سعید رضوی دیزجی
دکتر سعید رضوی دیزجی

نظرات بیماران دکتر سعید رضوی دیزجی

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.

عبدالرحیم | | 1404/06/04

خیلی دکتر عالیی هستن فقط واسه یه آزمایش نشان دادن باید این همه. راه رو بیایم تا برسیم مطبش کاش یه جوری آنلاین میتونست نگاه کنه نتایج آزمایشات رو

captcha
= reload
علیرضا | | 1404/02/03

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر، بهترین دکتر تو کل دنیا، خدا حفظت کنه انشاالله. هرچی از خدا بخوای به شما بده، ازتون ممنونم. جونم رونجات داد

captcha
= reload
عزیزه | | 1404/01/24

بهترین دکتر شهرمون

captcha
= reload
افسانه | | 1403/10/26

من خودم چند سال مریض آقای دکتر رضوی هستم، واقعا ممنونم ازش. خیلی خیلی دکتر مهربون، خوش اخلاق. من خیلی راضیم

captcha
= reload
رقیه | | 1403/10/15

مادرم پیش آقای دکتر درمان شد، الان کاملاً خوب شده، همیشه دعاگوی آقای دکترهستیم. خیلی دکتر با وجدان و مهربونی هستن. انشالله همیشه تندرست باشند و سایه شون مستدام

captcha
= reload
فرخ لقا | | 1403/09/29

درد و بلاش بخوره تو سر دکترهای بی وجدان پولکی، ایشون بهترین و دلسوزترین دکتر شهر هستن

captcha
= reload
علیرضا | | 1403/04/12

پدرم تحت درمان ایشون بودن، یادش بخیر.

captcha
= reload
هاجر | | 1403/04/08

دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق

captcha
= reload
مهدی | | 1403/02/15

هرکسی بدی از این دکتر بگه بی انصافی میکنه. با شرفترین دکتر از هر لحاظ. اون دکتری که به فکر سلامته و به انسانیت ارزش قائل بشه اون یک دکتر اصیل می باشد که همه اینها رو آقای دکتر رضوی داره، که واقعا به همه مریض هاش حتی سن بالا هم وقت تمام میزاره. همیشه سلامت و پیروز باشی

captcha
= reload
علیحسین | | 1402/11/21

حرفی ندارم، از تعریف دکتر رضوی واژه کم آورده ام وسلام

captcha
= reload
علیحسین | | 1402/11/08

دکتر بسیار صبور و خوش اخلاقیه. خدا حفظشون کنه

captcha
= reload
علی | | 1402/10/13

دکترعالی و خیلی هم خوش اخلاق

captcha
= reload
محمد | | 1402/02/21

دکتری عالی و کاربلد

captcha
= reload
چینی | | 1401/06/17

باسلام عرض ادب خدمت استاد دکتر سعید رضوی دیزجی، باقلبی اکنده از احترام وسپاس از شما پزشک بزرگوار بابت دوران شیمی درمانی همسرم (با تشکر)

captcha
= reload
امیر | | 1401/03/01

سلام چرا اقای رضوی در لیست دکترای تدبیر قرار ندادین ایشون بهترین استاد کار هستند از نظر توسعهای دکتری خیلی از ایشون راضیم لطفا از مدیریت تدبیر تقاظا میشود که ایشون رو در لیست دکترای تدبیر قزار بدهند با تشکر

captcha
= reload
نیلوفز | | 1400/10/13

سلام چرا اسم دکتررضوی درلیست رزرو کلینک تدبیر نیست آیا مطب خاصی رفتند لطفا راهنمایی بفرمایید

captcha
= reload
حسینقلی | | 1400/09/29

سلام وقت به خیر امروزه چرا نمیشه نوبت برداشت؟برنامه میگه وقتی برای این پزشک مشخص نشده!

captcha
= reload
آرتیا | | 1400/08/30

ما همیشه دعا گوی اقای دکتر هستیم که خیلی پیگر هستند و با وجود اینکه گاهی پیش میاد بقدری استرس داریم کلی سوال میپرسیم با آرامش جواب میدن واقعا از آرامش ایشون قوت قلب میگیریم رفتن به ارومیه و او راه دور و تلخ و برامون اسون تر کردن خدا پشت و پناه تک تک لحظاتشون باشه

captcha
= reload
اکرم | | 1400/08/24

وقتی دی ماه 99 متوجه شدیم مادرم سرطان داره.. با تحقیق فراوان رسیدیم به دکتر سعید رضوی الان مادرم با کمک خدا و کمک های آقای دکتر سعید رضوی روبه بهبود هست روزهای سختی رو گذروندیم اما آقای دکتر و آقای صحرایی منشی خوبشون و آقای داداش زاده منشی خوبشون با همدردی و مهربونی و راهنمایی و نسخه های خوبشون مادرم رو درمان کردن.. خدا خیرشون بده تو هر لحظه هم پیگیر بیمارش هست مخصوصا دوران شیمی درمانی و پرتو

captcha
= reload
الینا | | 1400/08/19

با اینکه اکثر بیماران دکتر نا امید هستند ولی با اخلاق خوب ومهربانی حالشون را خوب می‌کند معلومه با عشق این رشته را انتخاب کردن واقعا دانشمند ونمونه هستند

captcha
= reload
فاطمه | | 1400/08/17

سلام دکتر جان برای نوبت گرفتن از شما ازساعت ۷ مینشینیم پای اینترنت به سختی نوبت میگیریم خواهش میکنم رسیدگی کنین

captcha
= reload
خاور | | 1400/08/09

بهترین دکتر دنیا👌🏻

captcha
= reload
امینه | | 1400/07/19

سلام و خسته نباشید جناب دکتر واقعا درحد شخصیت شماست که وزیر باشید از زحماتتون تشکر و قدر دانی میکنیم

captcha
= reload
ايلناز | | 1400/07/18

واقعا پزشک بی نظیری هستند

captcha
= reload
جعفر | | 1400/07/18

از ویژگی های یک پزشک خوب میتوان از احاطه علمی به تخصص ذیربط،گشاده رویی،حسن اخلاق،تحمل آلام بیمار،معاینه دقیق،صرف وقت مکفی و از همه مهمتر در امراضی مرتبط با این تخصص تقویت و ارتقا روحیه بیمار نام برد،جناب دکتر رضوی واجد تمام این شرایط بوده و بنده به بودن این چنین پزشکانی در شهرمون افتخار میکنم.

captcha
= reload
مهدی | | 1400/04/06

دکتر مادرم هستش و واقعا میتونم بگم ایشون یه فرشته هستش با اینکه خیلی مریض در اختیار داره ولی خیلی صبور و با اخلاق هستن و اینو از ته دل میگم کاش همه دکترها مثل شما اقای رضوی بودن از هر لحاظ موفق و سلامت باشید که سلامتی مادرم رو برگردوندید.

captcha
= reload
مظفر | | 1400/04/06

نگو پزشک بگید فرشته نجات بخش بی نهایت ممنون دکتر رضوی هستم زندگی تازه به من بخشید من تازه از مادرم متولد شدم با یک جمله منو نجات داد فرمودند اگر دهن اژدها باشید بیرونت می یارم با تشکر فراوان فتاح پناه

captcha
= reload
گلی | | 1400/01/26

سلام.مادر.اینجاب.مریض.اغای دکتر بمن گفتن این مریض ماله من است هر زمان ی قرص بهشدادین بمن یاید اطلاع دهید ماهم در شهرستان هستیم و هیچ دست رسی ب دکتر نداریم الان تکلیف ما چی هست و مرض ما الان در بیمارستان بستری است

captcha
= reload
پرویز | | 1400/01/17

آقای دکتر سعید رضوی خیلی سپاسگزارم از دقت و مهارت و استادی در مورد مریضانتان واقعا" در آذربایجان غربی و شرقی بینظیرید ممنونم {دهده می یاندردین ) با سپاس یاهک %

captcha
= reload
سارا | | 1400/01/13

باسلام واقعا آقای دکتر از هرنظرعالی هستن وقرارهست که پیوند مادرم رو انجام بدن انشااالله که همیشه سلامت وتندرست باشند

captcha
= reload
سارا | | 1400/01/13

سلام عزیزانی که بیماری mm(مولتیپل میلوما)دارن میتونن بهم اینجا پیام بدن تا من یه گروهی هست براشون معرفی کنم بیان اونجا واقعا عالیه برا من که خیلی عالی بود از نظرات وراهکارهای یکدیگر درمورد بیماری میگیم ش

captcha
= reload
سمیه | | 1399/12/27

عالی بهترین دکتر دنیا

captcha
= reload
مریم | | 1399/12/20

درک وفهم آقایی دکتر یه چیز دیگه است با وجدان با انصاف شرایط روحی بیمارو واقعا درک میکنه و بهش امید میده

captcha
= reload
مریم | | 1399/12/20

واقعا دکتر بی نظیری هستند هم باسواد هم خوش اخلاق خداوند متعال همه صفات خوب‌و پسندیده رو به ایشان یه جا داده ، وقت گذاشتن برا بیمار خدا قوت آقا دکتر عزیز

captcha
= reload
بابا | | 1399/11/07

سلام خسته نباشید مریض ما اصلا حالش خوب نیست خودتان هم گفتید زود بیارید ولی ماننمی تونیم نوبه بگیریم خواهشا کمک کنید

captcha
= reload
محمد | | 1399/10/23

وقت نوبت دهی کی است

captcha
= reload
آمینه | | 1399/10/16

عالیه

captcha
= reload
آمینه | | 1399/10/16

دکتر خیلی خوبی هستند

captcha
= reload
رقیه | | 1399/10/14

سلام وخسته نباشید میگم به استاد مهربان و دوست داشتنیم من خیلی زحمت میدم به دکتر به نظر من فکر کنم اون یک فرشته هست که برای نجات ما اومده .

captcha
= reload
مختار | | 1399/01/25

با سلام. لطفا مشخص کنید که مطب کی اماده پذیرش بیمار می‌باشد؟ با تشکر فراوان

captcha
= reload
گشین | | 1399/01/15

اقای دکتر رضوی خیلی دکتر خوبی هستن مرسی اقای دکتر بابت همه ی زحماتتون مرسی امروز که دارم زندگی می کنم به لطف شماست

captcha
= reload
علي رضا | | 1398/12/23

سلام این جانب کمال تشکر را از ایشان دارم برای شهرمان مایه افتخار عزت است چنین انسان‌هایی کم پیدا می شود

captcha
= reload
یعقوب | | 1398/12/18

با سلام آقای دکتر رضوی یه انسان با وجدان و کار بلد هستن آرزوی سلامتی برای دکتر رضوی و خانواده محترمشان دارم. شهر ما به همچین دکترهای حاذقی احتیاج داره. مرسی که هستین جناب آقای دکتر

captcha
= reload
مراد | | 1398/12/11

باسلام اقای دکتر رضوی فردی خوش اخلاق ومتین با وجود صبر وبردباری یشتر به مریضهایش وقت میگذارد وبه همه کمک معنویمیکند خدا اجرتان رابدهد موفق باشید در خدمت بیشتر با تشکر برزا

captcha
= reload
بهمن | | 1398/11/25

یاشاسین دکتر

captcha
= reload
لطیفه | | 1398/11/18

با سلام. دکتر رضوی خیلی خوش اخلاق هستند و وقت زیادی برای مریضاشون صرف میکنند انشا... همه مریض ها اول به لطف خدا و کمک دکتر خوب بشن با تشکر مهدی عبدالهی

captcha
= reload
اسماعیل | | 1398/11/18

ممنونم فراوان از دکتر رضوی من تحت نظر پزشک تبریز بودم ولی الان تحت نظر رضوی هستم خدا ازش راضی باشه اینجا خیلی بهترم ومشکلم حل شده

captcha
= reload
جهان | | 1398/11/10

آقا دکتر خیلی آدم با فرهنگی اون مارو نجات میده خدا او رانجات بدهد

captcha
= reload
محمدامین | | 1398/10/26

واقعا عالیه خوش اخلاق وخوش برخورد برای تمام مریضاش وقت کامل میذاره مادرم مریض اقای دکتره بادیدن دکتر روحیه میگیره انشاالله درتمام کاراش موفق باشه وخدا کمکش کنه به امید بودنه همچون دکترهای درکل ایران خداوند شفا دهنده همه مریضا باشه انشاا...

captcha
= reload
یعقوب | | 1398/10/12

با سلام دکتر رضوی نمونه بارز یک دکتر متعهد هستن امیدوارم همیشه سلامت باشن و افتخاری بزرگ برای شهرمون هستن. طرز برخورد با مریض حرف نداره سر تا پا انرژی مثبت آرزوی سلامتی برای آقای دکتر

captcha
= reload
سعدالله | | 1398/09/20

سلام...اقای دکتر دیزجی ازنظراخلاق ازنظر واردبودن به کارشون وجدی گرفتن به کارمریض رتبه اول رادارن توارومیه ایشان درحد یه پرفسور هستن موفق باشیدانشالله

captcha
= reload
سعدالله | | 1398/09/20

سلام اقای دکتردیزجی درحد یک پروفسور هستن انشالله که همه دکترهای مامثل ایشان باشند موفق باشند درکارهاشون

captcha
= reload
پریسا | | 1398/09/16

سلام خسته نباشید. هر چند شما دکتر خوبی هستین ولی خواهشن برای ویزیت بیماران دیگر مثلا بیمارانی که پیوند مغز و استخوان شدن و در تخصص شما نمی باشد نروید.با تشکر

captcha
= reload
سعادت | | 1398/09/15

خدا قوت دکتر رتلاش ومهربان ای کاش نمونه شما بیشترباشند ساجدی نیا

captcha
= reload
آرزو | | 1398/09/13

فقط لطفا کمی در برخورد با بیماران خانم شئونات را رعایت بفرمایند و در گفتار و رفتارشان با بیمار دقت بفرمایند.

captcha
= reload
جهان | | 1398/09/07

آقا دکتر خیلی مهربان است ودر کارش هم حرفی نداره

captcha
= reload
میرحجت | | 1398/08/29

بهترین وخوش اخلاق ترین دکتر خون تو اورمیه هست کارش, عالی وتا ازمریضش, جواب کارهاش, رو نگیره ادامه میده

captcha
= reload
ابازر | | 1398/08/23

واقعا ازتون راضی هستیم اقای دکتر

captcha
= reload
جهان | | 1398/08/17

آدم خیلی خوبیه درکارهایش هم حرف نداره

captcha
= reload
گلی | | 1398/07/28

عالی

captcha
= reload
هرمان | | 1398/03/23

باسلام،بیماران خدمات درمانی رادرنظربگیریید:باتشکر

captcha
= reload
مهدی | | 1398/02/16

تو کل ارومیه ی دکترمنحصر به فردباشه اونم دکتر رضویه کارش عالیه حرف نداره

captcha
= reload
محدثه | | 1398/01/16

آقای دکتر بسیار پیگیر و مصمم در درمان بیمار خود بوده و بااخلاق خوب و دلسوزی بهنگام ویزیت و روند درمان بر بیمار خودشان تاثیر روانی عالی می گذارند. با سپاس از زحمات بی دریغ آقای دکتر پیرمانی

captcha
= reload
ارسلان | | 1397/11/18

آقای دکتر برای مریضهاش وقت میذاره و واقعا آدم خوبیه خدا قوت آقای دکتر

captcha
= reload

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.