بیمارستان مریم کرج
تلفن: ۰۲۶۳۳۵۰۲۳۴۷ - ۰۲۶۳۳۵۰۹۳۲۳
البرز، کرج، ۴۵ متری گلشهر، خیابان ارغوان غربی (شهید اکبریه)، بیمارستان مریم
درباره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مریم
- درمان انواع دردها در کلینیک درد بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مریم
- انجام اعمال آندویورولوژی پیشرفته برای سنگ کلیه و درمان سنگ های حالب با سنگ شکن داخل حالب بدون جراحی باز
- انجام اعمال ارتوپدی پیشرفته نظیر تعویض مفصل
- انجام اعمال ویژه نظیر واژینوپلاستی
- مرکز درمان بیماری های پستان توسط پزشکان فوق تخصص جراحی پستان
- یگانه بخش درمانی استان البرز دارای پزشکان فوق تخصص توراکس و کورولکتال
- دارای بخش درمانی خصوصی دارای بخش های ICU و CCU
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مریم بنویسید.
سلام ایشون منو سزارین کردن کارشون عالیه
سبحان جان درد نداشت😂
سلام من امروز از خانم ملاحسنی و سایت شفاداک نوبت گرفتم برا ۵ شنبه ...دقیقا کجای کرج باید بیام؟؟
برای نشان دادن جواب آزمایش هم باید وقت قبلی گرفت لطفا پاسخ دهید
دکتراول بایداخلاق وحوصله داشته باشه برای بیمار. ولی متاسفانه....
به نظر من خیلی دکتر خوبی هست
بسیار خوب با اخلاق مهربون و تشخیص خوب خانم های غیر باردار هم میبینن
فقط خانمای باردار و ویزیت میکنن اگه امکانش هست ج بدین من اولین بارمه میخوام نوبت بگیرم ممنون
اگه واقعا فقط باردارا ویزیت میشن اعلام کنن ینی تو این اوضاع کلی وقت بزاریم بریم بکن ویزیت نمیکنن🙄🙄🙄
نه عزیزم هرکی که مشکلش مربوط به زنان میشه رو ویزیت میکنن
نه، فرقی نمیکنه. همه خانم هایی که مشکل زنان و داخلی دارن رو ویزیت میکنه
دکتر باحال و خوبیه میشه گفت بهترین دکتر زنانی که تاحالا دیدم
ایشون واقعا عالی هستن با من تا حالا برخورد بدی نداشتن هیچ ،اتفاقا بامزه و شوخ صحبت کردن که من روحیه گرفتم،هم خودشون هم کارشون بینظیره ،فقط کاش چن روز تو هفته باشن تو ثاراالله،یه روز کمه واقعا،ممنون.
چه روزایی هستن ثارالله
فقط زنان باردارو میبینن؟؟
سلام یه بار برای مادرم نوبت گرفتم که دکتر رشمه کریم مادرمو ویزیت کنن ؛ وقتی رفتیم اونجا منشی با ادبی تمام به بیماران گفتن فقط خانمای باردار ویزیت میشه در صورتی که از قبل اطلاعی نداده بودن ؛ حدود ۸تا خانم مثل مادرم مجبور شدن یا برگردن یا توسط یه پزشک دیگه ویزیت بشن در صورتی که ما میخواستیم ایشون مادرمو ویزیت کنن ؛ منشی درمانگاه بیمارستان خیلی بی ادب و بی شخصیته؛ واقعا تاسف باره
کلاس الکی میذاره
سلام.عالی هستن .واسه زایمانم پیشه این دکتر رفتم.خیلی هم راضی ام.