بیمارستان شهید بهشتی مراغه

 تلفن: ۰۴۱۳۷۲۲۸۸۸۸

 آذربايجان شرقي، مراغه، خيابان سعدي، خيابان شهيد صدوقي

موقعیت روی نقشه

معرفی بیمارستان شهید بهشتی مراغه

 این بیمارستان که در سال ۱۳۱۵ شمسی تأسیس گردیده است با ۸۰ سال قدمت، جزو قدیمی‌ترین بیمارستان‌های استان آذربایجان شرقی است. بیمارستان ابتدا به نام شیر و خورشید شناخته می‌شد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نام هلال‌احمر فعالیت می‌نمود و سپس تغییر نام داده و به نام شهید والامقام دکتر بهشتی مزین گردید. بیمارستان شهید دکتر بهشتی مراغه واقع در جنوب غربی استان آذربایجان شرقی با بخش‌های درمانی جراحی زنان، بلوک زایمان، اتاق عمل، اطفال، نوزادان، اورژانس و NICU، به‌عنوان بیمارستان مرجع برای شهرهای هم‌جوار تعریف‌شده است و به‌صورت دولتی اداره می‌گردد.

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.
{{$select.selected.service_caption}}

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید بهشتی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 31 از 48 (مجموع: 480 نظر)
زهرا | دکتر زهرا نبئی - کودکان | 1400/11/21

پزشک نمونه هستن خانم دکتر ما کل دکتر های اطفال شهر رو رفتیم تا حالا دکتری مثل ایشون ندیدم خیلی باسواد و با حوصله فقط خدا اجرشون بده

captcha
= reload
زهرا | دکتر زهرا نبئی - کودکان | 1400/11/20

سلام واقعا خیلی راضیم از خانم دکتر اخلاقشون واقعا عالیه مدام پیگیر حال پسرم بودن حتی تا وقتی از بیمارستان مرخص شدیم همش پیگیر بودن از هر لحاظ عالی هستن خدا خیرشون بده

captcha
= reload
زهرا | دکتر مهسا اصغری - زنان و زایمان | 1400/11/20

دکتره خوبیه ما واقعا از عملشون راضی هستیم

captcha
= reload
فرانک | دکتر زهرا نبئی - کودکان | 1400/11/18

خانم دکتر نبئی رو میتونم یک دکتر بااخلاق ، مهربون و باتجربه توصیف کنم.

captcha
= reload
لیلا | دکتر سیما صفاری - زنان و زایمان | 1400/11/17

سلام. واقعا دکترباتجربه وکاربلدی هستن. عالی.

captcha
= reload
لیلا | دکتر زهرا نبئی - کودکان | 1400/11/17

باسلام وتشکرازخانم دکترنبئی. واقعا دکترباتجربه وکاربلدهستن وخیلی مهربان ودلسوز هستن. من سلامتی فرزندم رو اول خدابعد مدیون خانم دکتر هستم وتاخوب شدن حال بچم جویای حالشان بودند. امیدوارم همیشه درمراحل زندگیشان موفق ومؤیدباشند.

captcha
= reload
لیلا | دکتر شیرین فرهودی - زنان و زایمان | 1400/11/17

سلام من تو ماه نهم بارداریم هستم.تو خواب دیدم که وضع بچم خطرناکه باید سقط بشه ولی بهم گفتن برم پیش دکتر فرهودی فقط ایشون میتونن بچه منو نجات بدن و مانع سقطش بشن.مطبشونو میشناسم ولی نمیدونم هزینه عمل چند میگیرن.همین الانشم چندا دکتر گفته نمیتونم طبیعی زایمان کنم ولی هزینه سزارین هم برام خیلی مهمه و هنوز دکتر نگرفتم.کسی میدونه دکتر فرهودی چند میگیرن برا عمل؟بچه اولم هست

captcha
= reload
سیدسعید | دکتر زهرا نبئی - کودکان | 1400/11/08

بهترین و باتجربه ترین دکتر درمراغه بخش کودکان خانم دکتر نبئی هستن واقعا از زحماتتون ممنونم بابت پیگیری و محبتتاتون

captcha
= reload
حمیدرضا | دکتر زهرا نبئی - کودکان | 1400/11/05

به نام خدا با تشکر و سپاس از خانم دکتر مهربان و کار بلد سر کار خانم نبئی واقعا امثال خانم دکتر برای جامعه ما بسیار ضروری و واجبه کمتر دکتری را دیدم که بعد از مرخص شدن ویا بعد از ویزیت شدن در مطب پیگیر بیمار خودشون باشن بابت دلسوزیتون و پیگیریتون بسیار سپاسگذارم

captcha
= reload
انیس | دکتر زهرا نبئی - کودکان | 1400/11/05

خانوم دکتر عزیز ومهربان ممنونم از اینکه همیشه تا زمانی که حال بچه ها خوب میشه جویای حال هستید یه دنیا ممنونم

captcha
= reload