بیمارستان ثارالله کرج
تلفن: ۰۲۶۳۳۳۲۰۱۲۴
البرز، کرج، مهرشهر، بلوار ارم، حسين آباد، کوي فرهنگ، ميدان فرهنگ
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
بیمارستان ثارالله در سال ۱۳۹۰ از پلی کلینیک به بیمارستان تغییر یافت، که شامل بخشهای زنان، مردان، اطفال و ۲ اتاق عمل و از گروه تصویر برداری، سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن خدمات ارائه میدهد و به آزمایشگاه مجهز تجهیز میباشد.
همچنین دارای تخصصهایی همچون داخلی، چشم، اطفال، زنان، بارداری، قلب، مغز و اعصاب، عفونی، ارتوپدی، جراح عمومی، طب فیزیک، گوارش، روانشناسی و مشاوره تغذیه میباشد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان ثارالله بنویسید.
عملکردشون چطوره؟
بسیار مهربان ودلسوز
پزشک خوبی هست ولی اخلاقش یکم تنده
سلام ایشون عالی هستن واقعان ممنوع ازشون سپاسگزاریم
واقعادلسوزترین پزشکی که تا به عمرم دیدم
با سلام دکتر عبدالهی یکی از اون دکثرای با دل وجرات و زحمتکش هستن که همسر منو بعد ۱۲ روز واقعا نجات داد من هم جا داره همینجا از زحمات ایشون تشکر کنم
خانم دکترعزیز چطورمیتونم پیداتون کنم وقتتون پره واز کم سعادتی ماست الان3نوبت وقت میگیرم و پزشک جایگزین دارین هیچکس بهم وقت زایمان نمیده و حالم بده واقعا😥😥خودتون منوکاندیدسزارین معرفی فرمودین میترسم بااین کروناووضع استخوان لگنم... من هیچ پزشکییونمیتونم جایگزین خانمی و مهربونی شمابذارم خداحفظتون کنه شمادکترای دلسوزوهزارتشکر نصیری
دکتر مهربان کمالی
اصلا از ایشون راضی نیستم. روز نوبتم رفتم کلینیک و ایشون با اینکه میدونستن امروز مریض دارن تهران بودن و تشریف نیاوردن. کسی هم جوابگو نبود و بیخود پول واسه رزرو دادم
عالی هستن با تجربه و خوش اخلاق
بسیار مردمی وخوشخلق هستن بابیمار بخوردعالی دارن خدا حفظشون کنه
با احترامی که براتون دارم اما از عملکرد و پذیرشتون اصلا راضی نیستم.تاریخ امروز رو رزرو کرده بودم اما نه برای خودم برای پسرم.اما مراجعه که کردیم مورد قبول قرار نگرفتیم و گفتن که فقط صاحب رزرو مجازه برای پذیرش و این اصلا خوشایند نبود برامون
عالی هستید از رسیدگیتون به بیمار ممنون