بیمارستان حضرت رسول اكرم تهران

 تلفن: ۰۲۱۶۴۳۵۱

 تهران، ستارخان، خیابان نیایش، نبش خیابان منصوری


درمانگاه

آزمایشگاه مرکزی درمانگاه روماتولوژی درمانگاه غدد اطفال درمانگاه خون و آنکولوژی درمانگاه روان پزشکی درمانگاه روانشناسی و مشاوره درمانگاه بیهوشی درمانگاه توراکس و قفسه صدری درمانگاه اورولوژی درمانگاه نوزادان درمانگاه زنان درمانگاه ریه درمانگاه گوارش درمانگاه جراحی اعصاب درمانگاه جراحی عمومی درمانگاه ارتوپدی درمانگاه تغذیه درمانگاه گلوکوم درمانگاه قرنیه درمانگاه پلاستیک و ترمیمی چشم درمانگاه استرابیسم درمانگاه جنرال چشم اپتومتری درمانگاه رتین درمانگاه نروافتالمولوژی درمانگاه اعصاب اطفال درمانگاه روماتولوژی اطفال درمانگاه غدد درمانگاه داخلی اعصاب درمانگاه قلب درمانگاه پوست درمانگاه نفرولوژی درمانگاه عفونی درمانگاه داخلی پاتولوژی مرکزی درمانگاه گوش و حلق و بینی درمانگاه عفونی اطفال درمانگاه نفرولوژی اطفال درمانگاه اطفال عمومی درمانگاه جراحی عروق درمانگاه دیابت درمانگاه تالاسمی کلینیک درد درمانگاه قلب اطفال درمانگاه طب کار درمانگاه گوارش اطفال درمانگاه ‍ژنتیک کلینیک چاقی درمانگاه سنجش پزشکی ورزشی درمانگاه طب فیزیکی درمانگاه طب سنتی کلینیک چاقی کودک و نوجوان درمانگاه ریه کودکان درمانگاه آلرژی جراحی اعصاب -قاعده جمجمه
موقعیت روی نقشه

 

تاریخچه:
مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی حضرت رسول اکرم (ص) از موقوفات مرحوم باتمانقلیچ  می باشد کـه در سال ۱۳۴۵ ه.ش  پنجاه هزار متر از اراضی  منطقه طرشـت (شهرآرای کنونی ) را وقف احداث بیمارستان نمود.
در سال ۱۳۵۰ اولین ساختمان از این مجموعه بیمارستانی تکمیل و بمنظور تربیت پزشک در اختیار سازمان شیر و خورشید  وقت قرار گرفت . تا سال ۱۳۸۴ بعنوان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران مشغول بکار بوده است. در حال حاضر این ساختمان به عنوان بخشی از واحدهای اداری و پاویون مورد استفاده قرار می گیرد.
با پیروزی اتقلاب اسلامی ایران و تحولات بعد از آن، مجموعه بیمارستانی در اختیار وزارت بهداری وقت قرارگرفت و پس از واگذاری امر آموزش پزشکی به وزارتخانه، دانشکده پزشکی و دیگر مجموعه های  بیمارستانی، تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول فعالیت گردید، با شروع جنگ تحمیلی و ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر مراکز درمانی یکی دیگر از ساختمانها بنام حضرت امیرالمومنین (ع) راه اندازی و با تعطیلی بیمارستان دربار، پس از فاجعه انفجار دفتر نخست وزیری، مجموعه پرسنل آن بیمارستان به این مرکز منتقل گردیدند و تا مدتها مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) بنام بیمارستان امیرالمومنین (ع) به فعالیت درمانی مشغول بود .
در فروردین ماه ۱۳۷۱رسما" به دست ریاست جمهوری وقت آقای هاشمی رفسنجانی  به نام مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص) افتتاح گردید.
این مجموعه درمانی با ظرفیت نهایی ۸۶۰ تخت مصوب در حال حاضر با سرعت در راه رشد و توسعه کمی وکیفی گام برداشته و با ضریب اشغا ل تخت حدود ۸۰%  امید آن دارد  تا  در آینده ای نزدیک  به قطب درمانی کشور تبدیل گردد.

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان حضرت رسول اكرم بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 31 از 41 (مجموع: 408 نظر)
نجات | دکتر ندا هاشمی - زنان و زایمان | 1401/10/20

دکتر خیلی خوبیه. دست مریزاد

captcha
= reload
ظریفه | دکتر سیاوش کورانی فر - داخلی | 1401/10/15

با سلام و احترام خدمت شما، بنده جلیلی از زحمات و مهرورزی شما کمال تشکر را دارم

captcha
= reload
ابوالفضل | دکتر کاوه ابری اقدم - چشم پزشکی | 1401/10/14

بسیار دکتر ماهر و خوش اخلاق

captcha
= reload
نسرین | دکتر رویا درخشان - زنان و زایمان | 1401/10/14

واقعا کارشون واخلاقشون خوب بود. همچنین کادر بیمارستان رسول اکرم تهران عالی بود

captcha
= reload
امیرمحمد | دکتر غلامرضا بیاضیان - گوش، حلق و بینی | 1401/10/14

سلام، آقای دکتر حرف نداره، بدونه درد گوش رو شست وشو میدن

captcha
= reload
شوکت | دکتر برزويه ملازم سنندجی - ارتوپدی | 1401/10/13

خیلی خوب

captcha
= reload
معصومه | دکتر عبدالرضا پازوکی - جراحی عمومی | 1401/10/11

سلام وعرض ادب خدمت شما. من 45 کیلو اضافه وزن دارم، با دفترچه بیمه عمل میکنید؟

captcha
= reload
مهدي | دکتر ابوالفضل نمازی - داخلی | 1401/10/11

پزشک حاذق و انسان مهربان و دلسوز، در یک کلمه عالی هستن. خدا حفظشون کنه

captcha
= reload
فاطمه | دکتر راضیه صالحیان - اعصاب و روان | 1401/10/10

دکتر خیلی خیلی خوبیه خانم دکتر

captcha
= reload
فاطمه | دکتر بهنام شریعتی - اعصاب و روان | 1401/10/08

سلام، آقای دکتر شریعتی واقعا بیمار را درک میکند و همه از ایشلن راضی هستند

captcha
= reload