لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
عبدالرحیم
|
|
1404/06/04
خیلی دکتر عالیی هستن
فقط واسه یه آزمایش نشان دادن باید این همه. راه رو بیایم تا برسیم مطبش کاش یه جوری آنلاین میتونست نگاه کنه نتایج آزمایشات رو
علیرضا
|
|
1404/02/03
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر، بهترین دکتر تو کل دنیا، خدا حفظت کنه انشاالله. هرچی از خدا بخوای به شما بده، ازتون ممنونم. جونم رونجات داد
عزیزه
|
|
1404/01/24
بهترین دکتر شهرمون
افسانه
|
|
1403/10/26
من خودم چند سال مریض آقای دکتر رضوی هستم، واقعا ممنونم ازش. خیلی خیلی دکتر مهربون، خوش اخلاق. من خیلی راضیم
رقیه
|
|
1403/10/15
مادرم پیش آقای دکتر درمان شد، الان کاملاً خوب شده، همیشه دعاگوی آقای دکترهستیم. خیلی دکتر با وجدان و مهربونی هستن. انشالله همیشه تندرست باشند و سایه شون مستدام
فرخ لقا
|
|
1403/09/29
درد و بلاش بخوره تو سر دکترهای بی وجدان پولکی، ایشون بهترین و دلسوزترین دکتر شهر هستن
علیرضا
|
|
1403/04/12
پدرم تحت درمان ایشون بودن، یادش بخیر.
هاجر
|
|
1403/04/08
دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق
مهدی
|
|
1403/02/15
هرکسی بدی از این دکتر بگه بی انصافی میکنه. با شرفترین دکتر از هر لحاظ. اون دکتری که به فکر سلامته و به انسانیت ارزش قائل بشه اون یک دکتر اصیل می باشد که همه اینها رو آقای دکتر رضوی داره، که واقعا به همه مریض هاش حتی سن بالا هم وقت تمام میزاره. همیشه سلامت و پیروز باشی
علیحسین
|
|
1402/11/21
حرفی ندارم، از تعریف دکتر رضوی واژه کم آورده ام وسلام
علیحسین
|
|
1402/11/08
دکتر بسیار صبور و خوش اخلاقیه. خدا حفظشون کنه
علی
|
|
1402/10/13
دکترعالی و خیلی هم خوش اخلاق
محمد
|
|
1402/02/21
دکتری عالی و کاربلد
چینی
|
|
1401/06/17
باسلام عرض ادب خدمت استاد دکتر سعید رضوی دیزجی، باقلبی اکنده از احترام وسپاس از شما پزشک بزرگوار بابت دوران شیمی درمانی همسرم (با تشکر)
امیر
|
|
1401/03/01
سلام چرا اقای رضوی در لیست دکترای تدبیر قرار ندادین ایشون بهترین استاد کار هستند از نظر توسعهای دکتری خیلی از ایشون راضیم لطفا از مدیریت تدبیر تقاظا میشود که ایشون رو در لیست دکترای تدبیر قزار بدهند با تشکر
سلام وقت به خیر
امروزه چرا نمیشه نوبت برداشت؟برنامه میگه وقتی برای این پزشک مشخص نشده!
آرتیا
|
|
1400/08/30
ما همیشه دعا گوی اقای دکتر هستیم که خیلی پیگر هستند و با وجود اینکه گاهی پیش میاد بقدری استرس داریم کلی سوال میپرسیم با آرامش جواب میدن واقعا از آرامش ایشون قوت قلب میگیریم رفتن به ارومیه و او راه دور و تلخ و برامون اسون تر کردن خدا پشت و پناه تک تک لحظاتشون باشه
اکرم
|
|
1400/08/24
وقتی دی ماه 99 متوجه شدیم مادرم سرطان داره.. با تحقیق فراوان رسیدیم به دکتر سعید رضوی الان مادرم با کمک خدا و کمک های آقای دکتر سعید رضوی روبه بهبود هست روزهای سختی رو گذروندیم اما آقای دکتر و آقای صحرایی منشی خوبشون و آقای داداش زاده منشی خوبشون با همدردی و مهربونی و راهنمایی و نسخه های خوبشون مادرم رو درمان کردن.. خدا خیرشون بده تو هر لحظه هم پیگیر بیمارش هست مخصوصا دوران شیمی درمانی و پرتو
الینا
|
|
1400/08/19
با اینکه اکثر بیماران دکتر نا امید هستند ولی با اخلاق خوب ومهربانی حالشون را خوب میکند معلومه با عشق این رشته را انتخاب کردن واقعا دانشمند ونمونه هستند
فاطمه
|
|
1400/08/17
سلام دکتر جان برای نوبت گرفتن از شما ازساعت ۷ مینشینیم پای اینترنت به سختی نوبت میگیریم خواهش میکنم رسیدگی کنین
خاور
|
|
1400/08/09
بهترین دکتر دنیا👌🏻
امینه
|
|
1400/07/19
سلام و خسته نباشید جناب دکتر
واقعا درحد شخصیت شماست که وزیر باشید
از زحماتتون تشکر و قدر دانی میکنیم
ايلناز
|
|
1400/07/18
واقعا پزشک بی نظیری هستند
جعفر
|
|
1400/07/18
از ویژگی های یک پزشک خوب میتوان از احاطه علمی به تخصص ذیربط،گشاده رویی،حسن اخلاق،تحمل آلام بیمار،معاینه دقیق،صرف وقت مکفی و از همه مهمتر در امراضی مرتبط با این تخصص تقویت و ارتقا روحیه بیمار نام برد،جناب دکتر رضوی واجد تمام این شرایط بوده و بنده به بودن این چنین پزشکانی در شهرمون افتخار میکنم.
مهدی
|
|
1400/04/06
دکتر مادرم هستش و واقعا میتونم بگم ایشون یه فرشته هستش با اینکه خیلی مریض در اختیار داره ولی خیلی صبور و با اخلاق هستن و اینو از ته دل میگم کاش همه دکترها مثل شما اقای رضوی بودن از هر لحاظ موفق و سلامت باشید که سلامتی مادرم رو برگردوندید.
مظفر
|
|
1400/04/06
نگو پزشک بگید فرشته نجات بخش بی نهایت ممنون دکتر رضوی هستم زندگی تازه به من بخشید من تازه از مادرم متولد شدم با یک جمله منو نجات داد فرمودند اگر دهن اژدها باشید بیرونت می یارم با تشکر فراوان فتاح پناه
گلی
|
|
1400/01/26
سلام.مادر.اینجاب.مریض.اغای دکتر بمن گفتن این مریض ماله من است هر زمان ی قرص بهشدادین بمن یاید اطلاع دهید ماهم در شهرستان هستیم و هیچ دست رسی ب دکتر نداریم الان تکلیف ما چی هست و مرض ما الان در بیمارستان بستری است
پرویز
|
|
1400/01/17
آقای دکتر سعید رضوی خیلی سپاسگزارم از دقت و مهارت و استادی در مورد مریضانتان واقعا" در آذربایجان غربی و شرقی بینظیرید ممنونم
{دهده می یاندردین ) با سپاس یاهک %
سارا
|
|
1400/01/13
باسلام واقعا آقای دکتر از هرنظرعالی هستن وقرارهست که پیوند مادرم رو انجام بدن انشااالله که همیشه سلامت وتندرست باشند
سارا
|
|
1400/01/13
سلام عزیزانی که بیماری mm(مولتیپل میلوما)دارن میتونن بهم اینجا پیام بدن تا من یه گروهی هست براشون معرفی کنم بیان اونجا واقعا عالیه برا من که خیلی عالی بود از نظرات وراهکارهای یکدیگر درمورد بیماری میگیم ش
سمیه
|
|
1399/12/27
عالی بهترین دکتر دنیا
مریم
|
|
1399/12/20
درک وفهم آقایی دکتر یه چیز دیگه است با وجدان با انصاف شرایط روحی بیمارو واقعا درک میکنه و بهش امید میده
مریم
|
|
1399/12/20
واقعا دکتر بی نظیری هستند هم باسواد هم خوش اخلاق خداوند متعال همه صفات خوبو پسندیده رو به ایشان یه جا داده ، وقت گذاشتن برا بیمار خدا قوت آقا دکتر عزیز
بابا
|
|
1399/11/07
سلام خسته نباشید مریض ما اصلا حالش خوب نیست خودتان هم گفتید زود بیارید ولی ماننمی تونیم نوبه بگیریم خواهشا کمک کنید
محمد
|
|
1399/10/23
وقت نوبت دهی کی است
آمینه
|
|
1399/10/16
عالیه
آمینه
|
|
1399/10/16
دکتر خیلی خوبی هستند
رقیه
|
|
1399/10/14
سلام وخسته نباشید میگم به استاد مهربان و دوست داشتنیم من خیلی زحمت میدم به دکتر به نظر من فکر کنم اون یک فرشته هست که برای نجات ما اومده .
مختار
|
|
1399/01/25
با سلام. لطفا مشخص کنید که مطب کی اماده پذیرش بیمار میباشد؟ با تشکر فراوان
گشین
|
|
1399/01/15
اقای دکتر رضوی خیلی دکتر خوبی هستن مرسی اقای دکتر بابت همه ی زحماتتون مرسی امروز که دارم زندگی می کنم به لطف شماست
علي رضا
|
|
1398/12/23
سلام
این جانب کمال تشکر را از ایشان دارم
برای شهرمان مایه افتخار عزت است
چنین انسانهایی کم پیدا می شود
یعقوب
|
|
1398/12/18
با سلام
آقای دکتر رضوی یه انسان با وجدان و کار بلد هستن آرزوی سلامتی برای دکتر رضوی و خانواده محترمشان دارم. شهر ما به همچین دکترهای حاذقی احتیاج داره. مرسی که هستین جناب آقای دکتر
مراد
|
|
1398/12/11
باسلام اقای دکتر رضوی فردی خوش اخلاق ومتین با وجود صبر وبردباری یشتر به مریضهایش وقت میگذارد وبه همه کمک معنویمیکند خدا اجرتان رابدهد موفق باشید در خدمت بیشتر با تشکر برزا
بهمن
|
|
1398/11/25
یاشاسین دکتر
لطیفه
|
|
1398/11/18
با سلام. دکتر رضوی خیلی خوش اخلاق هستند و وقت زیادی برای مریضاشون صرف میکنند انشا... همه مریض ها اول به لطف خدا و کمک دکتر خوب بشن
با تشکر مهدی عبدالهی
اسماعیل
|
|
1398/11/18
ممنونم فراوان از دکتر رضوی من تحت نظر پزشک تبریز بودم ولی الان تحت نظر رضوی هستم خدا ازش راضی باشه اینجا خیلی بهترم ومشکلم حل شده
جهان
|
|
1398/11/10
آقا دکتر خیلی آدم با فرهنگی اون مارو نجات میده خدا او رانجات بدهد
محمدامین
|
|
1398/10/26
واقعا عالیه خوش اخلاق وخوش برخورد
برای تمام مریضاش وقت کامل میذاره
مادرم مریض اقای دکتره
بادیدن دکتر روحیه میگیره انشاالله درتمام کاراش موفق باشه وخدا کمکش کنه به امید بودنه همچون دکترهای درکل ایران
خداوند شفا دهنده همه مریضا باشه
انشاا...
یعقوب
|
|
1398/10/12
با سلام
دکتر رضوی نمونه بارز یک دکتر متعهد هستن امیدوارم همیشه سلامت باشن و افتخاری بزرگ برای شهرمون هستن. طرز برخورد با مریض حرف نداره سر تا پا انرژی مثبت
آرزوی سلامتی برای آقای دکتر
سعدالله
|
|
1398/09/20
سلام...اقای دکتر دیزجی ازنظراخلاق ازنظر واردبودن به کارشون وجدی گرفتن به کارمریض رتبه اول رادارن توارومیه ایشان درحد یه پرفسور هستن موفق باشیدانشالله
سعدالله
|
|
1398/09/20
سلام اقای دکتردیزجی درحد یک پروفسور هستن انشالله که همه دکترهای مامثل ایشان باشند موفق باشند درکارهاشون
پریسا
|
|
1398/09/16
سلام خسته نباشید. هر چند شما دکتر خوبی هستین ولی خواهشن برای ویزیت بیماران دیگر مثلا بیمارانی که پیوند مغز و استخوان شدن و در تخصص شما نمی باشد نروید.با تشکر
سعادت
|
|
1398/09/15
خدا قوت دکتر رتلاش ومهربان ای کاش نمونه شما بیشترباشند
ساجدی نیا
آرزو
|
|
1398/09/13
فقط لطفا کمی در برخورد با بیماران خانم شئونات را رعایت بفرمایند و در گفتار و رفتارشان با بیمار دقت بفرمایند.
جهان
|
|
1398/09/07
آقا دکتر خیلی مهربان است ودر کارش هم حرفی نداره
میرحجت
|
|
1398/08/29
بهترین وخوش اخلاق ترین دکتر خون تو اورمیه هست کارش, عالی وتا ازمریضش, جواب کارهاش, رو نگیره ادامه میده
ابازر
|
|
1398/08/23
واقعا ازتون راضی هستیم اقای دکتر
جهان
|
|
1398/08/17
آدم خیلی خوبیه درکارهایش هم حرف نداره
گلی
|
|
1398/07/28
عالی
هرمان
|
|
1398/03/23
باسلام،بیماران خدمات درمانی رادرنظربگیریید:باتشکر
مهدی
|
|
1398/02/16
تو کل ارومیه ی دکترمنحصر به فردباشه اونم دکتر رضویه کارش عالیه حرف نداره
محدثه
|
|
1398/01/16
آقای دکتر بسیار پیگیر و مصمم در درمان بیمار خود بوده و بااخلاق خوب و دلسوزی بهنگام ویزیت و روند درمان بر بیمار خودشان تاثیر روانی عالی می گذارند. با سپاس از زحمات بی دریغ آقای دکتر
پیرمانی
ارسلان
|
|
1397/11/18
آقای دکتر برای مریضهاش وقت میذاره و واقعا آدم خوبیه خدا قوت آقای دکتر
نظرات بیماران دکتر سعید رضوی دیزجی
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
خیلی دکتر عالیی هستن فقط واسه یه آزمایش نشان دادن باید این همه. راه رو بیایم تا برسیم مطبش کاش یه جوری آنلاین میتونست نگاه کنه نتایج آزمایشات رو
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر، بهترین دکتر تو کل دنیا، خدا حفظت کنه انشاالله. هرچی از خدا بخوای به شما بده، ازتون ممنونم. جونم رونجات داد
بهترین دکتر شهرمون
من خودم چند سال مریض آقای دکتر رضوی هستم، واقعا ممنونم ازش. خیلی خیلی دکتر مهربون، خوش اخلاق. من خیلی راضیم
مادرم پیش آقای دکتر درمان شد، الان کاملاً خوب شده، همیشه دعاگوی آقای دکترهستیم. خیلی دکتر با وجدان و مهربونی هستن. انشالله همیشه تندرست باشند و سایه شون مستدام
درد و بلاش بخوره تو سر دکترهای بی وجدان پولکی، ایشون بهترین و دلسوزترین دکتر شهر هستن
پدرم تحت درمان ایشون بودن، یادش بخیر.
دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق
هرکسی بدی از این دکتر بگه بی انصافی میکنه. با شرفترین دکتر از هر لحاظ. اون دکتری که به فکر سلامته و به انسانیت ارزش قائل بشه اون یک دکتر اصیل می باشد که همه اینها رو آقای دکتر رضوی داره، که واقعا به همه مریض هاش حتی سن بالا هم وقت تمام میزاره. همیشه سلامت و پیروز باشی
حرفی ندارم، از تعریف دکتر رضوی واژه کم آورده ام وسلام
دکتر بسیار صبور و خوش اخلاقیه. خدا حفظشون کنه
دکترعالی و خیلی هم خوش اخلاق
دکتری عالی و کاربلد
باسلام عرض ادب خدمت استاد دکتر سعید رضوی دیزجی، باقلبی اکنده از احترام وسپاس از شما پزشک بزرگوار بابت دوران شیمی درمانی همسرم (با تشکر)
سلام چرا اقای رضوی در لیست دکترای تدبیر قرار ندادین ایشون بهترین استاد کار هستند از نظر توسعهای دکتری خیلی از ایشون راضیم لطفا از مدیریت تدبیر تقاظا میشود که ایشون رو در لیست دکترای تدبیر قزار بدهند با تشکر
سلام چرا اسم دکتررضوی درلیست رزرو کلینک تدبیر نیست آیا مطب خاصی رفتند لطفا راهنمایی بفرمایید
سلام وقت به خیر امروزه چرا نمیشه نوبت برداشت؟برنامه میگه وقتی برای این پزشک مشخص نشده!
ما همیشه دعا گوی اقای دکتر هستیم که خیلی پیگر هستند و با وجود اینکه گاهی پیش میاد بقدری استرس داریم کلی سوال میپرسیم با آرامش جواب میدن واقعا از آرامش ایشون قوت قلب میگیریم رفتن به ارومیه و او راه دور و تلخ و برامون اسون تر کردن خدا پشت و پناه تک تک لحظاتشون باشه
وقتی دی ماه 99 متوجه شدیم مادرم سرطان داره.. با تحقیق فراوان رسیدیم به دکتر سعید رضوی الان مادرم با کمک خدا و کمک های آقای دکتر سعید رضوی روبه بهبود هست روزهای سختی رو گذروندیم اما آقای دکتر و آقای صحرایی منشی خوبشون و آقای داداش زاده منشی خوبشون با همدردی و مهربونی و راهنمایی و نسخه های خوبشون مادرم رو درمان کردن.. خدا خیرشون بده تو هر لحظه هم پیگیر بیمارش هست مخصوصا دوران شیمی درمانی و پرتو
با اینکه اکثر بیماران دکتر نا امید هستند ولی با اخلاق خوب ومهربانی حالشون را خوب میکند معلومه با عشق این رشته را انتخاب کردن واقعا دانشمند ونمونه هستند
سلام دکتر جان برای نوبت گرفتن از شما ازساعت ۷ مینشینیم پای اینترنت به سختی نوبت میگیریم خواهش میکنم رسیدگی کنین
بهترین دکتر دنیا👌🏻
سلام و خسته نباشید جناب دکتر واقعا درحد شخصیت شماست که وزیر باشید از زحماتتون تشکر و قدر دانی میکنیم
واقعا پزشک بی نظیری هستند
از ویژگی های یک پزشک خوب میتوان از احاطه علمی به تخصص ذیربط،گشاده رویی،حسن اخلاق،تحمل آلام بیمار،معاینه دقیق،صرف وقت مکفی و از همه مهمتر در امراضی مرتبط با این تخصص تقویت و ارتقا روحیه بیمار نام برد،جناب دکتر رضوی واجد تمام این شرایط بوده و بنده به بودن این چنین پزشکانی در شهرمون افتخار میکنم.
دکتر مادرم هستش و واقعا میتونم بگم ایشون یه فرشته هستش با اینکه خیلی مریض در اختیار داره ولی خیلی صبور و با اخلاق هستن و اینو از ته دل میگم کاش همه دکترها مثل شما اقای رضوی بودن از هر لحاظ موفق و سلامت باشید که سلامتی مادرم رو برگردوندید.
نگو پزشک بگید فرشته نجات بخش بی نهایت ممنون دکتر رضوی هستم زندگی تازه به من بخشید من تازه از مادرم متولد شدم با یک جمله منو نجات داد فرمودند اگر دهن اژدها باشید بیرونت می یارم با تشکر فراوان فتاح پناه
سلام.مادر.اینجاب.مریض.اغای دکتر بمن گفتن این مریض ماله من است هر زمان ی قرص بهشدادین بمن یاید اطلاع دهید ماهم در شهرستان هستیم و هیچ دست رسی ب دکتر نداریم الان تکلیف ما چی هست و مرض ما الان در بیمارستان بستری است
آقای دکتر سعید رضوی خیلی سپاسگزارم از دقت و مهارت و استادی در مورد مریضانتان واقعا" در آذربایجان غربی و شرقی بینظیرید ممنونم {دهده می یاندردین ) با سپاس یاهک %
باسلام واقعا آقای دکتر از هرنظرعالی هستن وقرارهست که پیوند مادرم رو انجام بدن انشااالله که همیشه سلامت وتندرست باشند
سلام عزیزانی که بیماری mm(مولتیپل میلوما)دارن میتونن بهم اینجا پیام بدن تا من یه گروهی هست براشون معرفی کنم بیان اونجا واقعا عالیه برا من که خیلی عالی بود از نظرات وراهکارهای یکدیگر درمورد بیماری میگیم ش
عالی بهترین دکتر دنیا
درک وفهم آقایی دکتر یه چیز دیگه است با وجدان با انصاف شرایط روحی بیمارو واقعا درک میکنه و بهش امید میده
واقعا دکتر بی نظیری هستند هم باسواد هم خوش اخلاق خداوند متعال همه صفات خوبو پسندیده رو به ایشان یه جا داده ، وقت گذاشتن برا بیمار خدا قوت آقا دکتر عزیز
سلام خسته نباشید مریض ما اصلا حالش خوب نیست خودتان هم گفتید زود بیارید ولی ماننمی تونیم نوبه بگیریم خواهشا کمک کنید
وقت نوبت دهی کی است
عالیه
دکتر خیلی خوبی هستند
سلام وخسته نباشید میگم به استاد مهربان و دوست داشتنیم من خیلی زحمت میدم به دکتر به نظر من فکر کنم اون یک فرشته هست که برای نجات ما اومده .
با سلام. لطفا مشخص کنید که مطب کی اماده پذیرش بیمار میباشد؟ با تشکر فراوان
اقای دکتر رضوی خیلی دکتر خوبی هستن مرسی اقای دکتر بابت همه ی زحماتتون مرسی امروز که دارم زندگی می کنم به لطف شماست
سلام این جانب کمال تشکر را از ایشان دارم برای شهرمان مایه افتخار عزت است چنین انسانهایی کم پیدا می شود
با سلام آقای دکتر رضوی یه انسان با وجدان و کار بلد هستن آرزوی سلامتی برای دکتر رضوی و خانواده محترمشان دارم. شهر ما به همچین دکترهای حاذقی احتیاج داره. مرسی که هستین جناب آقای دکتر
باسلام اقای دکتر رضوی فردی خوش اخلاق ومتین با وجود صبر وبردباری یشتر به مریضهایش وقت میگذارد وبه همه کمک معنویمیکند خدا اجرتان رابدهد موفق باشید در خدمت بیشتر با تشکر برزا
یاشاسین دکتر
با سلام. دکتر رضوی خیلی خوش اخلاق هستند و وقت زیادی برای مریضاشون صرف میکنند انشا... همه مریض ها اول به لطف خدا و کمک دکتر خوب بشن با تشکر مهدی عبدالهی
ممنونم فراوان از دکتر رضوی من تحت نظر پزشک تبریز بودم ولی الان تحت نظر رضوی هستم خدا ازش راضی باشه اینجا خیلی بهترم ومشکلم حل شده
آقا دکتر خیلی آدم با فرهنگی اون مارو نجات میده خدا او رانجات بدهد
واقعا عالیه خوش اخلاق وخوش برخورد برای تمام مریضاش وقت کامل میذاره مادرم مریض اقای دکتره بادیدن دکتر روحیه میگیره انشاالله درتمام کاراش موفق باشه وخدا کمکش کنه به امید بودنه همچون دکترهای درکل ایران خداوند شفا دهنده همه مریضا باشه انشاا...
با سلام دکتر رضوی نمونه بارز یک دکتر متعهد هستن امیدوارم همیشه سلامت باشن و افتخاری بزرگ برای شهرمون هستن. طرز برخورد با مریض حرف نداره سر تا پا انرژی مثبت آرزوی سلامتی برای آقای دکتر
سلام...اقای دکتر دیزجی ازنظراخلاق ازنظر واردبودن به کارشون وجدی گرفتن به کارمریض رتبه اول رادارن توارومیه ایشان درحد یه پرفسور هستن موفق باشیدانشالله
سلام اقای دکتردیزجی درحد یک پروفسور هستن انشالله که همه دکترهای مامثل ایشان باشند موفق باشند درکارهاشون
سلام خسته نباشید. هر چند شما دکتر خوبی هستین ولی خواهشن برای ویزیت بیماران دیگر مثلا بیمارانی که پیوند مغز و استخوان شدن و در تخصص شما نمی باشد نروید.با تشکر
خدا قوت دکتر رتلاش ومهربان ای کاش نمونه شما بیشترباشند ساجدی نیا
فقط لطفا کمی در برخورد با بیماران خانم شئونات را رعایت بفرمایند و در گفتار و رفتارشان با بیمار دقت بفرمایند.
آقا دکتر خیلی مهربان است ودر کارش هم حرفی نداره
بهترین وخوش اخلاق ترین دکتر خون تو اورمیه هست کارش, عالی وتا ازمریضش, جواب کارهاش, رو نگیره ادامه میده
واقعا ازتون راضی هستیم اقای دکتر
آدم خیلی خوبیه درکارهایش هم حرف نداره
عالی
باسلام،بیماران خدمات درمانی رادرنظربگیریید:باتشکر
تو کل ارومیه ی دکترمنحصر به فردباشه اونم دکتر رضویه کارش عالیه حرف نداره
آقای دکتر بسیار پیگیر و مصمم در درمان بیمار خود بوده و بااخلاق خوب و دلسوزی بهنگام ویزیت و روند درمان بر بیمار خودشان تاثیر روانی عالی می گذارند. با سپاس از زحمات بی دریغ آقای دکتر پیرمانی
آقای دکتر برای مریضهاش وقت میذاره و واقعا آدم خوبیه خدا قوت آقای دکتر
برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.