دکتر تهمینه محجوب نیا کرج
۵ سال تجربه
تلفن: ۰۹۳۳۵۳۹۶۵۲۰-۰۹۳۳۱۳۷۵۹۶۳
البرز، کرج، چهارراه مصباح، بلوار امامزاده حسن، پاساژ کمال، روبروی بانک ملی، بلوک A، طبقه سوم، واحد ۲۴
حوزه های تخصصی
{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}
{{row.doc.doc_type_caption}}
متخصص: {{sp.sp_name}}
فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}
فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}
حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}
مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}
زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}
محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}
توضیحات مرکز
شفاداک را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک: shafadoc
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر تهمینه محجوب نیا بنویسید.
سلام.بنده واقعا از تشخیص و نحوه برخورد دکتر بی آزار راضی ام ایشون خیلی کاردان و خوش برخورد بودن امیدوارم در تمام مراحل زندگیشون موفق باشن.
بهترین پزشک هستند همه جوره و همه وقت جواب منو با حوصله و دقیق دادند واقعا راضیم
بهترین پزشک با معلومات خیلی بالا و قوی و وقت شناس واقعا به من خیلی کمک کردند و حتی سوالی داشتم رایگان در اینستا جوابمو با حوصله میدادند.واقعا درجه یک هستند...
من کاملا راضی بودم از ایشون بعد از ویزیت و بهبود بیماری پیج اینستا ی ایشون رو بخاطر اطلاعات خوبی که میدن و اینکه همیشه دلسوز و پاسخگو بودن همچنان پیگیری می کنم
بسیار صبور و کار بلد هستند ، مادر من درگیری ریه داشتن با یک نسخه ی ایشون کاملا خوب شدن ، در اینستا هم هر وقت سوالی داشتم با اینکه ایشان وظیفه ای نداشتن با جون و دل پاسخ دادن
دکتر بی آزار یکی از پزشکان دلسوز مهربان به بیماران هستند بارها و بارها مردم از نقاط مختلف کشور از ایشون مشاوره های رایگان درمانی گرفتن ایشون بسیار با تجربه مهربان دلسوز متعهد و باسواد هستند انشاالله همیشه موفق و سلامت باشن خداحفظشون کنه پزشکانی مثل دکتر بی آزار گردن مردم این کشور حق دارن و مدیونشونن تو تخصص خودشون بسیار با سواد هستن و خداشاهده حقیقت رو میگم ایشون یکی ازبهترین پزشکان کشور هستن
سلام وققتون ب خیر.. این خانوم دکتر هم از نظر علمی هم از بعد انسانی از بهترین انسان هایی ک من دیدم... انسان هایی مثل ایشون باید تکثیر بشن❤❤ سوا از اینکه هم تو مطب به بیماران رسیدگیمیکنند تو فضای مجازیم ب دقت ب سوالات مردم از دور تا نزدیک پاسخ میدن و همیشه ب فکر بیماراشون هستن ...ان شالله عنر طولانی داشته باشند و هنیشه همینطور سر حال
تشخیص بسیار عالی دارن و وقت میزارن برای بیماراشون ،و علاوه بر دانش خیلی خوب و به روزی که دارن، بسیار دلسوز و مهربان ،من بیمار ایشون بودم و درمان شدم..
بسیار خانم دکتر خوش اخلاق و مهربونی هستند ،تمام سوالات من رو درباره دخترم به صورت انلاین همیشه با صبوری و متانت پاسخ می دهند.
من به مطب ایشون مراجعه کردم و علی رغم لبخندی که همیشه به لب دارن به نحو کاملا تحقیر آمیزی با بنده برخورد کردن و بیشتر سوالاتم رو با نمی دونم پاسخ دادن علاوه برآن بعد از تهیه ی داروهایی ک۶ ایشون نوشتن و نتیجه نگرفتن دکتر های دیگه از داروهای تجویزی ایشون به تمسخر یاد کردن.خلاصه اون روز ایشون کل انرژی بنده رو با لحن بدشون گرفتن.
اره سیستمشون همینطوره و خیلی خودشون دانشمند میدونند
من کاملا راضی بودم فوق العادس معلوماتشون