلاد | | 1397/04/02

فردا احوال هارو نگاه میکنین از پیرانشهر میایم

captcha
= reload
حمیده | | 1397/03/12

سلام چندروزه از شهرستان زنگ میزنیم ولی کسی نیس ج بده پ چیکارکنیم

captcha
= reload
بهزاد | | 1397/01/23

سلام ببخشید شما تو بیمارستان نگاه نمیکنین؟

captcha
= reload
کبری | | 1397/01/23

شماره ساختمان بهاران برای نوبت دکتر اصلانی میخواستم کسی هست کمک کند

captcha
= reload
آیسانا | | 1397/01/14

با سلام و خسته نباشید من الان سه ماهه مرتب دارم چک میکنم از آقای دکتر اصلانی وقت بگیرم برای دخترم اما نیست یعنی چی؟

captcha
= reload

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.