بیمارستان شهید بهشتی مراغه
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۲۸۸۸۸
آذربايجان شرقي، مراغه، خيابان سعدي، خيابان شهيد صدوقي
معرفی بیمارستان شهید بهشتی مراغه
این بیمارستان که در سال ۱۳۱۵ شمسی تأسیس گردیده است با ۸۰ سال قدمت، جزو قدیمیترین بیمارستانهای استان آذربایجان شرقی است. بیمارستان ابتدا به نام شیر و خورشید شناخته میشد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نام هلالاحمر فعالیت مینمود و سپس تغییر نام داده و به نام شهید والامقام دکتر بهشتی مزین گردید. بیمارستان شهید دکتر بهشتی مراغه واقع در جنوب غربی استان آذربایجان شرقی با بخشهای درمانی جراحی زنان، بلوک زایمان، اتاق عمل، اطفال، نوزادان، اورژانس و NICU، بهعنوان بیمارستان مرجع برای شهرهای همجوار تعریفشده است و بهصورت دولتی اداره میگردد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید بهشتی بنویسید.
پزشک نمونه هستن خانم دکتر ما کل دکتر های اطفال شهر رو رفتیم تا حالا دکتری مثل ایشون ندیدم خیلی باسواد و با حوصله فقط خدا اجرشون بده
سلام واقعا خیلی راضیم از خانم دکتر اخلاقشون واقعا عالیه مدام پیگیر حال پسرم بودن حتی تا وقتی از بیمارستان مرخص شدیم همش پیگیر بودن از هر لحاظ عالی هستن خدا خیرشون بده
دکتره خوبیه ما واقعا از عملشون راضی هستیم
خانم دکتر نبئی رو میتونم یک دکتر بااخلاق ، مهربون و باتجربه توصیف کنم.
سلام. واقعا دکترباتجربه وکاربلدی هستن. عالی.
باسلام وتشکرازخانم دکترنبئی. واقعا دکترباتجربه وکاربلدهستن وخیلی مهربان ودلسوز هستن. من سلامتی فرزندم رو اول خدابعد مدیون خانم دکتر هستم وتاخوب شدن حال بچم جویای حالشان بودند. امیدوارم همیشه درمراحل زندگیشان موفق ومؤیدباشند.
سلام من تو ماه نهم بارداریم هستم.تو خواب دیدم که وضع بچم خطرناکه باید سقط بشه ولی بهم گفتن برم پیش دکتر فرهودی فقط ایشون میتونن بچه منو نجات بدن و مانع سقطش بشن.مطبشونو میشناسم ولی نمیدونم هزینه عمل چند میگیرن.همین الانشم چندا دکتر گفته نمیتونم طبیعی زایمان کنم ولی هزینه سزارین هم برام خیلی مهمه و هنوز دکتر نگرفتم.کسی میدونه دکتر فرهودی چند میگیرن برا عمل؟بچه اولم هست
بهترین و باتجربه ترین دکتر درمراغه بخش کودکان خانم دکتر نبئی هستن واقعا از زحماتتون ممنونم بابت پیگیری و محبتتاتون
به نام خدا با تشکر و سپاس از خانم دکتر مهربان و کار بلد سر کار خانم نبئی واقعا امثال خانم دکتر برای جامعه ما بسیار ضروری و واجبه کمتر دکتری را دیدم که بعد از مرخص شدن ویا بعد از ویزیت شدن در مطب پیگیر بیمار خودشون باشن بابت دلسوزیتون و پیگیریتون بسیار سپاسگذارم
خانوم دکتر عزیز ومهربان ممنونم از اینکه همیشه تا زمانی که حال بچه ها خوب میشه جویای حال هستید یه دنیا ممنونم