اپتومتریست مریم شادرو تبریز
۳ سال تجربه
تلفن: ۰۴۱۳۵۵۶۳۵۶۱
آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان ۱۷ شهریور جدید، روبروی کلینیک فرهنگیان، اپتومتری و عینک آی لند
حوزه های تخصصی
{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}
{{row.doc.doc_type_caption}}
متخصص: {{sp.sp_name}}
فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}
فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}
حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}
مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}
زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}
محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}
توضیحات مرکز
شفاداک را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک: shafadoc
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای اپتومتریست مریم شادرو بنویسید.
با حوصله هستن و کارشون عالی هستش
❤❤❤❤❤❤
سلام عرض می کنم خدمت خانم دکتر .....هزاران آفرین و درود خدا به خدمت شما و همکاران با ادب شما این جانب هم از نحوه معاینه شما بزرگوار محترمه بسیار راضی بودم و هم از بر خورد بسیار محترمانه همکارانتان که همگی ما رو شرمنده اخلاق و معرفت خودتان نمودید بسیار ممنونم ارادتمند شما علمی
سلام خانم دکتر برای مروارید چشم عمل هم میکنن؟
سلام اگر از ساعت ارائه شده توسط سیستم حضور مثلا۳۰دقیقه دیر بشه،چه اتفاقی می افتد
خوش اخلاق، صبور و تو کارشون دقیق هستن ایشون.
خانم شادرو خیلی وقت نشناس هست. نوبت اینترنتی رو مثلا میده ساعت9 ساعت 10 خودش نمیاد. من امروز وقت اینترنتی گرفته بودم رفتم شماره هم گرفتم بعد گفتن شایدساعت10 نوبت برسه که دکتر هم نیومده بود به دروغ مردم رو اونجا علاف میکنن. وقت به کنار دروغ گویی رو آدم نمیتونه تحمل کنه
خوشرو با حوصله فقط اگه تو تصمیم نهایی یه ذره بیشتر دقت کنن عالی میشه مثلا چشم من با عینک الانم راست نه دهم و چپ پنج دهم هست ایشون بدون ارزیابی گفتن که نمره عینکت هیچ فرقی نکرده و همون قبلی هستش و منم با اطمینان به حرفهای ایشون رفتم اما بعد که رفتم جای دیگه متوجه شدم که با تغییر عدسی عینکم چشم راستم ده دهم و چشم چپم هم هشت دهم میشه که تشخیص ایشون باعث شد گواهینامه من چهار ساله بشه . متاسفانه ..
کودوم دکتر رفتین؟
خیلی دکتر خوبین خوش برخود بی نظیر حرف ندارن خانم شادرو خیلی دکتر خوبیه
واقعا خیلی دقیق و کاربلد هستند وصدالبته خیلی باحوصله