بیمارستان شهید بهشتی مراغه
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۲۸۸۸۸
آذربايجان شرقي، مراغه، خيابان سعدي، خيابان شهيد صدوقي
معرفی بیمارستان شهید بهشتی مراغه
این بیمارستان که در سال ۱۳۱۵ شمسی تأسیس گردیده است با ۸۰ سال قدمت، جزو قدیمیترین بیمارستانهای استان آذربایجان شرقی است. بیمارستان ابتدا به نام شیر و خورشید شناخته میشد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نام هلالاحمر فعالیت مینمود و سپس تغییر نام داده و به نام شهید والامقام دکتر بهشتی مزین گردید. بیمارستان شهید دکتر بهشتی مراغه واقع در جنوب غربی استان آذربایجان شرقی با بخشهای درمانی جراحی زنان، بلوک زایمان، اتاق عمل، اطفال، نوزادان، اورژانس و NICU، بهعنوان بیمارستان مرجع برای شهرهای همجوار تعریفشده است و بهصورت دولتی اداره میگردد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید بهشتی بنویسید.
خانم دکتر عزیز باسلام واحترام. خرسندیم که در طول زندگی خود با انسان سخت کوش و بزرگواری چون شما دیدار کردیم، از اینکه با صبر و حوصله و دقت و با مهربانی، با توجه به شرایط بسیارسخت دخترانم در درمان ایشان ازتمام توان خودمایه گذاشتیدسپاسگزاری کرده واز خداوندمنان سلامتی و شادکامی برای شما و خانواده محترم خواستارم. با آرزوی توفیق روز افزون.
خانوم دکتر واقعا بی نظیر هستن،وقتی مریضی بهشون مراجعه میکنن،تا چند روز برا اطمینان از بهبود مریض خودشون تلفنی جویای حال مریض هستن،که واقعا قوت قلب برا والدین هست،در تشخیص ودرمان هم عالی عالی هستن،مهمتر از همه اینها رفتار بی نظیر خانوم دکتر آدم رو شرمنده میکنه،ممنونم خانوم دکتر
علیم ریحانی بی نهایت ممنون دکتر خدا پشته پناهت
خانم دکتر خیلی مهربان و باتجربه هستند علاوه بر همه اینها وقتی مریضی بهشون مراجعه می کنه تا خوب شدن اون بچه ۲۴ ساعته جویای حالش هست این برای پدر و مادر قوت قلبه. تو بیمارستانم پسرم تحت نظرشون بود که مدام به من و پرستارا زنگ میزدن و تبشو می پرسیدند یه دنیا ازتون ممنونم خانم دکتر که اینهمه کنار ما بودید.
با سلام و تشکر فراوان از تعهد و اخلاص خانم دکتر زهرا نبئی کاش می شد آنطور که شایسته شماست از زحماتتان قدردانی کنم خواستار موفقیت روز افزون
سلام خانوما من یه بار رفتم دوماه بود پریود نمیشدم خیلی با حوصله و دقیق معاینه میکنن من راضی هستم وهمچنین دستگاه سونوگرافی هم از رحم وهم شکم دارن که خیلی خوبه
آدرس مطبشون
عالی هستین واقعا خوشحالم که شمارو پیدا کردم
سلام خسته نباشیدخانوم محمودیه کی میاد؟؟؟؟
خانم دکتر نبئی چه در تشخیص و چه در درمان بینظیرن.انصافا علاوه بر تخصص در حوزه خود ، خیلی با اخلاق و مهربان هستن.با تشکر
خانم دکتر واقعا یک شخص باادب وباتجربه ای هستند