لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
عدالاه
|
|
1404/12/22
سلام آقای دکتر، پسر م تازه به دنیا آمده. پای راستش مشکل داره، اگه الان جراحی نشه دیگه نمیتونه راه بره. میتونم بیارم پیش شما معاینه کنید؟
فاطمه
|
|
1404/06/28
دکتر نمونه که مادرم اول خدا بعد با ویزیت دکتر خوب شدن خدا سایتونو از سرما کم نکنه دکتر خوش اخلاق نعمته
مهدی
|
|
1402/05/21
یک دکتر نمونه، من کلاس دوم بودم ۹ سالم بود، لگنم مشکل داشت با عمل دکتر من کاملا خوب شدم، الان هیچ مشکلی ندارم. عالیی نیست رو دستش، آرزوی سلامتی دارم براشون
حامد
|
|
1402/02/14
سلام، آقای دکتر پسرم الان نزدیک 2 سالش هست، میاندوآب دکتر گفت قفسه سینه اش کمی فرورفتگی دارد، گفت بزرگ شد دچار تنگی نفس میشه. شما دراین مورد معاینه میکنید بیام؟ دخترم نیز از مریض های شما بود، ما راضی هستیم
نسرین
|
|
1402/02/05
سلام آقای دکتر، شما خار پاشنه نوجوان رو هم ویزیت میکنید و لطفا ویزیت رو اینترنتی کنید تا راحتتر بتونیم وقت بگیریم. ممنونم
امیر
|
|
1401/11/14
سلام پسرم cp هستش، ۱۴ سالشه و نتیجه ی زایمان سخت هست، مشکل جسمی داره و در دو زانو مشکل خیلی جدی داره، حدود ۳ ماه پیش که دکتر اصلانی رو بهم معرفی کردند با مراجعه بهشون و بعد از عکسها و آزمایشاتی که طی کردیم، دیروز دوتا زانوی پسرم رو همزمان جراحی کردند که حدود ۴ الی ۵ ساعت طول کشید، این در حالتیه که واقعا به ندرت دکتری همچین عملی رو انجام میده. کارشون واقعا عالیه، خودم به نوعی در رشته ی هنری کار میکنم ولی هنر واقعی رو در ایشون دیدم، ایشون جزء سه دکتر برتر ایران در این زمینه هستند، تنبلی نکنید و استارت این پروسه رو بزنید و به خدا توکل داشته باشید
مریم
|
|
1401/10/01
سلام، دکتر اصلانی واقعا دکتر ماهر و کار بلدی هست. من دخترم پاهاش کلاب فوت بود. از ده روزگی گچ گرفتن، کاملا خوب شد. شش سالگی هم تاندوم هاش رو عمل کرد و مثل یک بچه معمولی راه میره. خدا ازشون راضی باشه و هرچی میخوان خدا بهشون بده
زهرا
|
|
1401/06/30
سلام آقای دکتر خسته نباشید. ببخشید مزاحمتون میشم، میشه به غیرازمریض هایی که عمل میکنیدرو هم براشون امکان ویزیت توبیمارستان رو بدهید. چون مدت دوری ویزیت میدن برای مطبتتون، هم شاید افرادی باشندکه هزینه ی مطب ومسائل دیگه براشون سخت باشه. هم اینکه خانواده هازودتر بدونند که دردبچه شون چیه که زودتر اقدام کنند. ممنون ازلطفتون.
م
|
|
1401/05/25
بهترین دکتر هستن خدا بهشون طول عمر بده، هرکس بچه اش در مورد دست و پا مشکل داره مثلا مشکلات مادرزادی مثل کلاب فوت یا، در رفتگی لگن یا خمیدگی دست و... فقط پیش دکتر اصلانی ببره، ایشون دختر بچه کوچک منو درمان کردن، ایشالا هرچی از خدا میخوان بهشون بده
حسن
|
|
1400/10/26
سلام آقای دکتراصلانی دوسال پیش مادرم افتاده بود زانوش خیلی بدجور شکسته بود که به مراغه بناب ارومیه بردم گفتن باید پاشوببریم آما یه نفرمعرفی کرد دکترگنج پور آوردمش پیش دکتر اونم به شما معرفی کرد که عملش کردی والانس پاش خیلی خوب شده ممنونم از ضحماتتون
کبری
|
|
1400/06/27
سلام آقا دکتر من می خواهم شماره بگیرم برای پسرم گورک پا دارد تازگی درد زیادی دارد خواهش میکنم وقت بدید بیایم خدمتتان. ممنون خلیلی هستم
سلام خسته نباشین خانمم دوسال پیش پاش شکسته بود عمل رو خانم دکتر نیک مهر انجام داده بعد از دوسال متوجه شدیم جوش نخورده ۱۲سانت هم فاصله داره خانم دکتر نیک مهر واسه اقای امین مرادی نامه نوشته ولی بعد عکس و آزمایش اونم نامه نوشته واسه دکتر اصلانی ممنون میشم اگه جواب از دکتر اصلانی میگیریم کمکمون کنین
مهری
|
|
1399/12/02
سلام لطفاشماره مطب دکتراصلانی رو ثبت کنین
فاطمه
|
|
1399/11/08
سلام دختر من ۲سالشه راه نمیره برامون معرفی نامه داده دکترش ک بیاریمش پیش آقای دکتر.من چطور میتونم از مطبشون وقت بگیرم؟؟
زینب
|
|
1399/11/01
سلام نوبت دهی به صورت حضوریه و باید یه معارفی نامه از دکتر دیگه داشته باشید و حدودا برا ۳ ماه دیگه وقت میدن
دکتر خوبی هستن
خدا به همچنین پزشکایی عمربا عزت عطا کنه زندگی و آینده خیلی ها رو تغییر میدن 🌹🌹🌹🌹🌹
ابوالفضل
|
|
1399/04/18
سلام دکتر رزرومطب نداری نمیتونیم شماره بگیریم ممنون
رحیم
|
|
1399/02/10
دکتر اصلانی بهترین و با اخلاق ترین دکتری است که تو عمرم دیدم واقعاً مدیون دکتر هستم ایشون شش سال پیش آرنج پسر شش ساله ام را که بخاطر بی مسولیتی دکتر باز آور،که باید عمل میکرد ولی آتل بسته بود.وما بعد از شش ماه متوجه شدیم که مفصل آرنجش بزرگتر میشه .همه دکترهای تبریز عملش رو به عهده نگرفتن به خاطر تار های عصبی گفتن امکان داره بعدعمل این دستش حرکت نکنه.به یاری خدا دکتر اصلانی عمل کردن.وخوب شده.
طاهره
|
|
1398/11/30
متشکریم از دکتر عملش عالی بود
یلدا
|
|
1398/11/28
مطب آقای دکتر کجاست؟ کسی میدونه؟
ثنا
|
|
1398/11/20
بهترین پزشکی که تو عمرم دیدم من واقعا مدیون دکتر اصلانی هستم خداروشکر به لطف ایشون هر دو عملمم عالی پیش رفت کاری که از پزشکان دیگه نمیونست بر بیاد همیشه دعاشون میکنم خدا خیرشون بده واقعا از هر نظر پزشک عالی و فوق العاده ای هستن هر چقدر بگمم بازم کمه انشالله خدا پزشکایی مثل دکتر اصلانی و زیاد کنه یه دنیا ممنونم ازشون🌼🙏
ای نور
|
|
1398/11/06
سلام واقعا بسیار دکتر عالی هستن
افسانه
|
|
1398/09/26
عزیزان دکتر مطبش ساختمان بعاران هستش و فقط حضوری ویزیت میدن.یعنی گرفتم ویزتشون دردسر داره اما واقعا میارزه.دکتر جان پاینده باشی
افسانه
|
|
1398/09/26
ر نظر خودمو نمینوشتم احساس گناه میکردم واقعا جامعه به مهچین دکنرایی خیلی احتیاج داره.5 سال رفت و اومد دکتر کردم واسه دختر 5 سالم بخاطر دستش.اما دکترا همشون جوابایی متفاوتی میدادن.خدا دکتر اصلانی رو سرراهمون گذاشت.نمیدونم چی بگم از مهارتشون.الان 2ساله از عمل دخترم میگزره خیلی راضیم.خدا خیرش بده روز اخر خواستم دستشونو ماچ کنم نزاشتن.دکتر جان انشالله تنتون سالم باشه و هپیشه برقرار و دلشاد.
مهدیه
|
|
1398/09/23
درمانگاه بیمارستان شهدا تشریف نمیارن کاراموزهاشون ویزیت میکنن!!معمولا هم ارجاع میدن مطب آقای دکتر!!!برای ویزیت تو مطبم آنطور که متوجه شدم تا ۶ماهم وقت میدن! تو رو خدا یفکری برای بچه های مریض ما بکنید
محمود
|
|
1398/08/29
شماره مطب دکتر اصلانی هر کی داره بزاره ممنون
سجاد
|
|
1398/08/09
آقای دکتر مطب شما کجاست
حسینقلی
|
|
1398/07/28
نیار به نظر بنده نیست به امید خدا سلامت باشند دکتری حاذق و ماهر
کریم
|
|
1398/07/20
سلام من یک ماهه نتونستم نوبت بگیرم ازشهرستان میام میشه راهنمای کنیدممنون میشم
زهرا
|
|
1398/07/16
سلام ببخشید میخواستم ببینم آقای دکتر از ساعت چند تو مطب تشریف دارن و ویزیت میکنن برای فردا وقت گرفتیم برای ۸شب وقت دادن ؟
فرهاد
|
|
1398/07/14
سلام جناب دکتر اصلانی امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشید بدترین دوره زندگیم خبر دررفتگی لگن دخترم بود که اول خدا بعد با کمک شما بهبود یافته راه میره خوشحالیم رو مدیون شما هستم هر سالم میارم کنترل میکنین.الله سیزه جان سالغی ورسین
شبنم
|
|
1398/06/26
سلام جناب اقای دکتر اصلانی ازتون ممنونم هر دو پای دخترم هلیا کریم زاده خوب شده اول خدا دوم به لطف شما بهتره خیلی ممنون ازت وقتی دخترم خوشحاله دعا گویی شما میشم
سعیده
|
|
1398/06/26
ساعت چند مطب هستن وقتی حضوری بری وقت میدن اگه شماره تماس دارین بدین وقت بگیریم
تینا
|
|
1398/06/23
آقای دکتر من پام چرک کرده حالم خوب نیست.پام خیلی درد داره
فرهان
|
|
1398/05/27
شفا داک رو نصب کردیم و امکان رزرو هم هستش. اما نوشته اونایی که عمل شدن پذیرش میشن. ما برای اولین بار میخواییم مراجعه کنیم.
فرهان
|
|
1398/05/27
لطفا راهنمایی کنید:اونایی که برای اولین بار میخوان به آقای دکتر مراجعه کنند باید چکار کنن؟ چطوری نوبت بگیرن؟تو رزرو اینترنتی نوشته فقط اونایی که عمل شدن پذیرش میشن. این که نمیشه.لطفا جواب بدین.ما از شهرستان نمیتونیم که برای یه سوال بیاییم اونجا خیلی خیلی سخته.
سعید
|
|
1398/05/09
سلام در مورد سیستم ارجاع میشه توضیح بدید برای بار ؟؟؟
محمد
|
|
1398/04/22
تورو خدا نظرات رو دیگه سانسور نکنید بزارید مردم نظر واقعی شونو بنویسن الکی تعریف تمجید تاکی شعار تاکی دورویی هرچند میدونم اینم تایید نمیشه.
مهسان
|
|
1398/04/21
باسلام،من سامانه ثبت نام کردم ولی هربار میام نوبت دکتر حسین اصلانی رزرو کنم نوشته ظرفیت تکمیل.آیا نوبت دهی ماهانه انجام میشه؟رزرو نوبت تا تاریخی که نوبت میدن احتمالا چند روز طول میکشه؟آیا کسی به این سوال ها پاسخ میده؟ممنون میشم اگه جواب بدین.
باتشکر
آیناز
|
|
1398/04/20
خواهش میکنم بگید چطوری از دکتر اصلانی وقت بگیرم واجبه برا پسرم
فاطمه
|
|
1398/04/17
عالیه
فاطمه
|
|
1398/04/17
دریک کلمه دکتر اصلانی حرف نداره دکتر خیلی خوبیه خیلی
آرسام
|
|
1398/04/16
ببخشید باید چه روزهای نوبت بگیریم
آرسام
|
|
1398/04/16
خوب
آرسام
|
|
1398/04/16
خوب
آرسام
|
|
1398/04/16
خوب
آرسام
|
|
1398/04/16
خوب
آرسام
|
|
1398/04/15
خیلی خوب
لیلا
|
|
1398/04/14
سلام ببخشید مریضمون ماه پیش عمله شده پیش اقای دکتر اصلانی الان گفتن برای خارج کردن پلاتین برن دیگ ن شماره تماسی هس ک وقت بگیریم ن حضوری میتونیم بریم راهمون دوره باید چیکار کنم؟؟؟
فریبا
|
|
1398/03/27
عالی
فریبا
|
|
1398/03/27
دکترخیلی خوبی است ومتعهد
امیرمهدی
|
|
1398/02/23
سلام امیرمهدی خلیلزاده هستم راهمون دوره چطوره میتونم تاسر این ماه به دکتراصلانی مراجعه کنم
آسیه
|
|
1398/02/21
سلام و خسته نباشید ببخشید در هفته چند روز در مطب هستند دکتر اصلانی
سمانه
|
|
1398/02/05
ساختمان بهاران هستن آقای دکتر،ویزیتشون ۷ صبح گرفتیم، از ۹ شب تا ۵ صبح بیمارانو دیدن
سمانه
|
|
1398/02/05
سلام آقای دکتر،هر روزو شب دعاگوی شما هستم،الهی خیر دنیا و آخرتو ببینین،دخترم مثل روز اولش داره راه میره ،بینهایت ممنونم
علي
|
|
1398/01/25
سلام.ادرس وشماره تلفن مطب دکتر حسین اصلانی رو می خوام از ارومیه مزاحم می شم پسرم مشکل را رفتن داره
پروین
|
|
1398/01/16
سلام .شفاداک فقط برای بیماران عمل شده ویزیت میده من پسرمو میخوام (برای بار اول)بیارم ویزیت چجوری وقت بگیرم از شفاداک. ممنون میشم راهنماییم کنین
محمدحسن
|
|
1397/12/14
سلام.فقط افرادعمل شده را پذیرش میکنن.خوب نیس
مينا
|
|
1397/12/02
فقط دکتر کودکانه؟
رضا
|
|
1397/11/30
سلام خسته نباشید دکتر من نوبت گرفتم با وقتش بیام شهدا یا بیمارستان دیگه ای؟؟؟
رجب
|
|
1397/09/14
با سلام اقای دکتر لطف کنید شماره تماس مطب و ادرس را برای مراجعه کنندگان بگذارید تشکر
وحیده
|
|
1397/06/24
با سلام و خسته نباشید چطور میتونیم از آقای دکتر اصلانی وقت بگیریم خیلی ضروری خواهشن
مهر داد
|
|
1397/05/21
سلام دکتر نوبت دهی برای 3 / 6 / 97 کی جلو ش باز میشود
نگار
|
|
1397/04/02
سلام، از شهرستان تماس میگیرم برای ویزیت بیمار، اما راهم طولانی نمیتونم بیام برگردم، پس چطور نوبت بگیرم درمانگاه هم برای کسانی که عمل شدن، پس چکار کنیم
محمد میلاد
|
|
1397/04/02
فردا احوال هارو نگاه میکنین از پیرانشهر میایم
حمیده
|
|
1397/03/12
سلام چندروزه از شهرستان زنگ میزنیم ولی کسی نیس ج بده پ چیکارکنیم
بهزاد
|
|
1397/01/23
سلام ببخشید شما تو بیمارستان نگاه نمیکنین؟
کبری
|
|
1397/01/23
شماره ساختمان بهاران برای نوبت دکتر اصلانی میخواستم کسی هست کمک کند
آیسانا
|
|
1397/01/14
با سلام و خسته نباشید
من الان سه ماهه مرتب دارم چک میکنم از آقای دکتر اصلانی وقت بگیرم برای دخترم اما نیست
یعنی چی؟
نظرات بیماران دکتر حسین اصلانی
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
سلام آقای دکتر، پسر م تازه به دنیا آمده. پای راستش مشکل داره، اگه الان جراحی نشه دیگه نمیتونه راه بره. میتونم بیارم پیش شما معاینه کنید؟
دکتر نمونه که مادرم اول خدا بعد با ویزیت دکتر خوب شدن خدا سایتونو از سرما کم نکنه دکتر خوش اخلاق نعمته
یک دکتر نمونه، من کلاس دوم بودم ۹ سالم بود، لگنم مشکل داشت با عمل دکتر من کاملا خوب شدم، الان هیچ مشکلی ندارم. عالیی نیست رو دستش، آرزوی سلامتی دارم براشون
سلام، آقای دکتر پسرم الان نزدیک 2 سالش هست، میاندوآب دکتر گفت قفسه سینه اش کمی فرورفتگی دارد، گفت بزرگ شد دچار تنگی نفس میشه. شما دراین مورد معاینه میکنید بیام؟ دخترم نیز از مریض های شما بود، ما راضی هستیم
سلام آقای دکتر، شما خار پاشنه نوجوان رو هم ویزیت میکنید و لطفا ویزیت رو اینترنتی کنید تا راحتتر بتونیم وقت بگیریم. ممنونم
سلام پسرم cp هستش، ۱۴ سالشه و نتیجه ی زایمان سخت هست، مشکل جسمی داره و در دو زانو مشکل خیلی جدی داره، حدود ۳ ماه پیش که دکتر اصلانی رو بهم معرفی کردند با مراجعه بهشون و بعد از عکسها و آزمایشاتی که طی کردیم، دیروز دوتا زانوی پسرم رو همزمان جراحی کردند که حدود ۴ الی ۵ ساعت طول کشید، این در حالتیه که واقعا به ندرت دکتری همچین عملی رو انجام میده. کارشون واقعا عالیه، خودم به نوعی در رشته ی هنری کار میکنم ولی هنر واقعی رو در ایشون دیدم، ایشون جزء سه دکتر برتر ایران در این زمینه هستند، تنبلی نکنید و استارت این پروسه رو بزنید و به خدا توکل داشته باشید
سلام، دکتر اصلانی واقعا دکتر ماهر و کار بلدی هست. من دخترم پاهاش کلاب فوت بود. از ده روزگی گچ گرفتن، کاملا خوب شد. شش سالگی هم تاندوم هاش رو عمل کرد و مثل یک بچه معمولی راه میره. خدا ازشون راضی باشه و هرچی میخوان خدا بهشون بده
سلام آقای دکتر خسته نباشید. ببخشید مزاحمتون میشم، میشه به غیرازمریض هایی که عمل میکنیدرو هم براشون امکان ویزیت توبیمارستان رو بدهید. چون مدت دوری ویزیت میدن برای مطبتتون، هم شاید افرادی باشندکه هزینه ی مطب ومسائل دیگه براشون سخت باشه. هم اینکه خانواده هازودتر بدونند که دردبچه شون چیه که زودتر اقدام کنند. ممنون ازلطفتون.
بهترین دکتر هستن خدا بهشون طول عمر بده، هرکس بچه اش در مورد دست و پا مشکل داره مثلا مشکلات مادرزادی مثل کلاب فوت یا، در رفتگی لگن یا خمیدگی دست و... فقط پیش دکتر اصلانی ببره، ایشون دختر بچه کوچک منو درمان کردن، ایشالا هرچی از خدا میخوان بهشون بده
سلام آقای دکتراصلانی دوسال پیش مادرم افتاده بود زانوش خیلی بدجور شکسته بود که به مراغه بناب ارومیه بردم گفتن باید پاشوببریم آما یه نفرمعرفی کرد دکترگنج پور آوردمش پیش دکتر اونم به شما معرفی کرد که عملش کردی والانس پاش خیلی خوب شده ممنونم از ضحماتتون
سلام آقا دکتر من می خواهم شماره بگیرم برای پسرم گورک پا دارد تازگی درد زیادی دارد خواهش میکنم وقت بدید بیایم خدمتتان. ممنون خلیلی هستم
سلام.دکتر مطب کدوم روزا تشریف دارین ؟ممنون میشم جواب بدین.
فقط واسه کودکان عمل میکنه
سلام خسته نباشین خانمم دوسال پیش پاش شکسته بود عمل رو خانم دکتر نیک مهر انجام داده بعد از دوسال متوجه شدیم جوش نخورده ۱۲سانت هم فاصله داره خانم دکتر نیک مهر واسه اقای امین مرادی نامه نوشته ولی بعد عکس و آزمایش اونم نامه نوشته واسه دکتر اصلانی ممنون میشم اگه جواب از دکتر اصلانی میگیریم کمکمون کنین
سلام لطفاشماره مطب دکتراصلانی رو ثبت کنین
سلام دختر من ۲سالشه راه نمیره برامون معرفی نامه داده دکترش ک بیاریمش پیش آقای دکتر.من چطور میتونم از مطبشون وقت بگیرم؟؟
سلام نوبت دهی به صورت حضوریه و باید یه معارفی نامه از دکتر دیگه داشته باشید و حدودا برا ۳ ماه دیگه وقت میدن دکتر خوبی هستن خدا به همچنین پزشکایی عمربا عزت عطا کنه زندگی و آینده خیلی ها رو تغییر میدن 🌹🌹🌹🌹🌹
سلام دکتر رزرومطب نداری نمیتونیم شماره بگیریم ممنون
دکتر اصلانی بهترین و با اخلاق ترین دکتری است که تو عمرم دیدم واقعاً مدیون دکتر هستم ایشون شش سال پیش آرنج پسر شش ساله ام را که بخاطر بی مسولیتی دکتر باز آور،که باید عمل میکرد ولی آتل بسته بود.وما بعد از شش ماه متوجه شدیم که مفصل آرنجش بزرگتر میشه .همه دکترهای تبریز عملش رو به عهده نگرفتن به خاطر تار های عصبی گفتن امکان داره بعدعمل این دستش حرکت نکنه.به یاری خدا دکتر اصلانی عمل کردن.وخوب شده.
متشکریم از دکتر عملش عالی بود
مطب آقای دکتر کجاست؟ کسی میدونه؟
بهترین پزشکی که تو عمرم دیدم من واقعا مدیون دکتر اصلانی هستم خداروشکر به لطف ایشون هر دو عملمم عالی پیش رفت کاری که از پزشکان دیگه نمیونست بر بیاد همیشه دعاشون میکنم خدا خیرشون بده واقعا از هر نظر پزشک عالی و فوق العاده ای هستن هر چقدر بگمم بازم کمه انشالله خدا پزشکایی مثل دکتر اصلانی و زیاد کنه یه دنیا ممنونم ازشون🌼🙏
سلام واقعا بسیار دکتر عالی هستن
عزیزان دکتر مطبش ساختمان بعاران هستش و فقط حضوری ویزیت میدن.یعنی گرفتم ویزتشون دردسر داره اما واقعا میارزه.دکتر جان پاینده باشی
ر نظر خودمو نمینوشتم احساس گناه میکردم واقعا جامعه به مهچین دکنرایی خیلی احتیاج داره.5 سال رفت و اومد دکتر کردم واسه دختر 5 سالم بخاطر دستش.اما دکترا همشون جوابایی متفاوتی میدادن.خدا دکتر اصلانی رو سرراهمون گذاشت.نمیدونم چی بگم از مهارتشون.الان 2ساله از عمل دخترم میگزره خیلی راضیم.خدا خیرش بده روز اخر خواستم دستشونو ماچ کنم نزاشتن.دکتر جان انشالله تنتون سالم باشه و هپیشه برقرار و دلشاد.
درمانگاه بیمارستان شهدا تشریف نمیارن کاراموزهاشون ویزیت میکنن!!معمولا هم ارجاع میدن مطب آقای دکتر!!!برای ویزیت تو مطبم آنطور که متوجه شدم تا ۶ماهم وقت میدن! تو رو خدا یفکری برای بچه های مریض ما بکنید
شماره مطب دکتر اصلانی هر کی داره بزاره ممنون
آقای دکتر مطب شما کجاست
نیار به نظر بنده نیست به امید خدا سلامت باشند دکتری حاذق و ماهر
سلام من یک ماهه نتونستم نوبت بگیرم ازشهرستان میام میشه راهنمای کنیدممنون میشم
سلام ببخشید میخواستم ببینم آقای دکتر از ساعت چند تو مطب تشریف دارن و ویزیت میکنن برای فردا وقت گرفتیم برای ۸شب وقت دادن ؟
سلام جناب دکتر اصلانی امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشید بدترین دوره زندگیم خبر دررفتگی لگن دخترم بود که اول خدا بعد با کمک شما بهبود یافته راه میره خوشحالیم رو مدیون شما هستم هر سالم میارم کنترل میکنین.الله سیزه جان سالغی ورسین
سلام جناب اقای دکتر اصلانی ازتون ممنونم هر دو پای دخترم هلیا کریم زاده خوب شده اول خدا دوم به لطف شما بهتره خیلی ممنون ازت وقتی دخترم خوشحاله دعا گویی شما میشم
ساعت چند مطب هستن وقتی حضوری بری وقت میدن اگه شماره تماس دارین بدین وقت بگیریم
آقای دکتر من پام چرک کرده حالم خوب نیست.پام خیلی درد داره
شفا داک رو نصب کردیم و امکان رزرو هم هستش. اما نوشته اونایی که عمل شدن پذیرش میشن. ما برای اولین بار میخواییم مراجعه کنیم.
لطفا راهنمایی کنید:اونایی که برای اولین بار میخوان به آقای دکتر مراجعه کنند باید چکار کنن؟ چطوری نوبت بگیرن؟تو رزرو اینترنتی نوشته فقط اونایی که عمل شدن پذیرش میشن. این که نمیشه.لطفا جواب بدین.ما از شهرستان نمیتونیم که برای یه سوال بیاییم اونجا خیلی خیلی سخته.
سلام در مورد سیستم ارجاع میشه توضیح بدید برای بار ؟؟؟
تورو خدا نظرات رو دیگه سانسور نکنید بزارید مردم نظر واقعی شونو بنویسن الکی تعریف تمجید تاکی شعار تاکی دورویی هرچند میدونم اینم تایید نمیشه.
باسلام،من سامانه ثبت نام کردم ولی هربار میام نوبت دکتر حسین اصلانی رزرو کنم نوشته ظرفیت تکمیل.آیا نوبت دهی ماهانه انجام میشه؟رزرو نوبت تا تاریخی که نوبت میدن احتمالا چند روز طول میکشه؟آیا کسی به این سوال ها پاسخ میده؟ممنون میشم اگه جواب بدین. باتشکر
خواهش میکنم بگید چطوری از دکتر اصلانی وقت بگیرم واجبه برا پسرم
عالیه
دریک کلمه دکتر اصلانی حرف نداره دکتر خیلی خوبیه خیلی
ببخشید باید چه روزهای نوبت بگیریم
خوب
خوب
خوب
خوب
خیلی خوب
سلام ببخشید مریضمون ماه پیش عمله شده پیش اقای دکتر اصلانی الان گفتن برای خارج کردن پلاتین برن دیگ ن شماره تماسی هس ک وقت بگیریم ن حضوری میتونیم بریم راهمون دوره باید چیکار کنم؟؟؟
عالی
دکترخیلی خوبی است ومتعهد
سلام امیرمهدی خلیلزاده هستم راهمون دوره چطوره میتونم تاسر این ماه به دکتراصلانی مراجعه کنم
سلام و خسته نباشید ببخشید در هفته چند روز در مطب هستند دکتر اصلانی
ساختمان بهاران هستن آقای دکتر،ویزیتشون ۷ صبح گرفتیم، از ۹ شب تا ۵ صبح بیمارانو دیدن
سلام آقای دکتر،هر روزو شب دعاگوی شما هستم،الهی خیر دنیا و آخرتو ببینین،دخترم مثل روز اولش داره راه میره ،بینهایت ممنونم
سلام.ادرس وشماره تلفن مطب دکتر حسین اصلانی رو می خوام از ارومیه مزاحم می شم پسرم مشکل را رفتن داره
سلام .شفاداک فقط برای بیماران عمل شده ویزیت میده من پسرمو میخوام (برای بار اول)بیارم ویزیت چجوری وقت بگیرم از شفاداک. ممنون میشم راهنماییم کنین
سلام.فقط افرادعمل شده را پذیرش میکنن.خوب نیس
فقط دکتر کودکانه؟
سلام خسته نباشید دکتر من نوبت گرفتم با وقتش بیام شهدا یا بیمارستان دیگه ای؟؟؟
با سلام اقای دکتر لطف کنید شماره تماس مطب و ادرس را برای مراجعه کنندگان بگذارید تشکر
با سلام و خسته نباشید چطور میتونیم از آقای دکتر اصلانی وقت بگیریم خیلی ضروری خواهشن
سلام دکتر نوبت دهی برای 3 / 6 / 97 کی جلو ش باز میشود
سلام، از شهرستان تماس میگیرم برای ویزیت بیمار، اما راهم طولانی نمیتونم بیام برگردم، پس چطور نوبت بگیرم درمانگاه هم برای کسانی که عمل شدن، پس چکار کنیم
فردا احوال هارو نگاه میکنین از پیرانشهر میایم
سلام چندروزه از شهرستان زنگ میزنیم ولی کسی نیس ج بده پ چیکارکنیم
سلام ببخشید شما تو بیمارستان نگاه نمیکنین؟
شماره ساختمان بهاران برای نوبت دکتر اصلانی میخواستم کسی هست کمک کند
با سلام و خسته نباشید من الان سه ماهه مرتب دارم چک میکنم از آقای دکتر اصلانی وقت بگیرم برای دخترم اما نیست یعنی چی؟
برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.