محمد موسوی
دکتر محمد موسوی

نظرات بیماران دکتر محمد موسوی

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.

مصطفی | | 1405/01/28

سلام، دکتر باسواد، متخصص، خوش اخلاق و خوبی هستن. انشالله همیشه سلامت و موفق باشند.

captcha
= reload
مهربان | | 1405/01/16

دکتر با حوصله و باسوادی هستن، خدا بهشون سلامتی بده.

captcha
= reload
فاضل | | 1404/10/24

واقعا یک دکتر تمام عیار هستند، خدا نگهدارش باشه از همه لحاظ عالی هستند.

captcha
= reload
رباب | | 1404/09/16

سلام،اقای دکتر دست خداست روی زمین،باسواد ترین،با اخلاق ترین......

captcha
= reload
اسماعیل | | 1404/03/27

خیلی متین و با دانش هستن ایشون

captcha
= reload
خلیل | | 1404/02/29

بهترین و با سوادترین، مهربونترین دکتری که میشناسم. خدا بهشون عمر با عزت عطا کنه. تنشون سلامت، لبشون همیشه خندون

captcha
= reload
رقیه | | 1404/01/21

عزیزانی که شماره ارتباطی که بشه با دکتر در تماس بود در روزهای غیر کاری ایشون، ممنون و دعاگوتون میشم کمکم کنید، به تمام سایتها و بیمارستان ها سرچ زدم، موفق نشدم، جز آدرس مطب و شماره مطب اطلاعات بدست بیارم. مادرم حالش زیاد خوب نیست، می خواستم امروز و فردا دکتر موسوی ببینیدش. کسی از عزیزان هستن که بگن کدام بیمارستان میشه دکتر رو پیدا کرد و وقت گرفت؟ زمان برام خیلی ضروری..

captcha
= reload
رقیه | | 1404/01/21

سلام، با اخلاق ترین و دلسوزترین دکتر که به جرئت میتونم بگم در آذربایجان دیدم. بهترین مشاور و هم درد، هم برای مریض و هم همراه مریض. مادرم دو سال تحت درمان و تجویز داروهای ایشون و دوبار آنژیو شده، با وجود ریسک آنژیو، به لطف خدا و دست های شفابخش دکتر تا امروز الحمدلله سلامتیش حاصل شده.🤲 خیر دنیا و آخرت و سلامتی و طول عمر باعزت هم به خودشون و عزیزانشون از خدای مهربونم آرزومندم. خدایا شکرت به وجود نعمت همچین پزشکان دلسوز..

captcha
= reload
محمد | | 1403/08/29

بهترین پزشک و با اخلاق ترین و با سوادتربن هستند. (محمد حاجی حسینلو از خوی، روستای بدل آباد)

captcha
= reload
مهسا | | 1403/08/10

بهترین دکتر

captcha
= reload
رامین | | 1403/06/07

بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر هستند.

captcha
= reload
دانیال | | 1403/05/02

بسیار کار بلد و محترم🌹

captcha
= reload
زیبا | | 1403/01/28

خیلی دکتر خوش اخلاقی هستن، هر چی بپرسی با کمال احترام جواب میدن. خیلی صبور هستن. خدا اجرشون بده

captcha
= reload
امید | | 1402/12/16

سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر موسوی عزیز. واقعا موندم اون شبی رو که به هر دری میزدم تا پدرم رو از مرگ نجات بدم چطوری توصیف کنم که اون خانم دکتر متخصص مغز و اعصابی که یک عمر ناله نفرینش میکنم و خواهم کرد، یک بیمار رو با تمام علائم سکته مغزی رو تو اولین و طلایی ترین فرصتی که اورژانس رسونده بیمارستان و اون رو با تشخیص مسمومیت غذایی دستور ترخیصش رو میده و به اجبار خود همراهان بیمار مبنی بر اینکه بیمارمون تمام علائم سکته مغزی همه رو داره و خطرناکه ترخیصش کنیم، همونجوری روی تخت اورژانس رها میکنه و میزاره تا فرصت طلایی بیمار برای نجات دادنش سپری بشه و سکته های پی در پی بیمار رو به حالت کُما ببره و بعد از ۲۰ ساعت با وقاهت تمام بیاد بالا سر مریضش و بگه که کاری از دستمون بر نمیاد و تا ۳ ساعت دیگه راه های تنفسیش هم میزنه میبنده و مریض تموم میکنه. خدا لعنت کنه آدم های بی وجدانی که ذره ای جون آدم ها براشون اهمیتی نداره؛ بعد اون وقت هستن بزرگ مردانی مثل آقای دکتر موسوی که (خدا اون شب رو واسه هیچ بنی بشری قسمت نکنه) همون شب همون لحظه ساعت ۱۲:۳۰ نصف شب زنگ زدم بهشون حتی انقدر لطف کردن و اجازه ندادن که فیلم ام آر آی رو براشون بفرستم تا ببینن صلاح هست که با رضایت شخصی بیمار رو منقل کنیم یا نه، و فرمودن که خیلی زود بردارین مریض رو بیارین تبریز، وای خدا داشتم دقیقه هارو میشمردم. زود راه افتادیم و با اون وضع بیمار رو آوردیم تبریز و به لطف خدا و تلاش های بی دریغ ایشون که خودشون رو صبح زود رسوندن اورژانس بیمارستان و پدرم رو از مرگ حتمی به لطف پروردگار نجات دادن و ما الان تک تک نفس های عزیزمون رو اول خدا بعد به ایشون مدیونیم و واقعا نمیدونم که چطوری قابل جبران هست. من خودم خدا توفیق عطا کرده تو بخش درمان مشغول هستم و با اکثر پزشک ها در ارتباط هستم و واقعا انگشت شمار هستن پزشکانی با این سطح علمی و وجدان کاری و انسان دوستانه. به نظرتون همچین انسان هایی قابل ستایش نیستن و نباید تا عمر داریم مدیونشون باشیم و دعا گوی خودشون و عزیزانشون؟ درود بر شرفت مرد بزرگ🌹

captcha
= reload
حسن | | 1402/09/15

سلام و وقت بخیر. از آقای دکتر هر چی بخواییم تعریف کنیم کم گفتیم. خدا اجرشون بده، دکتر با سواد و فوق العاده خوش اخلاق

captcha
= reload
سکینه | | 1402/03/04

بهترین و حاذق ترین پزشک منطقه آذربایجان شرقی🧿🧿 با تجربه 💯 زندگی پدر و مادرم رو مدیون دکتر موسوی عزیز هستم💚💚

captcha
= reload
آراز | | 1402/01/24

با توجه به شغلم که معلم هستم، با افراد مختلفی با شغل ها و خلقیات و بعد شخصیتی متفاوتی برخورد کردم و به جرات میتونم اذعان کنم دکتر موسوی عزیز یک انسان خاص هستند، چه از بعد شغلی و چه اخلاقی. امیدوارم همیشه شاد و بهروز باشن

captcha
= reload
الهام | | 1402/01/17

آرامش دوباره زندگی را مدیون ایشان هستیم

captcha
= reload
زهرا | | 1401/12/16

فقط در یک کلام عالی

captcha
= reload
نازیلا | | 1401/11/26

آقای موسوی، با علم، با اخلاق، با فهم، با استعداد، با تجربه و از همه مهمتر واقعا معالج هستن. دکتر باید تو ذاتش هم شفا بخشی باشه. وقعا حلالت باشه آقای دکتر موسوی

captcha
= reload
حسين | | 1401/11/24

دکتر موسوی یدونه هستش. یک دکتر که بر خلاف بیشتر دکترها که برای پول هر کاری میکنن، دکتر موسوی به چیزی که فکر نمیکنه پول هستش. و واقعا یدونه هست. هم کارش، هم اخلاقش، واقعا خدا هر چی میخواد بهش بده، فقط این رو میتونم بگم

captcha
= reload
مدینه | | 1401/11/06

خیلی مهربون و دوست داشتنی

captcha
= reload
مریم | | 1401/11/06

سلام، دکتر تشخیص فوق‌العاده دقیق و درمان بسیار مناسبی دارند. انشالله همیشه پایدار باشند

captcha
= reload
غلامحسین | | 1401/11/03

سلام. واقعا دکتر با اخلاق و مهربان و خوش اخلاق. خدا حفظشون کنه. ازشون ممنون بخاطر پدرم

captcha
= reload
نیر | | 1401/09/04

به نظر من آقای دکتر دست خداست روی زمین

captcha
= reload
بایرام | | 1401/07/18

دکتر موسوی، دست خدا در زمین، برای شفای مریضها هستند. خداوند حفظشون کنه، هم اخلاق مدار، هم متخصص در کارشون.

captcha
= reload
صمد | | 1401/02/10

دکتر خوبی است من مریضی حادی داشتم به لطف خدا و دکتر خوب شدم اخلاق خوبی هم داره

captcha
= reload
مریم | | 1400/10/28

سلام،واقعاهرچقدر انسان در باره شخصیت و اخلاق وحاذق بودن این فرشته الهی بگه کم گفته،خداوندیارونگهدارش باشد.انشاالله حبیب قدسیان

captcha
= reload
امی | | 1400/10/23

سلام خیلی دکتر مهربان وبا اخلاق و دلسوز هستند ازش ممنونم خدا حفظش کنه❤❤❤

captcha
= reload
علیرضا | | 1400/09/06

دوستان شعارنمیدم من سکته ناقص زدم با یک تلفن اورژانس منو acuارتش بستری کردن ۴روز بادارو و آمپول برگشتم روز اول یطرفم بی حس شده بود الانم بهترم دکترواقعاخوش اخلاق و به بیمارامیدمیده خداحفظش کنه من که یک دنیاازش راضی هستم و صحت سلامتی خودم بدست اوردم اول خدابعد مدیون آقای دکترم باتشکر خانمحمدی ازپرسنل ارتش

captcha
= reload
رضا | | 1400/08/28

کردار نیک پندار نیک وگفتار نیک به علاوه تخصص عالی از خصوصیات جناب اقای دکتر موسوی بشمار میرود ....

captcha
= reload
حسن | | 1400/08/27

با سلام مطلب دکتر کجا هست .کسی شماره مطبش را داره؟

captcha
= reload
محمد | | 1400/07/23

خیلی با معرفت و خوش اخلاق خدا حفظش کنه

captcha
= reload
حمید | | 1400/07/14

خیلی دوستش دارم ازش ممنون به خاطر پدرم امیدوارم همیشه تنی سالم ♥️♥️♥️

captcha
= reload
نجیبه | | 1400/07/09

سلام خیلی خیلی دکتر با اخلاقی هستن با بیمار مدارا میکنن خدا حفظشون کنه

captcha
= reload

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.