نوبت‌دهی در این مرکز درمانی، 7 روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.

قوانین:

  • زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش می‌باشد.
  • امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
  • در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
  • مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.

 

تاریخچه:

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی مرکزی البرز در ۲۳ اردیبهشت  ماه سال ۱۳۹۱ همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه در یک طبقه‌ با مساحت تقریبی ۳۲۳ متر مربع در چهار راه طالقانی کرج با تعداد هفت پزشک متخصص و فوق تخصص و در ۷ تخصص جراحی عمومی، داخلی، نفرولوژی، اورولوژی، قلب و عروق، اعصاب و روان، خون و در یک شیفت عصر شروع بکار نمود که در پایان سال به ۱۴ پزشک در ۱۲ تخصص ارتقاء یافت. در سال ۱۳۹۲ کلینیک ویژه که با ۱۴ پزشک شروع بکار نموده بود در پایان سال به ۱۹ پزشک و ۱۶ تخصص افزایش نشان یافت.

در اوایل سال ۱۳۹۴ همزمان با طرح تحول نظام سلامت و توجه به برنامه و طرح توسعه کلینیک های ویژه، با تصمیم مسئولین محترم دانشگاه محل کلینیک تغییر و به یک ساختمان شش طبقه ۹ واحدی و یک زیرزمین با زیر بنای تقریبی ۱۴۰ متر مربع واقع در حد فاصل چهار راه طالقانی و هفت تیر کرج انتقال یافت. با توجه به تغییر مدیریت کلینیک و ابلاغ اجراء برنامه وطرح توسعه فعالیت کلینیک و حمایت و پشتیبانی مسئولین محترم دانشگاه تحول اساسی در برنامه‌ها و ساختار کلینیک ویژه ایجاد شد. این تحول در قالب برنامه کوتاه مدت و با توجه به اهداف ایجاد و توسعه فعالیت کلینیک‌های ویژه صورت گرفت. بطوریکه در پایان شش ماه اول سال ۱۳۹۴ افزایش قابل توجهی در تعداد پزشکان، تعداد تخصص‌ها (۶۷ پزشک و۳۰ تخصص)، زیرساخت‌های مورد نیاز برای دست یابی به اهداف طرح توسعه، تعداد مراجعین، تعداد ویزیت پزشکان، میزان درآمد کلینیک ایجاد شد.

 

 

 

 

 

 

 

{{$select.selected.service_caption}}

{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک ویژه مرکزی البرز بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 169 از 192 (مجموع: 1920 نظر)
فاطمه | دکتر ریحانه جعفرشاد | 1400/07/25

اصلا خوب نیس ..بی حوصله و عصبی .متاسفم

captcha
= reload
رضا | دکتر آروین نجفی - ارتوپدی | 1400/07/25

سلام کسی خبر داره پول ویزیت چقدر میشه داخل کلینیک

captcha
= reload
مریم | دکتر غلامرضا حمید - داخلی | 1400/07/24

واقعا دکتر خیلی خوب و خوش،اخلاقی هستن یکسال بنده مشکل معده داشتم اندوسکپی کردن دارو دادن معده ام خوب شد .

captcha
= reload
محمد پرشان | دکتر محمدسجاد میرحسینی - ارتوپدی | 1400/07/22

سلام وقت بخیر برای گرفتن نوبت هنوز غیر فعال هست برای شنبه بخوام نوبت بگیرم از چه ساعتی میشه اقدام کرد تشکر

captcha
= reload
زهرا | دکتر محمدسجاد میرحسینی - ارتوپدی | 1402/10/10

۱۲شب به بعد به نوبت ها نگاه کن، جا بود زود بنویس و گرنه پر میشه

captcha
= reload
فریبا | دکتر رامین بزرگمهر - جراحی عمومی | 1400/07/22

سلام ممنون میشم جواب منو بدین ایشون آیا خال گوشتی صورت برمیدارن؟

captcha
= reload
پریسا | دکتر علیرضا شیرزادی - جراحی عمومی | 1400/07/21

من تعریف اقای دکتر رو شنیده بودم و نوبت گرفتم برای مشکلی که دارم برم پیششون، نظرات روخوندم ظاهرآ دکتر بسیار عالی هستن ایشاالله من هم نتیجه بگیرم

captcha
= reload
مریم | دکتر محمدسجاد میرحسینی - ارتوپدی | 1400/07/21

عملشون خوب بودولی بعدعمل خیلی دیراقدام کردن ونبایدآرنج دستم ۲۰روزتوگچ میموندووقتی فیزیوتراپی رفتم گفتن خیلی دیراقدام کردین بایدبعدعمل بلافاصله اقدام میکردین والان حدود۴ماه من اسیردستم شدم وآرنجم بخاطربی توجهی دکترتوفاصله ی ۲۰روزمایع جمع شده وهمون مایع باعث شده آرنجم خییییلی کم بازبشه تاحدی که دستم تاپیشونیم به زورمیرسه درصورتی که ۳۰جلسه سی پی آربافیزیوتراپی رفتم خودمم سرپرست خونوادم..اصلاراضی نبود

captcha
= reload
اعظم | دکتر محمدسجاد میرحسینی - ارتوپدی | 1403/09/25

با سلام، این اتفاق که برای دست شما افتاده ربطی به توی گچ موندن نداره، یکی از دوستان پسرم که باهم تصادف کردن، چنین مایع ای بخاطر ظربه ای که به آرنج خورده بود افتاد و همون مایع اگر خارج نشود مثل استخوان میشود، فیزیوترابی فقط باعث تشدید درد و بزرگتر شدن ضایعه میشود. فقط با جراحی بهبود پیدا میکند و دکتر فقط قبل از گچ گرفتن باید آن مایع را با سرنگ خارج میکرد، دلیلش دیر باز کردن گچ نیست، اسم این ضایعه بوریست می باشد

captcha
= reload
فاطمه | دکتر غلامرضا حمید - داخلی | 1400/07/20

واقعا دکتر خوبیه بنده خدا تا دیر وقت میشینه تا به بیماران خدمت رسانی کنه.خدا خیرش بده.از طرف فاطمه کشاورز

captcha
= reload
فاطمه | دکتر غلامرضا حمید - داخلی | 1400/07/20

سلام یکی از مولفه های یک دکتر خوب داشتن روابط دوستانه با بیمار هست.و دکتر حمید از این حس انسان دوستانه در جهت معلاجعه بیماران اقدام مینمایند و این خیلی تاثیر مثبتی بر روحیه بیماران دارد.متاسفانه بعضی از پزشکان انگار دو کلاس درس خوندن،فکر میکنند چه خبره!؟اجازه نمیدن حتی بیمار دردش را بگه.اما دکتر حمید از این امر مستثنی هستند.خدا توفیقشون بده.علی و فاطمه کاوه ای

captcha
= reload
مریم | دکتر ریحانه جعفرشاد | 1400/07/19

سلام خانم دکتر من جواب آزمایش خونم کی بیارم برای تحالم بزرگ شده بود نوشتید الان یک ماه جوابا دستمه آدرس مطب شخصی تون بدید بیام ممنون میشم

captcha
= reload