دکتر رحیم اصغری ارومیه

 ۲۶ سال تجربه

 تلفن: ۰۹۳۸۳۸۳۰۵۰۳

 آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار حسنی، ساختمان مرادی، طبقه دوم

حوزه های تخصصی
موقعیت روی نقشه


 {{row.like+0 | toPersianDigit}}

{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}

{{row.doc.doc_type_caption}}

متخصص: {{sp.sp_name}}

فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}

فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}

حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}

مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}

زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}

محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}

توضیحات مرکز

شماره تماس ویزیت‌های آنلاین از طریق واتساپ و بله: 09383830503







شفاداک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک:
shafadoc

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر رحیم اصغری بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 15 از 15 (مجموع: 144 نظر)
شادی | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1397/10/20

با عرض سلام و خسته نباشید جا داره تشکر و قدردانی داشته باشیم به پاس زحمات فراوان و بی دریغ آقای دکتر اصغری که به راستی دلسوز و زحمت کش هستند .ممنون آقای دکتر اجرکم عندا... .

captcha
= reload
احمد | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1399/04/02

اتفاقا خیلی دکتر بدرفتار و بداخلاق هستند.

captcha
= reload
حسین | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1399/05/25

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز ،آقای رحیم اصغری دکتر خوبی هستند و تشخیص خوبی دارند ولی متأسفانه برخود ایشون با بیمار و همراهش کمی بیش از حد تند و خشنانه است اگه لطف کنند کمی صبورانه رفتار کنند عالی میشه ،یا حق با تشکر از شما

captcha
= reload
دنیا | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1399/07/11

دکترخوبیه امانوبتش خوب نیس

captcha
= reload
حسن | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1399/09/02

دکتر اهل شهرستان خوی هستن خیلی هم دکتر خوب و باتجربه ای هستند

captcha
= reload
حسن | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1399/09/02

لطفا یکی راهنمایی کنه ما کی خیلی فوری و حیاتی به وقت یا نوبت نیاز داریم اهل خوی هستیم چه جوری میشه وقت گرفت کی این ظرفیت باز میشه همه اش نگاه میکنم دو روزه مینویسه تکمیل😥😥😥پدرم مریضه تورو خدا اگه کسی میتونه راهنمایی کنه 🙏🙏🙏

captcha
= reload
سالار | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1399/10/08

بسیار خوش اخلاق هستند با مریض ضمن اینکه در مورد بیماری برای مریض هیچ ابهامی باقی نمیگزارند همین باعث شده است تا مریض راحتتر با بیماری خودش کنار بیاید و روحیه بگیرد اجرتان با خالق یکتا جناب اقای دکتر اصغری

captcha
= reload
انور | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1399/11/13

دکتر پول میگره وظیفشه هر مریضی که میاد پیشش به نحو احسن مریض و همراه رو راهنمایی کنه ، ولی متاسفانه ملت ما یه جوری با دکتر رفتار میکنن انگار که دکتر بابت خدمتی که ارائه میده هیچ هزینه ی ازشون دریافت نمیکنه ، دکتری که با مریض و همراه رفتار نامناسبی داره شعور خودشو نشون میده شکر خدا این روزا تعدا پزشکا یکم زیاد شده و این یکم به نفع مردمه چون اون موقع پزشکا باید مثل یه فروشنده برای مشتری هاش تبلیغات

captcha
= reload
فاطمه | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1397/10/20

باتشکر از جناب آقای دکتر اصغری پزشک مهربان ودلسوز

captcha
= reload
آیسان | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1397/10/12

Bhtriiiiinid aghaye dr😊

captcha
= reload
صبری | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1397/09/25

تشکر میکنیم از دکتر خوب و دلسوز

captcha
= reload