لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
دکتر خیلی خوبی هستن، ولی خب حیف که دیگه درمانگاه نمیان.
برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
نظرات کاربران
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
صاحبه احمدی
دکتر خیلی خوبی هستن، ولی خب حیف که دیگه درمانگاه نمیان.
برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.