لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
مصطفی
|
|
1405/01/28
سلام، دکتر باسواد، متخصص، خوش اخلاق و خوبی هستن. انشالله همیشه سلامت و موفق باشند.
مهربان
|
|
1405/01/16
دکتر با حوصله و باسوادی هستن، خدا بهشون سلامتی بده.
فاضل
|
|
1404/10/24
واقعا یک دکتر تمام عیار هستند، خدا نگهدارش باشه از همه لحاظ عالی هستند.
رباب
|
|
1404/09/16
سلام،اقای دکتر دست خداست روی زمین،باسواد ترین،با اخلاق ترین......
اسماعیل
|
|
1404/03/27
خیلی متین و با دانش هستن ایشون
خلیل
|
|
1404/02/29
بهترین و با سوادترین، مهربونترین دکتری که میشناسم. خدا بهشون عمر با عزت عطا کنه. تنشون سلامت، لبشون همیشه خندون
رقیه
|
|
1404/01/21
عزیزانی که شماره ارتباطی که بشه با دکتر در تماس بود در روزهای غیر کاری ایشون، ممنون و دعاگوتون میشم کمکم کنید، به تمام سایتها و بیمارستان ها سرچ زدم، موفق نشدم، جز آدرس مطب و شماره مطب اطلاعات بدست بیارم. مادرم حالش زیاد خوب نیست، می خواستم امروز و فردا دکتر موسوی ببینیدش. کسی از عزیزان هستن که بگن کدام بیمارستان میشه دکتر رو پیدا کرد و وقت گرفت؟ زمان برام خیلی ضروری..
رقیه
|
|
1404/01/21
سلام، با اخلاق ترین و دلسوزترین دکتر که به جرئت میتونم بگم در آذربایجان دیدم. بهترین مشاور و هم درد، هم برای مریض و هم همراه مریض. مادرم دو سال تحت درمان و تجویز داروهای ایشون و دوبار آنژیو شده، با وجود ریسک آنژیو، به لطف خدا و دست های شفابخش دکتر تا امروز الحمدلله سلامتیش حاصل شده.🤲 خیر دنیا و آخرت و سلامتی و طول عمر باعزت هم به خودشون و عزیزانشون از خدای مهربونم آرزومندم. خدایا شکرت به وجود نعمت همچین پزشکان دلسوز..
محمد
|
|
1403/08/29
بهترین پزشک و با اخلاق ترین و با سوادتربن هستند. (محمد حاجی حسینلو از خوی، روستای بدل آباد)
مهسا
|
|
1403/08/10
بهترین دکتر
رامین
|
|
1403/06/07
بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر هستند.
دانیال
|
|
1403/05/02
بسیار کار بلد و محترم🌹
زیبا
|
|
1403/01/28
خیلی دکتر خوش اخلاقی هستن، هر چی بپرسی با کمال احترام جواب میدن. خیلی صبور هستن. خدا اجرشون بده
امید
|
|
1402/12/16
سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر موسوی عزیز. واقعا موندم اون شبی رو که به هر دری میزدم تا پدرم رو از مرگ نجات بدم چطوری توصیف کنم که اون خانم دکتر متخصص مغز و اعصابی که یک عمر ناله نفرینش میکنم و خواهم کرد، یک بیمار رو با تمام علائم سکته مغزی رو تو اولین و طلایی ترین فرصتی که اورژانس رسونده بیمارستان و اون رو با تشخیص مسمومیت غذایی دستور ترخیصش رو میده و به اجبار خود همراهان بیمار مبنی بر اینکه بیمارمون تمام علائم سکته مغزی همه رو داره و خطرناکه ترخیصش کنیم، همونجوری روی تخت اورژانس رها میکنه و میزاره تا فرصت طلایی بیمار برای نجات دادنش سپری بشه و سکته های پی در پی بیمار رو به حالت کُما ببره و بعد از ۲۰ ساعت با وقاهت تمام بیاد بالا سر مریضش و بگه که کاری از دستمون بر نمیاد و تا ۳ ساعت دیگه راه های تنفسیش هم میزنه میبنده و مریض تموم میکنه. خدا لعنت کنه آدم های بی وجدانی که ذره ای جون آدم ها براشون اهمیتی نداره؛ بعد اون وقت هستن بزرگ مردانی مثل آقای دکتر موسوی که (خدا اون شب رو واسه هیچ بنی بشری قسمت نکنه) همون شب همون لحظه ساعت ۱۲:۳۰ نصف شب زنگ زدم بهشون حتی انقدر لطف کردن و اجازه ندادن که فیلم ام آر آی رو براشون بفرستم تا ببینن صلاح هست که با رضایت شخصی بیمار رو منقل کنیم یا نه، و فرمودن که خیلی زود بردارین مریض رو بیارین تبریز، وای خدا داشتم دقیقه هارو میشمردم. زود راه افتادیم و با اون وضع بیمار رو آوردیم تبریز و به لطف خدا و تلاش های بی دریغ ایشون که خودشون رو صبح زود رسوندن اورژانس بیمارستان و پدرم رو از مرگ حتمی به لطف پروردگار نجات دادن و ما الان تک تک نفس های عزیزمون رو اول خدا بعد به ایشون مدیونیم و واقعا نمیدونم که چطوری قابل جبران هست. من خودم خدا توفیق عطا کرده تو بخش درمان مشغول هستم و با اکثر پزشک ها در ارتباط هستم و واقعا انگشت شمار هستن پزشکانی با این سطح علمی و وجدان کاری و انسان دوستانه. به نظرتون همچین انسان هایی قابل ستایش نیستن و نباید تا عمر داریم مدیونشون باشیم و دعا گوی خودشون و عزیزانشون؟ درود بر شرفت مرد بزرگ🌹
حسن
|
|
1402/09/15
سلام و وقت بخیر. از آقای دکتر هر چی بخواییم تعریف کنیم کم گفتیم. خدا اجرشون بده، دکتر با سواد و فوق العاده خوش اخلاق
سکینه
|
|
1402/03/04
بهترین و حاذق ترین پزشک منطقه آذربایجان شرقی🧿🧿 با تجربه 💯 زندگی پدر و مادرم رو مدیون دکتر موسوی عزیز هستم💚💚
آراز
|
|
1402/01/24
با توجه به شغلم که معلم هستم، با افراد مختلفی با شغل ها و خلقیات و بعد شخصیتی متفاوتی برخورد کردم و به جرات میتونم اذعان کنم دکتر موسوی عزیز یک انسان خاص هستند، چه از بعد شغلی و چه اخلاقی. امیدوارم همیشه شاد و بهروز باشن
الهام
|
|
1402/01/17
آرامش دوباره زندگی را مدیون ایشان هستیم
زهرا
|
|
1401/12/16
فقط در یک کلام عالی
نازیلا
|
|
1401/11/26
آقای موسوی، با علم، با اخلاق، با فهم، با استعداد، با تجربه و از همه مهمتر واقعا معالج هستن. دکتر باید تو ذاتش هم شفا بخشی باشه. وقعا حلالت باشه آقای دکتر موسوی
حسين
|
|
1401/11/24
دکتر موسوی یدونه هستش. یک دکتر که بر خلاف بیشتر دکترها که برای پول هر کاری میکنن، دکتر موسوی به چیزی که فکر نمیکنه پول هستش. و واقعا یدونه هست. هم کارش، هم اخلاقش، واقعا خدا هر چی میخواد بهش بده، فقط این رو میتونم بگم
مدینه
|
|
1401/11/06
خیلی مهربون و دوست داشتنی
مریم
|
|
1401/11/06
سلام، دکتر تشخیص فوقالعاده دقیق و درمان بسیار مناسبی دارند. انشالله همیشه پایدار باشند
غلامحسین
|
|
1401/11/03
سلام. واقعا دکتر با اخلاق و مهربان و خوش اخلاق. خدا حفظشون کنه. ازشون ممنون بخاطر پدرم
نیر
|
|
1401/09/04
به نظر من آقای دکتر دست خداست روی زمین
بایرام
|
|
1401/07/18
دکتر موسوی، دست خدا در زمین، برای شفای مریضها هستند. خداوند حفظشون کنه، هم اخلاق مدار، هم متخصص در کارشون.
صمد
|
|
1401/02/10
دکتر خوبی است من مریضی حادی داشتم به لطف خدا و دکتر خوب شدم اخلاق خوبی هم داره
مریم
|
|
1400/10/28
سلام،واقعاهرچقدر انسان در باره شخصیت و اخلاق وحاذق بودن این فرشته الهی بگه کم گفته،خداوندیارونگهدارش باشد.انشاالله حبیب قدسیان
امی
|
|
1400/10/23
سلام خیلی دکتر مهربان وبا اخلاق و دلسوز هستند ازش ممنونم خدا حفظش کنه❤❤❤
علیرضا
|
|
1400/09/06
دوستان شعارنمیدم من سکته ناقص زدم با یک تلفن اورژانس منو acuارتش بستری کردن ۴روز بادارو و آمپول برگشتم روز اول یطرفم بی حس شده بود الانم بهترم دکترواقعاخوش اخلاق و به بیمارامیدمیده خداحفظش کنه من که یک دنیاازش راضی هستم و صحت سلامتی خودم بدست اوردم اول خدابعد مدیون آقای دکترم باتشکر خانمحمدی ازپرسنل ارتش
رضا
|
|
1400/08/28
کردار نیک پندار نیک وگفتار نیک به علاوه تخصص عالی از خصوصیات جناب اقای دکتر موسوی بشمار میرود ....
حسن
|
|
1400/08/27
با سلام مطلب دکتر کجا هست .کسی شماره مطبش را داره؟
محمد
|
|
1400/07/23
خیلی با معرفت و خوش اخلاق خدا حفظش کنه
حمید
|
|
1400/07/14
خیلی دوستش دارم ازش ممنون به خاطر پدرم
امیدوارم همیشه تنی سالم ♥️♥️♥️
نجیبه
|
|
1400/07/09
سلام
خیلی خیلی دکتر با اخلاقی هستن
با بیمار مدارا میکنن خدا حفظشون کنه
نظرات بیماران دکتر محمد موسوی
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
سلام، دکتر باسواد، متخصص، خوش اخلاق و خوبی هستن. انشالله همیشه سلامت و موفق باشند.
دکتر با حوصله و باسوادی هستن، خدا بهشون سلامتی بده.
واقعا یک دکتر تمام عیار هستند، خدا نگهدارش باشه از همه لحاظ عالی هستند.
سلام،اقای دکتر دست خداست روی زمین،باسواد ترین،با اخلاق ترین......
خیلی متین و با دانش هستن ایشون
بهترین و با سوادترین، مهربونترین دکتری که میشناسم. خدا بهشون عمر با عزت عطا کنه. تنشون سلامت، لبشون همیشه خندون
عزیزانی که شماره ارتباطی که بشه با دکتر در تماس بود در روزهای غیر کاری ایشون، ممنون و دعاگوتون میشم کمکم کنید، به تمام سایتها و بیمارستان ها سرچ زدم، موفق نشدم، جز آدرس مطب و شماره مطب اطلاعات بدست بیارم. مادرم حالش زیاد خوب نیست، می خواستم امروز و فردا دکتر موسوی ببینیدش. کسی از عزیزان هستن که بگن کدام بیمارستان میشه دکتر رو پیدا کرد و وقت گرفت؟ زمان برام خیلی ضروری..
سلام، با اخلاق ترین و دلسوزترین دکتر که به جرئت میتونم بگم در آذربایجان دیدم. بهترین مشاور و هم درد، هم برای مریض و هم همراه مریض. مادرم دو سال تحت درمان و تجویز داروهای ایشون و دوبار آنژیو شده، با وجود ریسک آنژیو، به لطف خدا و دست های شفابخش دکتر تا امروز الحمدلله سلامتیش حاصل شده.🤲 خیر دنیا و آخرت و سلامتی و طول عمر باعزت هم به خودشون و عزیزانشون از خدای مهربونم آرزومندم. خدایا شکرت به وجود نعمت همچین پزشکان دلسوز..
بهترین پزشک و با اخلاق ترین و با سوادتربن هستند. (محمد حاجی حسینلو از خوی، روستای بدل آباد)
بهترین دکتر
بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر هستند.
بسیار کار بلد و محترم🌹
خیلی دکتر خوش اخلاقی هستن، هر چی بپرسی با کمال احترام جواب میدن. خیلی صبور هستن. خدا اجرشون بده
سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر موسوی عزیز. واقعا موندم اون شبی رو که به هر دری میزدم تا پدرم رو از مرگ نجات بدم چطوری توصیف کنم که اون خانم دکتر متخصص مغز و اعصابی که یک عمر ناله نفرینش میکنم و خواهم کرد، یک بیمار رو با تمام علائم سکته مغزی رو تو اولین و طلایی ترین فرصتی که اورژانس رسونده بیمارستان و اون رو با تشخیص مسمومیت غذایی دستور ترخیصش رو میده و به اجبار خود همراهان بیمار مبنی بر اینکه بیمارمون تمام علائم سکته مغزی همه رو داره و خطرناکه ترخیصش کنیم، همونجوری روی تخت اورژانس رها میکنه و میزاره تا فرصت طلایی بیمار برای نجات دادنش سپری بشه و سکته های پی در پی بیمار رو به حالت کُما ببره و بعد از ۲۰ ساعت با وقاهت تمام بیاد بالا سر مریضش و بگه که کاری از دستمون بر نمیاد و تا ۳ ساعت دیگه راه های تنفسیش هم میزنه میبنده و مریض تموم میکنه. خدا لعنت کنه آدم های بی وجدانی که ذره ای جون آدم ها براشون اهمیتی نداره؛ بعد اون وقت هستن بزرگ مردانی مثل آقای دکتر موسوی که (خدا اون شب رو واسه هیچ بنی بشری قسمت نکنه) همون شب همون لحظه ساعت ۱۲:۳۰ نصف شب زنگ زدم بهشون حتی انقدر لطف کردن و اجازه ندادن که فیلم ام آر آی رو براشون بفرستم تا ببینن صلاح هست که با رضایت شخصی بیمار رو منقل کنیم یا نه، و فرمودن که خیلی زود بردارین مریض رو بیارین تبریز، وای خدا داشتم دقیقه هارو میشمردم. زود راه افتادیم و با اون وضع بیمار رو آوردیم تبریز و به لطف خدا و تلاش های بی دریغ ایشون که خودشون رو صبح زود رسوندن اورژانس بیمارستان و پدرم رو از مرگ حتمی به لطف پروردگار نجات دادن و ما الان تک تک نفس های عزیزمون رو اول خدا بعد به ایشون مدیونیم و واقعا نمیدونم که چطوری قابل جبران هست. من خودم خدا توفیق عطا کرده تو بخش درمان مشغول هستم و با اکثر پزشک ها در ارتباط هستم و واقعا انگشت شمار هستن پزشکانی با این سطح علمی و وجدان کاری و انسان دوستانه. به نظرتون همچین انسان هایی قابل ستایش نیستن و نباید تا عمر داریم مدیونشون باشیم و دعا گوی خودشون و عزیزانشون؟ درود بر شرفت مرد بزرگ🌹
سلام و وقت بخیر. از آقای دکتر هر چی بخواییم تعریف کنیم کم گفتیم. خدا اجرشون بده، دکتر با سواد و فوق العاده خوش اخلاق
بهترین و حاذق ترین پزشک منطقه آذربایجان شرقی🧿🧿 با تجربه 💯 زندگی پدر و مادرم رو مدیون دکتر موسوی عزیز هستم💚💚
با توجه به شغلم که معلم هستم، با افراد مختلفی با شغل ها و خلقیات و بعد شخصیتی متفاوتی برخورد کردم و به جرات میتونم اذعان کنم دکتر موسوی عزیز یک انسان خاص هستند، چه از بعد شغلی و چه اخلاقی. امیدوارم همیشه شاد و بهروز باشن
آرامش دوباره زندگی را مدیون ایشان هستیم
فقط در یک کلام عالی
آقای موسوی، با علم، با اخلاق، با فهم، با استعداد، با تجربه و از همه مهمتر واقعا معالج هستن. دکتر باید تو ذاتش هم شفا بخشی باشه. وقعا حلالت باشه آقای دکتر موسوی
دکتر موسوی یدونه هستش. یک دکتر که بر خلاف بیشتر دکترها که برای پول هر کاری میکنن، دکتر موسوی به چیزی که فکر نمیکنه پول هستش. و واقعا یدونه هست. هم کارش، هم اخلاقش، واقعا خدا هر چی میخواد بهش بده، فقط این رو میتونم بگم
خیلی مهربون و دوست داشتنی
سلام، دکتر تشخیص فوقالعاده دقیق و درمان بسیار مناسبی دارند. انشالله همیشه پایدار باشند
سلام. واقعا دکتر با اخلاق و مهربان و خوش اخلاق. خدا حفظشون کنه. ازشون ممنون بخاطر پدرم
به نظر من آقای دکتر دست خداست روی زمین
دکتر موسوی، دست خدا در زمین، برای شفای مریضها هستند. خداوند حفظشون کنه، هم اخلاق مدار، هم متخصص در کارشون.
دکتر خوبی است من مریضی حادی داشتم به لطف خدا و دکتر خوب شدم اخلاق خوبی هم داره
سلام،واقعاهرچقدر انسان در باره شخصیت و اخلاق وحاذق بودن این فرشته الهی بگه کم گفته،خداوندیارونگهدارش باشد.انشاالله حبیب قدسیان
سلام خیلی دکتر مهربان وبا اخلاق و دلسوز هستند ازش ممنونم خدا حفظش کنه❤❤❤
دوستان شعارنمیدم من سکته ناقص زدم با یک تلفن اورژانس منو acuارتش بستری کردن ۴روز بادارو و آمپول برگشتم روز اول یطرفم بی حس شده بود الانم بهترم دکترواقعاخوش اخلاق و به بیمارامیدمیده خداحفظش کنه من که یک دنیاازش راضی هستم و صحت سلامتی خودم بدست اوردم اول خدابعد مدیون آقای دکترم باتشکر خانمحمدی ازپرسنل ارتش
کردار نیک پندار نیک وگفتار نیک به علاوه تخصص عالی از خصوصیات جناب اقای دکتر موسوی بشمار میرود ....
با سلام مطلب دکتر کجا هست .کسی شماره مطبش را داره؟
خیلی با معرفت و خوش اخلاق خدا حفظش کنه
خیلی دوستش دارم ازش ممنون به خاطر پدرم امیدوارم همیشه تنی سالم ♥️♥️♥️
سلام خیلی خیلی دکتر با اخلاقی هستن با بیمار مدارا میکنن خدا حفظشون کنه
برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.