بیمارستان حضرت رسول اكرم تهران

 تلفن: ۰۲۱۶۴۳۵۱

 تهران، ستارخان، خیابان نیایش، نبش خیابان منصوری


درمانگاه

آزمایشگاه مرکزی درمانگاه روماتولوژی درمانگاه غدد اطفال درمانگاه خون و آنکولوژی درمانگاه روان پزشکی درمانگاه روانشناسی و مشاوره درمانگاه بیهوشی درمانگاه توراکس و قفسه صدری درمانگاه اورولوژی درمانگاه نوزادان درمانگاه زنان درمانگاه ریه درمانگاه گوارش درمانگاه جراحی اعصاب درمانگاه جراحی عمومی درمانگاه ارتوپدی درمانگاه تغذیه درمانگاه گلوکوم درمانگاه قرنیه درمانگاه پلاستیک و ترمیمی چشم درمانگاه استرابیسم درمانگاه جنرال چشم اپتومتری درمانگاه رتین درمانگاه نروافتالمولوژی درمانگاه اعصاب اطفال درمانگاه روماتولوژی اطفال درمانگاه غدد درمانگاه داخلی اعصاب درمانگاه قلب درمانگاه پوست درمانگاه نفرولوژی درمانگاه عفونی درمانگاه داخلی پاتولوژی مرکزی درمانگاه گوش و حلق و بینی درمانگاه عفونی اطفال درمانگاه نفرولوژی اطفال درمانگاه اطفال عمومی درمانگاه جراحی عروق درمانگاه دیابت درمانگاه تالاسمی کلینیک درد درمانگاه قلب اطفال درمانگاه طب کار درمانگاه گوارش اطفال درمانگاه ‍ژنتیک کلینیک چاقی درمانگاه سنجش پزشکی ورزشی درمانگاه طب فیزیکی درمانگاه طب سنتی کلینیک چاقی کودک و نوجوان درمانگاه ریه کودکان درمانگاه آلرژی جراحی اعصاب -قاعده جمجمه
موقعیت روی نقشه

 

تاریخچه:
مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی حضرت رسول اکرم (ص) از موقوفات مرحوم باتمانقلیچ  می باشد کـه در سال ۱۳۴۵ ه.ش  پنجاه هزار متر از اراضی  منطقه طرشـت (شهرآرای کنونی ) را وقف احداث بیمارستان نمود.
در سال ۱۳۵۰ اولین ساختمان از این مجموعه بیمارستانی تکمیل و بمنظور تربیت پزشک در اختیار سازمان شیر و خورشید  وقت قرار گرفت . تا سال ۱۳۸۴ بعنوان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران مشغول بکار بوده است. در حال حاضر این ساختمان به عنوان بخشی از واحدهای اداری و پاویون مورد استفاده قرار می گیرد.
با پیروزی اتقلاب اسلامی ایران و تحولات بعد از آن، مجموعه بیمارستانی در اختیار وزارت بهداری وقت قرارگرفت و پس از واگذاری امر آموزش پزشکی به وزارتخانه، دانشکده پزشکی و دیگر مجموعه های  بیمارستانی، تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول فعالیت گردید، با شروع جنگ تحمیلی و ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر مراکز درمانی یکی دیگر از ساختمانها بنام حضرت امیرالمومنین (ع) راه اندازی و با تعطیلی بیمارستان دربار، پس از فاجعه انفجار دفتر نخست وزیری، مجموعه پرسنل آن بیمارستان به این مرکز منتقل گردیدند و تا مدتها مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) بنام بیمارستان امیرالمومنین (ع) به فعالیت درمانی مشغول بود .
در فروردین ماه ۱۳۷۱رسما" به دست ریاست جمهوری وقت آقای هاشمی رفسنجانی  به نام مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص) افتتاح گردید.
این مجموعه درمانی با ظرفیت نهایی ۸۶۰ تخت مصوب در حال حاضر با سرعت در راه رشد و توسعه کمی وکیفی گام برداشته و با ضریب اشغا ل تخت حدود ۸۰%  امید آن دارد  تا  در آینده ای نزدیک  به قطب درمانی کشور تبدیل گردد.

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان حضرت رسول اكرم بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 34 از 41 (مجموع: 408 نظر)
سید علی | دکتر لیلا کمال زاده - اعصاب و روان | 1401/08/30

دکتر درجه یک و عالی

captcha
= reload
محمدرضا | دکتر لیلا کمال زاده - اعصاب و روان | 1401/08/25

خانم دکتر بسیار دلسوز و صبور هستند. انشالله که همیشه سلامت و تندرست باشند

captcha
= reload
محمد مهدی | دکتر راضیه صالحیان - اعصاب و روان | 1401/08/21

دکتر بسیار عالی هستن

captcha
= reload
آتوسا | دکتر کاوه ابری اقدم - چشم پزشکی | 1401/08/20

واقعا دکترخوب و با شخصیتی هستن

captcha
= reload
آیسن | دکتر کاوه ابری اقدم - چشم پزشکی | 1401/08/17

واقعا دکتر با اخلاق و حاذقی هستن، انشالله همیشه سالم و سلامت باشن، حتما پیشنهاد میشه

captcha
= reload
رصا | دکتر علیرضا غزنوی حسین آبادی - ارتوپدی | 1401/08/16

سلام، ایشان بسیار دکتر حاذق و شریف و خوش اخلاقی هستند،، برای آذر ماه چگونه میشه وقت گرفت؟ فرزندمان باید عمل شود.

captcha
= reload
محمد | دکتر سیدعلی بنی فاطمه - قلب و عروق | 1401/08/11

سلام، کسی میدونه دکتر بنی فاطمه کدوم بیمارستانه؟

captcha
= reload
حسین | دکتر سیدعلی بنی فاطمه - قلب و عروق | 1401/08/14

بیمارستان رسول اکرم

captcha
= reload
مرتضی | دکتر علیرضا هدایت فر - چشم پزشکی | 1401/08/10

سلام، بنده به خاطر بیماری التهاب چشم حدود ۶ سال هستش که تحت نظر آقای دکتر هدایت فر میباشم. جهت کنترل بیماری، ایشان از لحاظ تخصص پزشکی، بسیار توانمند و با تجربه ، از لحاظ اخلاق، بسیار خوب و صبور و مهربان میباشد. خداوند انشاالله به ایشان طول عمر با عزت بدهد و روز به روز به درجاتشان بیفزاید

captcha
= reload
عماد | دکتر غلامرضا بیاضیان - گوش، حلق و بینی | 1401/08/10

دکتر خیلی عالیه تو کار. عمل لوزه حرفه ای هستن

captcha
= reload
سمیه | دکتر غلامرضا بیاضیان - گوش، حلق و بینی | 1402/02/19

تو بیمارستان علی اصغر عمل لوزه سوم انجام میدن؟

captcha
= reload
محمد تقی | دکتر علیرضا هدایت فر - چشم پزشکی | 1401/08/08

سلام ایشان پزشک فوق‌العاده در زمینه التهاب شبکیه چشم و یووایت هستند، چند سال هست که بیماری من توسط ایشان کنترل شده و فقط تحت مراقبت هستم.

captcha
= reload