دکتر تهمینه محجوب نیا کرج
۵ سال تجربه
تلفن: ۰۹۳۳۵۳۹۶۵۲۰-۰۹۳۳۱۳۷۵۹۶۳
البرز، کرج، چهارراه مصباح، بلوار امامزاده حسن، پاساژ کمال، روبروی بانک ملی، بلوک A، طبقه سوم، واحد ۲۴
حوزه های تخصصی
{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}
{{row.doc.doc_type_caption}}
متخصص: {{sp.sp_name}}
فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}
فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}
حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}
مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}
زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}
محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}
توضیحات مرکز
شفاداک را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک: shafadoc
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر تهمینه محجوب نیا بنویسید.
یک فرشته به تمام معنی ، من تو عمرم شریف تر از خانم دکتر بی آزار ندیدم. یک انسان به تمام معنا فارغ از جنسیت ، دین و زبان و نژاد .
دم هاي خوب از جنس آسمان هستند،از جنس لحظه هاي ناب آدم هاي خوب مهر مي بخشند بي چشم داشت، شادي مي بخشند بي دريغ آدم هاي خوب به رنگ آسمان هستند،به رنگ آبي عشق خانم دکتر بی ازارر مهربان هزاران بوسه زدند فرشتگان بر دستان مقدسي كه صداقت و مهارت را ابزار خود گرفتند تا رنگ محبتي از آسمان در پهناي زمين جلوه كند و قداست جامه سفيدتان تبلور ايثار بر بندگان خاص خود ارزاني فرموده، درد دردمندان را كاستن و التيام الام بودن، كه با سر انگشت عشقتان بر گيتي درس انسانيت نوشتيد و به يادگار گذارديد و اين بهانه اي شد تا با اين دل نوشته سهمي از قدرداني شما باشيم و از خداوند يگانه نقش آفرين آرزوي توفيق روز افزون را برايتان خواستاريم. خوشحالم که هنوز پزشکان با شرفی مثل شما هستند و هزار بار مچکرم از وقتی که نه تنها برای من بلکه برای تمام فالورها و مریض هاتون میگذارید
در سخت ترین دوران وقتی تمام خانواده من کرونا گرفته بود با صبر و شکیبایی به تمام سوالات ما پاسخ میدادن و راهنمایی میکردند.از اون دسته از پزشکانی هستند که حال بیمار براشون مهمه نه پول و...در واقع به انسانیت اول معتقد هستند .و خیلی خیلی دلسوز و مهربان هستند .امیدوارم بچه های پزشکی ایشون رو الگو قرار بدن.
ایشون فوق العاده پزشک انسان دوست و با وجدانی هستند حتی در فضای مجازی هم به سوالات به خوبی جواب میدن بسیار با اخلاق و مهربان با اطلاعات هستند
خانم دکتر عشق، باسواد وکار درست که کل وقتشونو صرف آموزش و درمان میکنن
سلام خانوم دکترواقعاخیلی ممنون،ازاینکه انقدربرای من وهمه مریضاتون زحمت میکشیدمن ازاون موقعی که باشما،اشناشدم خیلی چیزها،یادگرفتم،هرچقدرهم،ازشماقدردانی،کنم بازم،کمه
سلام به نظر من که ایشون بسیار با سواد و دلسوز و مهربان هستند و من واقعا ایشون رو قبول دارم انشالله ک همیشه سلامت باشن
سلام من به شخصه ارادت خاصی دارم خدمتشون هر موقع مزاحم شدم خیلی عالی من رو راهنمایی کردن وقتی هم که پسرم کرونا گرفت از طریق پیام اول من رو به آرامش وبعد تجویز دارو که خیلی به دردم خورد ممنونم وآرزوی موفقیت دارم 🌹🌹🌹🌹
سلام من نوبت گرفتم با اینکه ساعت کاریشون رو به اتمام بود و سرشون اونروز خیلی شلوغ بود و خسته بودند ولی خیلی خوب پذیرای من شدند .دونه به دونه جواب سوال هام را دادن .داروهایی که تجویز کردند عالی بود و من خیلی سریع سرپا شدم واقعا نمونه هستند ایشون
سلام.بنده از تشخیص و نحوه برخورد دکتر بی آزار واقعا راضیم ام ایشون کاردان و خوش برخورد بودن امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باش🙏🙏🙏🙏