بیمارستان ثارالله کرج
تلفن: ۰۲۶۳۳۳۲۰۱۲۴
البرز، کرج، مهرشهر، بلوار ارم، حسين آباد، کوي فرهنگ، ميدان فرهنگ
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
بیمارستان ثارالله در سال ۱۳۹۰ از پلی کلینیک به بیمارستان تغییر یافت، که شامل بخشهای زنان، مردان، اطفال و ۲ اتاق عمل و از گروه تصویر برداری، سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن خدمات ارائه میدهد و به آزمایشگاه مجهز تجهیز میباشد.
همچنین دارای تخصصهایی همچون داخلی، چشم، اطفال، زنان، بارداری، قلب، مغز و اعصاب، عفونی، ارتوپدی، جراح عمومی، طب فیزیک، گوارش، روانشناسی و مشاوره تغذیه میباشد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان ثارالله بنویسید.
بهترین دکتر امیدوارم همیشه تنتون سالم باشه مرسی که با دستای پر مهربون نیکان و دنیا اوردید😘😘😘
خانوم بنده از ایشان خیلی رضایت داشتند
سلام وقت بخیر ، خانم دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق و کار بلد هستند
با سلام، ایشان بسیار عالی و با تجربه هستند، و بسیار برای بیمار وقت میزارن
بسیار دکتر خوب و با اخلاقی هستن انشاالله سلامت و موفق باشن
سلام بر همه عزیزان ووتشکر ویژه از خانم دکتر عبدالهی من هم مشکل مشابه که یکی از بیماران داشتم نخ ایودی پاره شده بود وچند جا رفتم می گفتن باید جراحی کنی وبا کلی تحقیق وواسواس وبا کمک نظرات کاربران عزیز خانم دکتر رو انتخاب کردم وبا ایمان جلو رفتم الان خداروشاکرم چون مشکلم رو تو دو دقیقه حل کرد انشالله که خیر از کار وزندگی ودنیا وآخرت ببینه کلینک شماره ۲ خیلی بهتر از شماره ۱ در پناه خداوند سلامت باشی
واقعا دکتر با اخلاقی وصبوری هستند وبرای هر بیمار وقت کافی میگذارن
پزشک با تجربه وبا اخلاقی هستن
خیلی دکتر خوبی هستند خدا خیرشون بده من که راضی هستم
عالی بودن
چرا خانم دکتر نیستن؟؟