بیمارستان قائم اسدآباد

 تلفن: ۰۸۱۳۳۱۱۵۶۳۰

 همدان، اسدآباد، بلوار شهيد قهاري سعيد، خيابان پرستار

موقعیت روی نقشه

نوبت‌دهی در این مرکز درمانی، 1 روز قبل از سررسید ‌‌نوبت در ساعت 10:00 صبح فعال است.

 

بیمارستان قائم اسدآباد دارای 141 تخت مصوب و 128 تخت فعال می باشد ، این بیمارستان تنها بیمارستان جنرال شهرستان اسدآباد می باشد که دارای 33 پزشک متخصص در انواع رشته های تخصصی و 16 پزشک عمومی می باشد.

 

مجموع بیمارستان قائم متشکل از بخش های CU ، CU ، اطفال، نوزادا ، داخلی مردان و زنان، ناباروری، جراحی عمومی، جراحی زنان، دیالیز، زایمان، قلب و اورژانس می باشد.

از خدمات پاراکلینیک قابل ارائه در این بیمارستان می توان به MRI، آندوسکوپی، اسپیرومتری، CT Scan، رادیولوژی، سونوگرافی، نوار مغز، نوار عصب و عضله ، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی و آزمایشگاه نام برد.

و همچنین دارای واحد های کاردرمانی، گفتار درمانی نیز می باشد .

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان قائم بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 13 از 27 (مجموع: 264 نظر)
حسن | دکتر سیاوش وجدانی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1403/10/28

دکتر وجدانی خیلی تو کارجراحی دست پنجه طلاست و کار درست. خدا هر دردی براش میاره بریزه تو سر یک عده ای که دین و دنیاشان فقط پوله. دکتر وجدانی باید بگیم پنجه طلای وارد شده به تیم جراحی و اورولوژی. خدا حفظش کنه

captcha
= reload
حامد | دکتر سیداحسان فارسیان - گوش، حلق و بینی | 1403/10/15

بسیار دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستند

captcha
= reload
معصومه | دکتر سیداحسان فارسیان - گوش، حلق و بینی | 1403/10/12

خیلی دکتر خوش اخلاق و با سوادی هستن، واقعا از نظر اخلاق و منش و طرز برخوردشون با بیمار بسیار عالی هستن

captcha
= reload
سمیه | دکتر بابک صفرزاده خوشابی - داخلی | 1403/09/24

دکتر بسیار خوش اخلاق و با تجربه ای هستن

captcha
= reload
محمد | دکتر بابک صفرزاده خوشابی - داخلی | 1403/11/22

عالی، بهترین دکتر و خیلی خوش اخلاق

captcha
= reload
پریسا | دکتر الهام اکبری وفائی - زنان و زایمان | 1403/09/21

دکتر خیلی خوب و خوش اخلاقی هستن. به آدم آرامش میدن

captcha
= reload
محمدمهدی | دکتر صبا خوش طینتان - بیهوشی و مراقبت های ویژه | 1403/09/12

دکتر خیلی خوب و مهربانیه، همه چیز رو کامل با حوصله توضیح میده، واقعا خوش اخلاقه. همیشه سلامت باشه

captcha
= reload
الله حسین | دکتر محسن رضایی - قلب و عروق | 1403/08/25

دکتری با شخصیت و توانا. خدا حفظش کنه

captcha
= reload
زهرا | روانشناس فرشته عابدی انور | 1403/08/23

سلام، ببخشید آدرس مطب میخواستم

captcha
= reload
فاطمه | دکتر محدثه افشار - قلب و عروق | 1403/08/14

بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد

captcha
= reload
الله حسین | دکتر محسن رضایی - قلب و عروق | 1403/08/05

با عرض سلام و ادب خدمت جناب آقای دکتر رضایی، باید بگم انسانیت واقعی خصلت اکثر دکترها هست. ایشان واقعا دکتر با تجربه و استادی هستند. خداوند نگهدارشان باشد. تشکر و قدردانی از ایشان می‌کنیم.

captcha
= reload