بیمارستان ثارالله کرج
تلفن: ۰۲۶۳۳۳۲۰۱۲۴
البرز، کرج، مهرشهر، بلوار ارم، حسين آباد، کوي فرهنگ، ميدان فرهنگ
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
بیمارستان ثارالله در سال ۱۳۹۰ از پلی کلینیک به بیمارستان تغییر یافت، که شامل بخشهای زنان، مردان، اطفال و ۲ اتاق عمل و از گروه تصویر برداری، سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن خدمات ارائه میدهد و به آزمایشگاه مجهز تجهیز میباشد.
همچنین دارای تخصصهایی همچون داخلی، چشم، اطفال، زنان، بارداری، قلب، مغز و اعصاب، عفونی، ارتوپدی، جراح عمومی، طب فیزیک، گوارش، روانشناسی و مشاوره تغذیه میباشد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان ثارالله بنویسید.
خدا خیرتون بده که اینقدر با فهم و شعور و تخصص هستین که تنها با یک ویزیت مشکل بیمار رو تشخیص و درمان میکنید.
دکتر جمسی خیلی دکتر خوب وکار بلدی هستن
خیلی مهربونن❤
در رشته بیماری های گوارشی بسیار عالی و سر آمدن هستند انشاالله همیشه سلامت و تندرست باشند
بسیار کاربلد وباشعور
سلام به همه عزیزان خداوند رو شاکرم که دکتری که پیشش درمانم رو شروع کردم به معنای واقعی در اخلاق و طبابت واقعا کم نظیر هستن به هیچ عنوان هزینه اضافی به بیمار تحمیل نمیکنن ،برعکس خیلی از دکترها وقتی ازشون کارت مطب رو خواستم در کمال ناباوری گفتن مطب میخوای چیکار پولت زیاده،برای آزمایشات و سایر مراحل منو راهنمایی کردن تا با کمترین هزینه درمانم رو ادامه بدم دعای خیر همه بیماران بدرقه راهشون هست
تک تکه دکتر باحوصله ومتین.حاذق وفهیم وقت برایبیمار میزاره با حوصله گوش میکنه به جرفای بیمار و جواب سوال های بیمار رو میده وراهنمایی میکنه.توی این زمونه کم دکتری گیر میاد با حوصله باشه.ولی دکتر هست .اگه خسته نشه وخسته اش نکنن مسیولین وزارت بهداشت.واذیتش نکنن وبزارن کارشو بکنه.مثل این دکتر چند سالی بود کم دیدم تو بیمارستان های دولتی .مسیولین باید قدر دکترهایی مثل دکتر محمدسینا محمد موحد و....بدونند
واقعآ انسان شایسته و شریفی هستند. با کمال حوصله ویزیت میکنه، با متانت و صبوری به حرف های بیمار گوش میکنه، البته نه تنها ایشان، من در مدتی که بیمارستان بودم همه پزشکان و پرسنل بیمارستان بسیار انسان و مهربان هستند. انشاالله که کارکنان بیمه تحت تاثیر زیباییهای پرسنل محترم بیمارستان ثارالله قرار بگیره.
خیلی خوبن
متخصص کودکان هستن یا بزرگسال
این آقای دکتر ملکی برای بزرگسال هم هستن؟
سلام اولین جلسه بود پذیرا و حس راحت وصمیمی بودن رو در دو سه دقیقه اول بهم منتقل شد که واقعا حسش کردم بسیار باتجربه بودن که اینو خودم متوجه شدم با این که جلسه اول بود عالی بود جلساتمو ادامه خواهم داد