اپتومتریست مریم شادرو تبریز
۳ سال تجربه
تلفن: ۰۴۱۳۵۵۶۳۵۶۱
آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان ۱۷ شهریور جدید، روبروی کلینیک فرهنگیان، اپتومتری و عینک آی لند
حوزه های تخصصی
{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}
{{row.doc.doc_type_caption}}
متخصص: {{sp.sp_name}}
فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}
فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}
حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}
مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}
زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}
محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}
توضیحات مرکز
شفاداک را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک: shafadoc
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای اپتومتریست مریم شادرو بنویسید.
کاملا با دقت و حوصله معاینه میکنن و به سوالی که میپرسیم با آرامش جواب میدن . امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشن
خیلی مهربون وبادقت.دستشون دردنکنه
عالیه کارتون خانوم شادرو مرسی👍👍
عرض سلام و ادب دارم خانم دکتر ممنون از ویزیت خوبتون بینهایت ممنون و متشکرم
بی نظیر -صبور-بادقت وحوصله واقعا" عالی
واقعا دکتر بی نظیر و زیبایی بود واقعا تو کارش استاد بود خیلی هم خوشگل بود
سلام مانوبت گرفتیم ساعتش را کاملا نمیدونیم
سلام لیست رزروتون رو چک کنین.
چشمم آستیگمات بود رفتم گفت آستیگمات نیست همه استرس داشتیم خیلی ناشی بود باید برم یه اپتومتریست دیگه
با اینکه چشای من نمرش با عینک متفاوت شده و خودم توی دید متوجه این تفاوت میشم....اما اصن تو مطب گفت ...همون عینک قبلی تو بزن....حتی تست بینایی هم نگرفت.... باید برم یه اپتومتریست دیگه.
خانم دکتر خیلی خوشگل وباحوصله هستند ازش خیلی خوشم اومد در ضمن خیلی خیلی دوستش دارم ودر مورد کارهاش اصلاًحرفی برای گفتن نداره خیلی فوق العاده است
منم خیلی دوسشون دارم البته دکتری شون رو عالیه کارتون
این دکتر کی ها هستش میخوام برای داداشم وقت بگیرم؟؟کسی میدونه بگه لطفا
خیلی عالی - با دقت. با حوصله .خوش برخورد .
خانوم دکتر خیلی با حوصله و خوش برخورد بودند.کارشونم بی نظیره حرف نداره.♡♡♡♡♡♡♡¤¤¤