بیمارستان حضرت رسول اكرم تهران

 تلفن: ۰۲۱۶۴۳۵۱

 تهران، ستارخان، خیابان نیایش، نبش خیابان منصوری


درمانگاه

آزمایشگاه مرکزی درمانگاه روماتولوژی درمانگاه غدد اطفال درمانگاه خون و آنکولوژی درمانگاه روان پزشکی درمانگاه روانشناسی و مشاوره درمانگاه بیهوشی درمانگاه توراکس و قفسه صدری درمانگاه اورولوژی درمانگاه نوزادان درمانگاه زنان درمانگاه ریه درمانگاه گوارش درمانگاه جراحی اعصاب درمانگاه جراحی عمومی درمانگاه ارتوپدی درمانگاه تغذیه درمانگاه گلوکوم درمانگاه قرنیه درمانگاه پلاستیک و ترمیمی چشم درمانگاه استرابیسم درمانگاه جنرال چشم اپتومتری درمانگاه رتین درمانگاه نروافتالمولوژی درمانگاه اعصاب اطفال درمانگاه روماتولوژی اطفال درمانگاه غدد درمانگاه داخلی اعصاب درمانگاه قلب درمانگاه پوست درمانگاه نفرولوژی درمانگاه عفونی درمانگاه داخلی پاتولوژی مرکزی درمانگاه گوش و حلق و بینی درمانگاه عفونی اطفال درمانگاه نفرولوژی اطفال درمانگاه اطفال عمومی درمانگاه جراحی عروق درمانگاه دیابت درمانگاه تالاسمی کلینیک درد درمانگاه قلب اطفال درمانگاه طب کار درمانگاه گوارش اطفال درمانگاه ‍ژنتیک کلینیک چاقی درمانگاه سنجش پزشکی ورزشی درمانگاه طب فیزیکی درمانگاه طب سنتی کلینیک چاقی کودک و نوجوان درمانگاه ریه کودکان درمانگاه آلرژی جراحی اعصاب -قاعده جمجمه
موقعیت روی نقشه

 

تاریخچه:
مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی حضرت رسول اکرم (ص) از موقوفات مرحوم باتمانقلیچ  می باشد کـه در سال ۱۳۴۵ ه.ش  پنجاه هزار متر از اراضی  منطقه طرشـت (شهرآرای کنونی ) را وقف احداث بیمارستان نمود.
در سال ۱۳۵۰ اولین ساختمان از این مجموعه بیمارستانی تکمیل و بمنظور تربیت پزشک در اختیار سازمان شیر و خورشید  وقت قرار گرفت . تا سال ۱۳۸۴ بعنوان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران مشغول بکار بوده است. در حال حاضر این ساختمان به عنوان بخشی از واحدهای اداری و پاویون مورد استفاده قرار می گیرد.
با پیروزی اتقلاب اسلامی ایران و تحولات بعد از آن، مجموعه بیمارستانی در اختیار وزارت بهداری وقت قرارگرفت و پس از واگذاری امر آموزش پزشکی به وزارتخانه، دانشکده پزشکی و دیگر مجموعه های  بیمارستانی، تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول فعالیت گردید، با شروع جنگ تحمیلی و ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر مراکز درمانی یکی دیگر از ساختمانها بنام حضرت امیرالمومنین (ع) راه اندازی و با تعطیلی بیمارستان دربار، پس از فاجعه انفجار دفتر نخست وزیری، مجموعه پرسنل آن بیمارستان به این مرکز منتقل گردیدند و تا مدتها مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) بنام بیمارستان امیرالمومنین (ع) به فعالیت درمانی مشغول بود .
در فروردین ماه ۱۳۷۱رسما" به دست ریاست جمهوری وقت آقای هاشمی رفسنجانی  به نام مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص) افتتاح گردید.
این مجموعه درمانی با ظرفیت نهایی ۸۶۰ تخت مصوب در حال حاضر با سرعت در راه رشد و توسعه کمی وکیفی گام برداشته و با ضریب اشغا ل تخت حدود ۸۰%  امید آن دارد  تا  در آینده ای نزدیک  به قطب درمانی کشور تبدیل گردد.

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان حضرت رسول اكرم بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 33 از 41 (مجموع: 408 نظر)
سحر | دکتر غلامرضا بیاضیان - گوش، حلق و بینی | 1401/09/13

سلام، خسته نباشید. بله کار آقای دکتر حرف نداره، کارش و برخورد با بیمار عالی هستن

captcha
= reload
عماد | دکتر غلامرضا بیاضیان - گوش، حلق و بینی | 1401/09/11

دکتر واقعا تو کار عمل تبحر دارن . خدا خیرش بده 🙏🙏🙏🙏🙏

captcha
= reload
عطیه | دکتر رضا قادری - داخلی | 1401/09/10

عالی

captcha
= reload
معصومه | درمانگاه کلینیک چاقی قبل از عمل (جنرال) | 1401/09/08

سلام، مادر من چاق هست، 120 کیلو وزن داره، میخواد عمل کنه، خواستم راهنمایی کنید

captcha
= reload
فریال | دکتر غلامرضا بیاضیان - گوش، حلق و بینی | 1401/09/07

دخترم عمل لوزه سوم داشت، خیلی خوب و عالی عمل شد.همیشه دکتر دعا میکنم، خدا براش خوب بخواهد

captcha
= reload
نازنین زهرا | دکتر غلامرضا بیاضیان - گوش، حلق و بینی | 1401/11/24

کدوم بیمارستان عمل انجام دادن؟

captcha
= reload
محمدرضا | دکتر غلامرضا بیاضیان - گوش، حلق و بینی | 1405/02/12

سه شنبه ها در بیمارستان حضرت علی اصغر و شنبه ها در بیمارستان رسول اکرم هستن.

captcha
= reload
مریم | دکتر عبدالرضا پازوکی - جراحی عمومی | 1401/09/06

عمل بای پس معده با دفترچه تامین اجتماعی هزینه اش چقدر است؟ آیا وزن 90 کیلو با قد 157عمل انجام میشه با بیمه؟

captcha
= reload
قربان | دکتر امیرحسن حبیبی - مغز و اعصاب | 1401/09/06

با سلام، دکتر حبیبی بسیار دکتر خوبی هستند و از همه لحاظ کار بلد و حرفه ای. بخدا یه نعمتی هست برای ما، ای کاش اونجور که تو شأنشان هست ازش قدردانی کنن

captcha
= reload
طاهره | دکتر ستاره نصیری - زنان و زایمان | 1401/09/04

دکتر دلسوز و مهربان و با تجربه، سرعت عمل بالا. مادرم سرطان رحم داشتن که دکتر رحم و لوله ها رو درآوردن. دستیارای پزشکشون هم خیلی مهربون و با حوصله هستن. حیف که درمانگاهشون در بیمارستان بخاطر دولتی بودن و تجربه بالای پزشک خیلی شلوغه. کاش دکتر خارج از بیمارستان هم مطب داشتن که راحت تر بتونیم ببینیمشون. فقط دو روز تو هفته تو درمانگاه هستن.

captcha
= reload
مریم | دکتر ستاره نصیری - زنان و زایمان | 1401/09/13

عالی عالی

captcha
= reload
محمد | دکتر سیدعلی بنی فاطمه - قلب و عروق | 1401/09/02

دکتر عالی، بسیار عالی

captcha
= reload
بتول | دکتر لیلا کمال زاده - اعصاب و روان | 1401/09/01

با سلام، خانم دکتر کمال زاده یکی از پزشکان خوب و عالی هستند که من تحت درمانشون هستم. واقعا ازشون راضیم. خدا خیرشون بده

captcha
= reload